Η συνεπής δουλειά και οι καλές υπηρεσίες οδηγούν σε ΡΕΚΟΡ πιστότητας στη SEAT!

 Σχολιάστε 
16.109 Επισκέψεις στο άρθρο (25/6/2024)
O κ. Ρήγος Μελέτης, Διευθυντής After Sales της ΤΕΧΝΟΚΑΡ Α.Ε.Ε.
2 Φωτογραφίες »

O κ. Ρήγος Μελέτης, Διευθυντής After Sales της ΤΕΧΝΟΚΑΡ Α.Ε.Ε.

-85% ικανοποίηση κατόχου SEAT βγάζουν οι έρευνες (επί σειρά ετών)
-Δεν υπάρχουν «μυστικά», μόνο καλές υπηρεσίες και στόχος (λέει ο κ. Ρήγος Μελέτης)
-Ψηφιακές τεχνολογίες & ευκολίες κατόχου, στην “επόμενη μέρα” της μάρκας

Mιλάμε με τον κ. Ρήγο Μελέτη Διευθυντή After Sales της ΤΕΧΝΟΚΑΡ Α.Ε.Ε, με αφορμή τα υψηλότατα ποσοστά ικανοποιημένων κατόχων που συγκεντρώνει η μάρκα SEAT (στην οποία έχει πολύχρονη και επιτυχημένη πορεία ως επικεφαλής του τμήματος After Sales υπηρεσιών της).

ATR: Η SEAT έχει ένα πολύ υψηλό ποσοστό στις αναφορές ικανοποίησης κατόχου, αφού στην σχετική έρευνα
Autocheck του Autotriti έχει 81% ευχαριστημένους κατόχους.
Υπάρχουν “μυστικά” στον σχεδιασμό της μάρκας που οδηγούν σε τόσο καλά αποτελέσματα;


Μ.Ρ.: Σε σχέση με αυτό το ερώτημα σας θα ήθελα να πω ότι η SEAT παρακολουθεί το επίπεδο εξυπηρέτησης των πελάτων της σε συστηματική βάση, μέσα από την έρευνα ικανοποίησής που διενεργεί. Σε αυτή την έρευνα που αξιολογεί το σύνολο της δραστηριότητας του after sales η SEAT επιτυγχάνει διαχρονικά πολύ υψηλές βαθμολογίες (>85%).  

Αξιοποιώντας το feedback (τα πορίσματα) της έρευνας σε συνδυασμό με άλλες διαδικασίες ελέγχου, έχουμε πάντα μια πλήρη εικόνα για τον βαθμό ικανοποίησης των πελατών μας. Η γνώση και η ορθή διαχείριση των πληροφοριών μας δίνουν την δυνατότητα να δρούμε άμεσα και αποτελεσματικά ώστε να γίνονται οι όποιες διορθωτικές ενέργειες είναι απαραίτητες. Κατά συνέπεια, δεν υπάρχουν μυστικά, τα πάντα είναι διάφανα και τα αποτελέσματα επιτυγχάνονται δουλεύοντας με συνέπεια και επαγγελματισμό σε κάθε περίπτωση. 
 
ΑΤR: Στην ικανοποίηση των κατόχων της μάρκας, ρόλο σημαντικό παίζουν και οι εξουσιοδοτημένοι συνεργάτες της. Πάθος – αυτενέργεια και πίστη τους στην μάρκα, αυστηρά δικά σας guidelines & εκπαίδευση τους, ή τι είναι αυτό που κάνει τους «εξουσιοδοτημένους» της SEAT να κρατάνε τους κατόχους πιστούς στην μάρκα σαν καλοί brand abassadors;
 

Συνέχεια του άρθρου >>>
PAPADAMANTIOU
JEEP