Η Toyota και η VW όλο το 2015 μάχονται για το ποια θα είναι αυτή που θα τερματίσει πρώτη στη λίστα των παγκόσμιων πωλήσεων. Το πρώτο εξάμηνο η Volkswagen είχε τις περισσότερες πωλήσεις νέων αυτοκινήτων, το τρίτο 3μηνο όμως η Toyota έκανε την αντεπίθεσή της και την προσπέρασε.
Συγκεκριμένα η Toyota έκλεισε το 9μηνο με συνολικά 7.498.000 πωλήσεις νέων αυτοκινήτων, ενώ ο όμιλος VW πούλησε 7.430.000 αυτοκίνητα.
Στην τρίτη θέση βρίσκεται η GM. Όπως όλα δείχνουν δύσκολα η VW θα μπορέσει να ανακάμψει μετά το σκάνδαλο με το παράτυπο λογισμικό και μάλλον στην Toyota θα πρέπει από τώρα να πανηγυρίζουν.
Μας τα έχετε κάνει τσουρέκια τα περιοδικά αυτοκινήτου με τους Γερμαναράδες!
Το ξέρουμε ότι ο καροτσάκιας έχει ρίξει πολύ χρήμα στην αγορά για να διαφημίσει τα γερμανικά προίόντα.
Η πραγματικότητα λέει άλλα όμως.
Το Made in Japan είτε σας αρέσει είτε όχι δεν σπάει - δεν χαλάει...
Και φυσικά μην ξεχάσουμε και πρώτη στην μπινιά,έτσι αγαπητό autotriti,να τα λέμε και τα αρνητικά,όχι μόνο ότι είναι "ποιοτικά" και καλά;να λέμε και τα σύκα σύκα και την σκάφη σκάφη.
η toyota ειναι μονο μια εταρεια ενω η vw εχει πωλησεις συνολικα ολο το group και με τις εταιρειες φορτηγων( man-scania-volvo)
επειδη διαβαζα πολλα χρονια τα περιοδικα αυτοκινητου (εντυπου τοτε ) μονιμωσ τα γερμανικα και ειδικα του vw group για καποιο λογο παντα ηταν καλυτερα σε εκνευριστικο βαθμο.
Alfa Romeo, Citroen, Lancia, Mazda, NSU, Renault, Saab, Subaru: Ονόματα κατασκευαστών που κάποια στιγμή στο πρόσφατο ή μακρινό παρελθόν πτώχευσαν και άλλαξαν χέρια ή έκλεισαν.
Alfasud, DS, CX, Beta, Delta, Rx-7, 9-5, Mini, Rover SD1, Ro-80: Ονόματα μοντέλων που δεν κατάφεραν να σώσουν τους κατασκευαστές τους από την πτώχευση (ή τους πτώχευσαν τα ίδια).
Έτσι, φτάσαμε στο ντέρμπι: Toyota ή Volkswagen, Corolla & Auris ή Golf & ...Σκαραβαίος, τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα για τους "πελάτες" όλου του κόσμου. Τίς πταίει;
Ta Toyota exei ta perissotera autokinhta se olo ton kosmo. h Amerikh, h Afrikh, h Mish asia , h aystralia, oi guftoi , oi araves oloi exoun toyota giati einai athanata kai diskola bgazoun vlaves
Και των δύο οργανισμών το παραγόμενο προιόν είναι μέσος όρος (ένας καθετοποιημένος οργανισμός και ο άλλος με λογική πυραμίδας).
Τα ποιοτικά υλικά, η ποιότητα κατασκευής και τα άλλα μαρκετίστικα κολπάκια, δεν σώζουν
το τελικό αποτέλεσμα->παράγονται προιόντα τα οποία είναι "λιγότερα" σε σχέση με τους
προκατόχους τους...από τη μέση της προιοντικής γκάμας και κάτω το προιόν είναι ΦΤΩΧΟΤΕΡΟ!!!
Ζήτω τα vertical organizations.
Μας τα έχετε κάνει τσουρέκια τα περιοδικά αυτοκινήτου με τους Γερμαναράδες! Το ξέρουμε ότι ο καροτσάκιας έχει ρίξει πολύ χρήμα στην αγορά για να διαφημίσει τα γερμανικά προίόντα. Η πραγματικότητα λέει άλλα όμως. Το Made in Japan είτε σας αρέσει είτε όχι δεν σπάει - δεν χαλάει...
Και φυσικά μην ξεχάσουμε και πρώτη στην μπινιά,έτσι αγαπητό autotriti,να τα λέμε και τα αρνητικά,όχι μόνο ότι είναι "ποιοτικά" και καλά;να λέμε και τα σύκα σύκα και την σκάφη σκάφη.
η toyota ειναι μονο μια εταρεια ενω η vw εχει πωλησεις συνολικα ολο το group και με τις εταιρειες φορτηγων( man-scania-volvo) επειδη διαβαζα πολλα χρονια τα περιοδικα αυτοκινητου (εντυπου τοτε ) μονιμωσ τα γερμανικα και ειδικα του vw group για καποιο λογο παντα ηταν καλυτερα σε εκνευριστικο βαθμο.
Alfa Romeo, Citroen, Lancia, Mazda, NSU, Renault, Saab, Subaru: Ονόματα κατασκευαστών που κάποια στιγμή στο πρόσφατο ή μακρινό παρελθόν πτώχευσαν και άλλαξαν χέρια ή έκλεισαν. Alfasud, DS, CX, Beta, Delta, Rx-7, 9-5, Mini, Rover SD1, Ro-80: Ονόματα μοντέλων που δεν κατάφεραν να σώσουν τους κατασκευαστές τους από την πτώχευση (ή τους πτώχευσαν τα ίδια). Έτσι, φτάσαμε στο ντέρμπι: Toyota ή Volkswagen, Corolla & Auris ή Golf & ...Σκαραβαίος, τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα για τους "πελάτες" όλου του κόσμου. Τίς πταίει;
Ta Toyota exei ta perissotera autokinhta se olo ton kosmo. h Amerikh, h Afrikh, h Mish asia , h aystralia, oi guftoi , oi araves oloi exoun toyota giati einai athanata kai diskola bgazoun vlaves
Και των δύο οργανισμών το παραγόμενο προιόν είναι μέσος όρος (ένας καθετοποιημένος οργανισμός και ο άλλος με λογική πυραμίδας). Τα ποιοτικά υλικά, η ποιότητα κατασκευής και τα άλλα μαρκετίστικα κολπάκια, δεν σώζουν το τελικό αποτέλεσμα->παράγονται προιόντα τα οποία είναι "λιγότερα" σε σχέση με τους προκατόχους τους...από τη μέση της προιοντικής γκάμας και κάτω το προιόν είναι ΦΤΩΧΟΤΕΡΟ!!! Ζήτω τα vertical organizations.