Δείτε τι δήλωσε ο πρόεδρος του ομίλου VW αλλά και τι ισχύει γενικά.
Η συγγνώμη της VW
6.327 Επισκέψεις στο άρθρο (23/9/2015)
Μετά την επίσημη παραδοχή της VW για το θέμα που ξέσπασε στις Η.Π.Α. σχετικά με τους ρύπους, ο πρόεδρος Μάρτιν Βίντερκορν ζήτησε συγγνώμη. Ας δούμε όμως το θέμα πιο αναλυτικά.
Θα ήθελα να ζητήσω μια επίσημη συγγνώμη στους πελάτες μας, στις αρχές και στο ευρύ κοινό για αυτό το παράπτωμα. Σας δίνω το λόγο μου: Θα τα κάνουμε όλα αυτά με τη μεγαλύτερη δυνατή δημοσιότητα και διαφάνεια».
Που τελειώνει η πίεση των ορίων και που αρχίζει η απάτη στις μετρήσεις των αυτοκινήτων;
`Εχουμε ακούσει για κατασκευαστές που πατάνε στο όριο των κανονισμών για να πετύχουν τα νούμερα κατανάλωσης και ρύπων, ενώ συχνά κάνουν και κολπάκια για να πάνε λίγο παραπέρα. Πότε όμως αρχίζει να γίνεται σοβαρή αυτή η παραβίαση και να ακούγεται ως απάτη;
Ακούσαμε το προηγούμενο διάστημα τις πατέντες που κάνουν αρκετοί κατασκευαστές για να πετύχουν χαμηλές καταναλώσεις και ρύπους. Ειδικά για τις καταναλώσεις ακούσαμε κάποια αθώα κόλπα που μειώνουν την χρήση καυσίμου. Όπως η χρήση ταινίας για να κλείσουν οι χαραμάδες και τα ανοίγματα ώστε να περιοριστούν οι αεροδυναμικές αντιστάσεις. Ή ακόμη και η αφαίρεση κάποιων μερών που αυξάνουν τις τριβές, όπως οι καθρέπτες. Αλλά αυτά είναι τέλος πάντων πταίσματα και δεν έχουν μεγάλη σημασία.
Όχι γιατί δεν ξεφεύγουν πολύ από τους κανόνες αλλά γιατί τα οφέλη είναι μικρά, αδιάφορα για τον μέσο οδηγό που ξέρει ότι ούτως ή άλλως οι μετρήσεις αυτές απέχουν από την πράξη. Αντίθετα για τους κατασκευαστές ακόμη κι αυτή η ελάχιστη διαφορά θα είχε σημαντικό κόστος για να απαλειφθεί. Οπότε τέτοιες μικροκομπίνες συγχωρούνται εύκολα.
Τι γίνεται όμως όταν κατασκευαστές χρησιμοποιούν έξυπνο λογισμικό που ανιχνεύει πότε το αυτοκίνητο κινείται σε τυποποιημένη δοκιμή και προσαρμόζουν τον κινητήρα αντίστοιχα; Τέτοιο λογισμικό απεδείχθη ότι χρησιμοποιούσε η VW για τα diesel μοντέλα της της αμερικανικής αγοράς από το 2009 μέχρι και το 2014.
Η VW κλήθηκε να κάνει ανάκληση μισού εκατομμυρίου αυτοκινήτων για να διορθώσει τα αυτοκίνητα αυτά ώστε να εκπέμπουν ρύπους εντός των ορίων και στην πράξη, όχι μόνο στα χαρτιά. Δεν μιλάμε για διοξείδιο του άνθρακα, αλλά για ρύπους όπως τα οξείδια του αζώτου, που καθορίζονται στην Ευρώπη από τις νόρμες Euro και έχουν να κάνουν με την υγεία μας, όχι με την θέρμανση του πλανήτη.
Οι αρχές στις ΗΠΑ βρήκαν τα όρια να ξεπερνιούνται κατά 40 φορές. Δε πρόκειται δηλαδή για πίεση των κανονισμών για μικροοφέλη αλλά για ένα σύστημα που επιτρέπει σε ένα αυτοκίνητο που απέχει απίστευτα από το όριο, να καμουφλάρεται ως νομότυπο καθώς το σύστημα ελέγχου του κινητήρα του επιτρέπει να αλλάζει τρόπο λειτουργίας και να κατεβαίνει κάτω από τον πήχη.
Πόσο θεωρείτε πως ευνοεί τον αγοραστή; Παίρνει ένα αυτοκίνητο που λειτουργεί πιο άνετα; Κερδίζει; Ή χάνει αφού τελικά ρυπαίνει και βλάπτει την υγεία όλων μας, αλλά επιτρέπει και στον κατασκευαστή να ξεφεύγει από τις ευθύνες του;
Τι γίνεται στην Ελλάδα
Από νέα ανακοίνωση της VW μάθαμε οτι:
a. Το συγκεκριμένο λογισμικό έμπαινε μόνο σε diesel κινητήρα.
b. Δεν υπάρχει θέμα με τους κινητήρες Εuro 6 που πουλιούνται.
c. Το λογισμικό έχει τοποθετηθεί σε 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα που κυκλοφορούν και στην Ευρώπη.
Ύστερα από αυτό υπάρχουν δύο θέματα.
1. Σε ποιους diesel κινητήρες Euro 5 έχει μπει; Σε όλους;
H VW μας δίνει μόνο τον κωδικό του κινητήρα, χωρίς να το ξεκαθαρίζει αυτό. Αφορά σίγουρα τους 2λιτρους diesel, αλλά δεν έχει ανακοινώσει ακόμη ποιους άλλους κινητήρες περιλαμβάνει.
2. Τι επιπτώσεις έχει αυτό;
Όσον αφορά τους κατόχους αυτοκινήτων στους οποίους έχει εγκατασταθεί αυτό το λογισμικό, σύμφωνα με ότι έχει ανακοινωθεί αφορά τα οξείδια του αζώτου (που βλάπτουν σοβαρά την υγεία) αλλά όχι τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Αν αυτό ισχύει, τότε το θέμα δεν έχει σχέση με την κατανάλωση. Ειναι ομως ετσι;
Αυτό βέβαια για τους αναγνώστες μας είναι εύκολο να διαπιστωθεί, αφού σε όλα τα μοντέλα μετράμε την κατανάλωση των αυτοκινήτων σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης και μπορείτε να βρείτε τι πραγματικά καίει κάθε μοντέλο, διαβάζοντας την αντίστοιχη δοκιμή του που έχουμε δημοσιευμένη στο site μας.
Αν λοιπόν είναι έτσι τα πράγματα (όπως τα περιγράφουν οι ανακοινώσεις που έρχονται από την Αμερική) , καταλήγουμε στο πολύ σοβαρό θέμα, για την υγεία όλων μας, των εκπομπών οξειδίων του αζώτου, των συγκεκριμένων κινητήρων.
Εσείς τι λέτε για όλα αυτά;
Διαβάστε επίσης:
Ας μας πει η vw επίσημα ΑΝ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΗΣ ΤΟ ΕΧΤΙΣΑΝ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΤΟΥ Β ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΟΥΣ ΣΚΟΤΩΝΑΝ ΚΙ ΟΛΑΣ;Αυτό είναι το περισσότερο κακό που έχει κάνει αυτή η αυτοκινητοβιομηχανία παρά οι ουτιδανές κουτοπονηρίες της...Ας μας πει η vw για τις πατέντες ρύπων που χρησιμοποιεί στις lamborghini; Μα θα μου πείτε τα ίδια έκανε και η mercedes στην Αμερική, εξ ου άφησε την chrysler! Η πεπατημένη είναι, παίρνει ο ένας πρόεδρος τον άλλον, Μέρκελ δηλαδή τον Ομπάμα και το τελειώνει το θέμα εκεί, μειώνονται και τα 18δις, κάνουμε μία ανάκληση όχι ουσίας αλλά ψιλοσυμμαζέματος και όλοι είναι ευχαριστημένοι. VW MOTORSPORT ΛΕΜΕ!ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟ 2017 ΣΤΗΝ FORMULA1 ΑΦΟΥ ΚΑΙΓΕΣΤΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΤΗΝ RED BULL. Πολύ καλή η δήλωση προέδρου mercedes ΝΤΕΤΣΕ, ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ FOXCONN, ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΗΣ APPLE! ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΑ, ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ.-
Μπορείτε να δείτε εδώ για την εν λόγω κυρία, η οποία είναι μηχανολόγος-μηχανικός, άξια συνάδελφος, εφόσον ο κύριος george μελέτησε εως εκεί... Επίσης θέλω να συμφωνήσω με τον κύριο brazil vw, έτσι είναι ας μην επεκταθώ περισσότερο...όχι ότι οι άλλες δύο αυτοκινητοβιομηχανίες bmw και mercedes δεν χρησιμοποιούσαν εβραίους για να χτίσουν τα εργοστάσια τους και μάλιστα σε μία διαφήμιση της mercedes ξεσηκώθηκε η Ισραηλίτικη κοινότητα και τους έκραξε και την απέσυραν... Ας πληρώσει το Ισραήλ και την Ελλάδα για τις δολοφονίες που έκανε να δούμε πόσο οικονομικά ισχυρή είναι, ας πληρώσει και την Ρωσία όπως καλά έθεσε το ζήτημα ο πρόεδρος Πούτιν να δούμε επιτέλους το Γερμανικό θαύμα και πόσα απίδια βάζει ο σάκος...
Τα Ελληνικά site, εφημερίδες, κ.τ.λ. διακρίνω ότι έχουν κάποιο θέμα με τα όσα γράφουν σε σχέση με τον ξένο τύπο...δείτε εδώ http://www.wired.com/2015/09/vw-fool-epa-couldnt-trick-chemistry/ και εδώ http://blog.caranddriver.com/how-volkswagen-got-busted-for-gaming-epa-diesel-emissions-standards/
Οι προδιαγραφές ρύπων που έχουν τεθεί στην Ευρώπη, την Ιαπωνία, την Κίνα, την Αυστραλία και την Αμερική, απαιτούν σημαντικά ποσά Έρευνας & Εξέλιξης από την Αυτοκινητοβιομηχανία για την κάλυψη αυτών. Πάντοτε αυτό το κόστος μετακυλίεται στον τελικό καταναλωτή (όλους εμάς). Το θέμα της VW δεν αφορά μια βλάβη, αλλά αποτελεί μείζον ηθικό θέμα, όπως και οικονομικό και υγείας. Αυτός ο Όμιλος εν γνώσει του από το 2008 υφάρπαζε τα λεφτά του καταναλωτή από την τσέπη του, πουλώντας του δήθεν καθαρή τεχνολογία, υποχρεώνοντάς τον ταυτόχρονα να αποδεχθεί το υψηλό κόστος εξέλιξης. Το ηλεκτρονικό λογισμικό, το έχει κατασκευάσει και προφανώς εξελίξει εταιρεία software η οποία το πούλησε στον Όμιλο, για να το βάλει σε όλα τα hardware των οχημάτων του. Όλες οι Άδειες Χρήσης λογισμικού, πωλούνται με βάση τα τεμάχια στα οποία θα τοποθετηθεί και ο αγοραστής του προφανώς θέλει να επωφεληθεί από αυτό σε ευρεία γκάμα προϊόντων του, όπως και να αποσβέσει το κόστος του σύντομα. Μετά λοιπόν από τα δίλιτρα και τρίλιτρα μοτέρ TDI θα πρέπει να αναρωτηθούμε γιατί να μην τοποθετήθηκε και στα 1.2, 1.4 (που σημειωτέον ακόμη σβήνει εν κινήσει, αλλά το έχουμε ήδη ξεχάσει) και 1.6. Όποιος οδηγεί μοτοσυκλέτα πιθανώς να έχει παρατηρήσει ότι δεν κάθεσαι άνετα πίσω από TDI ειδικά BLUEMOTION. Η μυρωδιά είναι χαρακτηριστική και ενοχλητική. Επιπλέον, θα πρέπει να μας προβληματίσει το γεγονός ότι συστηματικά τα τελευταία χρόνια της κρίσης, τα γερμανικής προέλευσης αυτοκίνητα στο σύνολό τους, εμφανίζουν χαρακτηριστικά χαμηλότερους ρύπους τόσο σε πετρέλαιο όσο και σε βενζίνη, σε αντίθεση με τα γαλλικά, ιταλικά ή ιαπωνικά οχήματα. Η έρευνα είναι ακόμη στην αρχή και πιστεύω ότι ουδέν κρυπτόν υπό το φως. Και θα πρέπει να επεκταθεί και στα TSI. Αρκεί να μην εμπλακούν συμφέροντα και να αποκαλυφθούν τα πάντα. Τότε θα