Hi-tech Captur ή μεγαλύτερο Duster & 3.000€ ρέστα;
Με 3.000 ευρώ «ανεβαίνεις» από το Dacia Duster στο Renault Captur. Όμως αυτό είναι 21% πάνω στην τιμή του Dacia, και δεν είναι όλο κέρδος, αφού από μικρομεσαίο SUV πας σε σαφώς πιο hi-tech, αλλά μικρότερο SUV. Άρα, τι διαλέγεις;
Ίδια οικογένεια & κινητήρες, διαφορετικό μέγεθος & χαρακτήρας!
Η Dacia είναι μέλος του ομίλου Renault, χρησιμοποιεί πολλά κοινά μηχανικά, και με το Duster προσφέρει ένα αυτοκίνητο που κανείς άλλος κατασκευαστής δεν διαθέτει. Τι κερδίζεις όμως αν «ανέβεις» τεχνολογική κατηγορία προς το Captur της Renault;
Τα δύο αυτοκίνητα μοιράζονται αρκετά μηχανικά, όπως τα μοτέρ, όμως το Duster είναι αρκετά μεγαλύτερο, τόσο σε εξωτερικές όσο και εσωτερικές διαστάσεις, σε σχέση με το Captur. Που σημαίνει πως αν αγοράζεις αμάξι «με το μέτρο», χάνεις.
Άρα το όφελος δεν είναι στο μέγεθος. Δεν είναι ούτε στις επιδόσεις και την κατανάλωση, αφού μιλάμε για το ίδιο μοτέρ. Αν μη τι άλλο, το Duster είναι λίγο πιο γρήγορο, αν και στα χαρτιά καίει λίγο παραπάνω, ίσως λόγω αεροδυναμικής και κιλών, αφού παρότι μικρότερο, είναι βαρύτερο. Δηλαδή, αν αγοράζεις με το «κιλό» μάλλον «κερδίζεις» με το Captur.
Η Dacia όμως έχει βάλει ίδιο ταμπελάκι τιμής στο Duster με την βενζίνη και σε εκείνο με την επιλογή του εργοστασιακού αερίου, που συμφέρει πολύ, από μόλις 17.690 ευρώ. Και όσο μιλάμε για τεχνικά, το Duster έχει ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, έναντι του ημιάκαμπτου του Captur.
Αρα, αρχίζουν οι σκέψεις «γιατί να δώσω 3.000 ευρώ παραπάνω»; Γιατί τόση είναι η διαφορά μεταξύ συγκρίσιμων εκδόσεων μεταξύ του Duster και της βασικής του Captur. Το Duster βγαίνει σε χαμηλή τιμή και συγκριτικά με τις εκδόσεις του Captur, ακόμα και από την εισαγωγική, σίγουρα έχει ελλείψεις στον εξοπλισμό. Βέβαια, διαθέτει όλα τα βασικά που χρειάζεται ο μέσος οικογενειάρχης.
Αλήθεια είναι πως η χαμηλότερη τιμή του Duster δεν κρύβεται παρόλο που στην τελευταία του γενιά βελτιώθηκε σε μεγάλο βαθμό. Ούτε στην οδήγηση, ούτε στην άνεση, ούτε στην ποιότητα. Τα πλαστικά είναι σκληρά, με απλά ανάγλυφα, η σχεδίαση λακωνική, τα καθίσματα μάλλον σκληρά και χωρίς πολλή υποστήριξη. Στην οδήγηση, μετά από κάποιες ταχύτητες, ο θόρυβος από τον δρόμο, τον κινητήρα και τον αέρα είναι αισθητός στην καμπίνα.
Τα παραπάνω χρήματα για το Renault Captur «τελειώνουν» όλα αυτά τα προβλήματα. Το Captur έχει παραπάνω από την ποιότητα που περιμένεις σε ένα αυτοκίνητο του 2022, είτε μιλάμε για απτή, αυτή που πιάνεις και βλέπεις, και οδηγική, αυτή που ακούς και αντιλαμβάνεσαι ως οδηγός.
Τι λες λοιπόν; Δίνεις 3.000 ευρώ για να πας από το Duster στο Captur; Αφήνεις μέγεθος και χαμηλό κόστος για κάτι πιο σύγχρονο και ποιοτικό; Τι λες;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »