ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δείτε τι δήλωσε ο πρόεδρος του ομίλου VW αλλά και τι ισχύει γενικά.

Δείτε τι δήλωσε ο πρόεδρος του ομίλου VW αλλά και τι ισχύει γενικά.

Η συγγνώμη της VW

6.327 Επισκέψεις στο άρθρο (23/9/2015)

Μετά την επίσημη παραδοχή της VW για το θέμα που ξέσπασε στις Η.Π.Α. σχετικά με τους ρύπους, ο πρόεδρος Μάρτιν Βίντερκορν ζήτησε συγγνώμη. Ας δούμε όμως το θέμα πιο αναλυτικά.

Δείτε τι δήλωσε μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος του ομίλου VW, Δρ VW Martin Winterkorn.«Οι παρατυπίες που έχουν βρεθεί σε κινητήρες ντίζελ είναι ενάντια στα όσα η VW αντιπροσωπεύει. Προς το παρόν δεν έχουμε ακόμα όλες τις απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις. Όμως δουλεύουμε σκληρά για να μάθουμε τι ακριβώς συνέβη. Για να γίνει αυτό, τα βάζουμε όλα στο τραπέζι, τόσο γρήγορα, διεξοδικά και με διαφάνεια. Και θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε στενά με τους αρμόδιους κυβερνητικούς οργανισμούς και τις αρχές. Αυτή η γρήγορη και πλήρη διαλεύκανση έχει μεγάλη προτεραιότητα. Αυτό το οφείλουμε στους πελάτες μας, τους υπαλλήλους μας και το κοινό μας. Χειραγώγηση και Volkswagen δεν πρέπει να υπάρξει ποτέ ξανά.
Θα ήθελα να ζητήσω μια επίσημη συγγνώμη στους πελάτες μας, στις αρχές και στο ευρύ κοινό για αυτό το παράπτωμα. Σας δίνω το λόγο μου: Θα τα κάνουμε όλα αυτά με τη μεγαλύτερη δυνατή δημοσιότητα και διαφάνεια».
Που τελειώνει η πίεση των ορίων και που αρχίζει η απάτη στις μετρήσεις των αυτοκινήτων;
`Εχουμε ακούσει για κατασκευαστές που πατάνε στο όριο των κανονισμών για να πετύχουν τα νούμερα κατανάλωσης και ρύπων, ενώ συχνά κάνουν και κολπάκια για να πάνε λίγο παραπέρα. Πότε όμως αρχίζει να γίνεται σοβαρή αυτή η παραβίαση και να ακούγεται ως απάτη;
Ακούσαμε το προηγούμενο διάστημα τις πατέντες που κάνουν αρκετοί κατασκευαστές για να πετύχουν χαμηλές καταναλώσεις και ρύπους. Ειδικά για τις καταναλώσεις ακούσαμε κάποια αθώα κόλπα που μειώνουν την χρήση καυσίμου. Όπως η χρήση ταινίας για να κλείσουν οι χαραμάδες και τα ανοίγματα ώστε να περιοριστούν οι αεροδυναμικές αντιστάσεις. Ή ακόμη και η αφαίρεση κάποιων μερών που αυξάνουν τις τριβές, όπως οι καθρέπτες. Αλλά αυτά είναι τέλος πάντων πταίσματα και δεν έχουν μεγάλη σημασία.
Όχι γιατί δεν ξεφεύγουν πολύ από τους κανόνες αλλά γιατί τα οφέλη είναι μικρά, αδιάφορα για τον μέσο οδηγό που ξέρει ότι ούτως ή άλλως οι μετρήσεις αυτές απέχουν από την πράξη. Αντίθετα για τους κατασκευαστές ακόμη κι αυτή η ελάχιστη διαφορά θα είχε σημαντικό κόστος για να απαλειφθεί. Οπότε τέτοιες μικροκομπίνες συγχωρούνται εύκολα.
Τι γίνεται όμως όταν κατασκευαστές χρησιμοποιούν έξυπνο λογισμικό που ανιχνεύει πότε το αυτοκίνητο κινείται σε τυποποιημένη δοκιμή και προσαρμόζουν τον κινητήρα αντίστοιχα; Τέτοιο λογισμικό απεδείχθη ότι χρησιμοποιούσε η VW για τα diesel μοντέλα της της αμερικανικής αγοράς από το 2009 μέχρι και το 2014
Η VW κλήθηκε να κάνει ανάκληση μισού εκατομμυρίου αυτοκινήτων για να διορθώσει τα αυτοκίνητα αυτά ώστε να εκπέμπουν ρύπους εντός των ορίων και στην πράξη, όχι μόνο στα χαρτιά. Δεν μιλάμε για διοξείδιο του άνθρακα, αλλά για ρύπους όπως τα οξείδια του αζώτου, που καθορίζονται στην Ευρώπη από τις νόρμες Euro και έχουν να κάνουν με την υγεία μας, όχι με την θέρμανση του πλανήτη.
Οι αρχές στις ΗΠΑ βρήκαν τα όρια να ξεπερνιούνται κατά 40 φορές. Δε πρόκειται δηλαδή για πίεση των κανονισμών για μικροοφέλη αλλά για ένα σύστημα που επιτρέπει σε ένα αυτοκίνητο που απέχει απίστευτα από το όριο, να καμουφλάρεται ως νομότυπο καθώς το σύστημα ελέγχου του κινητήρα του επιτρέπει να αλλάζει τρόπο λειτουργίας και να κατεβαίνει κάτω από τον πήχη.
Πόσο θεωρείτε πως ευνοεί τον αγοραστή; Παίρνει ένα αυτοκίνητο που λειτουργεί πιο άνετα; Κερδίζει; Ή χάνει αφού τελικά ρυπαίνει και βλάπτει την υγεία όλων μας, αλλά επιτρέπει και στον κατασκευαστή να ξεφεύγει από τις ευθύνες του; 
Τι γίνεται στην Ελλάδα
Από νέα ανακοίνωση της VW μάθαμε οτι:
a. Το συγκεκριμένο λογισμικό έμπαινε μόνο σε diesel κινητήρα.
b. Δεν υπάρχει θέμα με τους κινητήρες Εuro 6 που πουλιούνται.
c. Το λογισμικό έχει τοποθετηθεί σε 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα που κυκλοφορούν και στην Ευρώπη.
Ύστερα από αυτό υπάρχουν δύο θέματα. 
1. Σε ποιους diesel κινητήρες Euro 5 έχει μπει; Σε όλους; 
H VW μας δίνει μόνο τον κωδικό του κινητήρα, χωρίς να το ξεκαθαρίζει αυτό. Αφορά σίγουρα τους 2λιτρους diesel, αλλά δεν έχει ανακοινώσει ακόμη ποιους άλλους κινητήρες περιλαμβάνει.
2. Τι επιπτώσεις έχει αυτό;
Όσον αφορά τους κατόχους αυτοκινήτων στους οποίους έχει εγκατασταθεί αυτό το λογισμικό, σύμφωνα με ότι έχει ανακοινωθεί αφορά τα οξείδια του αζώτου (που βλάπτουν σοβαρά την υγεία) αλλά όχι τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Αν αυτό ισχύει, τότε το θέμα δεν έχει σχέση με την κατανάλωση. Ειναι ομως ετσι;
Αυτό βέβαια για τους αναγνώστες μας είναι εύκολο να διαπιστωθεί, αφού σε όλα τα μοντέλα μετράμε την κατανάλωση των αυτοκινήτων σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης και μπορείτε να βρείτε τι πραγματικά καίει κάθε μοντέλο, διαβάζοντας την αντίστοιχη δοκιμή του που έχουμε δημοσιευμένη στο site μας.
Αν λοιπόν είναι έτσι τα πράγματα (όπως τα περιγράφουν οι ανακοινώσεις που έρχονται από την Αμερική) , καταλήγουμε στο πολύ σοβαρό θέμα, για την υγεία όλων μας, των εκπομπών οξειδίων του αζώτου, των συγκεκριμένων κινητήρων.
Εσείς τι λέτε για όλα αυτά; 
Διαβάστε επίσης: 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
FILIKOS DIAK