πρέπει τα Υπουργεία Εμπορίου και Μεταφορών, να μας βεβαιώσουν ότι οι Εγκρίσεις Τύπου που δόθηκαν για τα προϊόντα του συγκεκριμένου Ομίλου ήταν σωστές και δεν τίθεται ηθικό, υγείας αλλά και οικονομικό θέμα. Μην ξεχνάμε ότι πολλοί συμπολίτες μας επέλεξαν τον συγκεκριμένο Όμιλο για να απαλλαχούν από τα Τέλη Κυκλοφορίας. Άλλοι πάλι που δεν μπορούν να αγοράσουν ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, συνεχίζουν να πληρώνουν σαν κορόϊδα. Ευχαριστώ για το χώρο και το χρόνο σας!
Συμπληρωματικά σε αυτό που έγραψε η Λουκία αυτές τις μέρες στη Βραζιλία καταθέτουν μυνήσεις κατά τις vw για σχέσεις και συνεργασία με την στρατιωτική δικτατορία της χώρας την περίοδο 1963-1985. Μαζί με αυτό αν βάλουμε όλα τα άλλα σκάνδαλα(π.χ. ADAC) το vw group είναι μια ομορφιά.
απατεωνες θελουν να μας κουνησουν και το δαχτυλο τρεχα νεοελληνα να αγοραζεις τις απατεωνιες τους
Θα παροτρύνουμε το Διευθύνοντα Συμβουλο της Volkswagen να δώσει όλα τα εκατομμμύρια που έχει πάρει σε μισθούς κ Μπόνους σε κάποια οργάνωση για να αναδασωθεί ολόκληρος ο Αμαζόνιος μπας κ ανατραπεί η περιβαλλοντική ζημιά που έχει γίνει αντι να...ζητάει ταπεινά συγνώμη...
loukia εσύ μας οδηγείς.
Ακουω πως μια κυρια Αννα Στεφανοπουλου καθηγητρια μηχανολογιας στην αμερικη ανακαλυψε στην απατη. Οταν εχεις το τιμονι ακινητο (ετσι γίνονται οι μετρησεις) ο κινητηρας εχει αλλη λειτουργία ενω οταν το κουνας (πχ στον δρομο) εχει διαφορετική. Εαν ειναι αληθεια μπραβο στην ΕΛΛΗΝΙΔΑ μηχανικο. Οι γερμανοι απο ελληνα επιστημονα την εφαγαν..... Αντε να δουμε ποτε θα την φαν και απο ελληνα πολιτικο.........(χαχαχαχα) . Autotriti εαν μπορεις βρες πληροφοριες.
Να δείτε που η vw θα βγάλει ανακοίνωση ότι το λογισμικό το εγκατέστησε ελληνας
Θυμίζω ότι οι καλοί μας οι κατασκευαστές διαπραγματεύονται με την Ε.Ε. τα εκάστοτε όρια μειώσεων εκπομπών ρύπων, όπου πάντα οι γερμανικές κυβερνήσεις αντιδρούν (επειδή τα γερμανικά αυτοκίνητα είναι υψηλότερου κυβισμού κατά μ.ο.) και οι υπόλοιπες κυβερνήσεις πιέζουν για μεγαλύτερες μειώσεις (επειδή εδώ που τα λέμε δεν έχουν και πολλούς άλλους τρόπους να κοντράρουν τη γερμανική ανταγωνιστικότητα). Βέβαια οι ίδιοι κατασκευαστές δεν διστάζουν να πωλούν αρχαία μοντέλα τους σε άλλες περιοχές του πλανήτη με πολύ ελαστικά όρια εκπομπών (αφού, ως γνωστόν, οι ρύποι που προέρχονται από χώρες "εκτός Σένγκεν" δεν μπορούν να κυκλοφορήσουν ελεύθερα στον ουρανό της Ε.Ε.). Τώρα, αν γράψω ότι για όλα αυτά φταίει ο καπιταλισμός, θα με βάλετε στο ταξί για ... Νομισματοκοπείο (με tdi euro 4, παρακαλώ);
Γνωστός μου με scirocco dsg το οποίο του χάλασε μερικούς μήνες αφότου είχε βγεί εκτός εγγύησης παρόλο που το συντηρούσε ευλαβικά, πιστεύει οτι το αμάξι ήταν προγραμματισμένο να χαλάσει. Στην αρχή τον κορόιδευα, τώρα φοβάμαι οτι ίσως έχει ένα δίκιο. Μήπως να ελέγχαν τα αυτοκίνητα για τυχόν αλγόριθμους που "αυτοχαλάνε" μόλις βγουν εκτός εγγύησης;; Εκεί θα πέσει γέλιο...
το λεω και από αλλα σιτε εδώ και πολύ καιρο, τα νεα αυτοκίνητα εινια μια μεγαλη απάτη, δεν μας προστατευουν, δεν εχουμε ουτε λιγοτερους ρυπους ουτε λιγοτερα ατυχήματα, μονο περισσοτερα εξοδα για αγορα και για συντηρηση και σερβισ, γιαυτο οσοι τυχεροι εχουν αυτοκίνητα πανω από 20-25 χρονων , και αν είναι δυνατο χωρις ινζεκτιον και τετοις ανοησιες,,κρατηστετα...φτιαξτε τα ..μπορειτε και μονοι σας να τα επισκευασετε και να τα συντηρείτε...ότι καλυτερο ..για ολους μας..οπως γινεται στην κουβα τοσες δεκαετιες......
Δηλαδή αυτοι που μας κουνουσαν το δάχτυλο και ήθελαν μέχρι τελευταίας δεκάρας τα πανωτόκια είναι απατεώνες? Μήπως ήρθε ο καιρός να πληρώσουν και αυτοί μέχρι τελευταίας δεκάρας τα πρόστιμα? Να συχωρεθουν να πεθαμένα σου κ. Στεφανοπούλου!
......Μπαρδόν ρε παιδιά,ένα μυαλό χειμώνα-καλοκαίρι έχω. Να βάλει την συγγνώμη της η VW στον δικό της εκεί που ξέρει. Όσον αφορά την Ελληνίδα που ξεσκέπασε το ζήτημα, την μελέτη της την ξεκίνησε το 2014 και χοντρικά διαπίστωσε πως είναι ενάντια στους νόμους της φυσικής τόσο υψηλές αποδόσεις να μην παράγουν ρύπους. Το λογισμικό ήτανε τοποθετημένο στον εγκέφαλο του συστήματος διεύθυνσης, έτσι ώστε όταν το τιμόνι ήτανε ακίνητο (όπως σε έναν έλεγχο καυσαερίων) ο κινητήρας περνούσε σε διαμόρφωση χαμηλών ρύπων. Όταν το τιμόνι λειτουργούσε ο εγκέφαλος έδινε εντολή για άρση της λειτουργίας και το αυτοκίνητο κάπνιζε κανονικά. Αυτά λένε μέχρι στιγμής ξένα δημοσιεύματα.
Ναί αγαπητή loukia εβραίοι και μετανάστες έχτισαν το εργοστάσιο της VW. Και πολλοί Έλληνες που ζούσανε την δεκαετία του 50 σε συνθήκες εξαθλίωσης και σε κοινόβια. Το ξέρω από πρώτο (ή μάλλον 2ο χέρι-συγγενείς βλέπεις.). Αλλά μάθετε και αυτό. Ελληνίδα τους έκοψε το κουστούμι 18 δις δολλάρια. Βρέ πως τα φέρνει η ζωή! Αλλά άλλο με ανησυχεί. Την χασούρα πάλι εμείς θα την πληρώσουμε με κάποια άλλα πάλι προαπαιτούμενα μέτρα που πολλοί πρόθυμα θα υπογράψουν κάποιοι...