Τα ηλεκτρικά μοντέλα R της Volkswagen βρίσκονται στο αρχικό στάδιο σχεδιασμού
Η σειρά θα ευθυγραμμιστεί με την ευρύτερη δέσμευση Way to Zero της Volkswagen, με την μάρκα να στοχεύει σε μια πλήρως ηλεκτρική γκάμα, όταν οι πωλήσεις νέων βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων θα απαγορευτούν σε όλη την Ευρώπη. Γενικότερα, η γερμανική μάρκα μετατρέπει σταδιακά το χαρτοφυλάκιό της, με αρκετά ηλεκτρικά μοντέλα R να βρίσκονται στα αρχικά στάδια του σχεδιασμού τους.
Τα μοντέλα ID θα είναι μάλλον τα πρώτα ηλεκτρικά R
Αυτό σημαίνει ότι τα τρέχοντα μόνο ηλεκτροκίνητα μοντέλα ID θα μπορούσαν να είναι τα πρώτα που θα βγουν σε έκδοση R, ενώ πιθανότατα αυτά που θα ακολουθήσουν θα είναι το ID Aero ή το Project Trinity. Ηλεκτρικές παραλλαγές της τρέχουσας σειράς R, όπως τα VW Golf R, VW Tiguan R και VW T-Roc R, πιθανότατα θα έρθουν μόνο όταν τα μοντέλα αυτά θα γίνουν στο άμεσο μέλλον πλήρως ηλεκτρικά.
Θα κατασκευαστούν μέσω της πλατφόρμας Scalable Systems (SSP)
Η Volkswagen πρόσθεσε ότι όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα R, όπως και οι προκάτοχοί τους που κινούνται με ICE, θα διαθέτουν πρωτότυπες τεχνολογίες, όπως το εξαιρετικά γρήγορο ID R των 671 ίππων, το οποίο κατέχει το ρεκόρ Pikes Peak από το 2018. Ως εκ τούτου, τα μελλοντικά μοντέλα R θα υιοθετήσουν την επερχόμενη πλατφόρμα Scalable Systems (SSP) του Ομίλου Volkswagen, η οποία είναι η μόνη που θα χρησιμοποιείται σε ολόκληρο τον όμιλο από το 2026.
Γρήγορη και βολική φόρτιση όλων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Volkswagen
Σε άλλο σημείο, η Volkswagen επιβεβαίωσε ότι η νέα υπο-μάρκα R θα επικεντρωθεί επίσης στη «γρήγορη και βολική» φόρτιση των ηλεκτρικών της οχημάτων, κάτι που, δεδομένης της θέσης κορυφαίας γκάμας των μελλοντικών μοντέλων θα σήμαινε κορυφαίους ρυθμούς φόρτισης άνω των 150 kW της ID 5 GTX – το οποίο το φορτίζει από 10-80% σε περίπου 25 λεπτά – πιθανότατα θα φανεί.