Τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρίες (BEV) και τα οχήματα που κινούνται με υδρογόνο θα πρέπει να τοποθετηθούν το ένα δίπλα στο άλλο στο μέλλον για να εξασφαλίσουν τη μέγιστη ενεργειακή απόδοση, σύμφωνα με έναν εμπειρογνώμονα.
Ο Hugo Spowers, ιδρυτής της Riversimple, που ελπίζει να λανσάρει το πρώτο δικό της όχημα υδρογόνου το 2022, δήλωσε: «Το υδρογόνο και ο ηλεκτρισμός ως δύο παράλληλοι φορείς μας δίνουν τη μέγιστη ενεργειακή απόδοση. Ορισμένες απαιτήσεις ικανοποιούνται καλύτερα από ηλεκτρικά με μπαταρίες και κάποιες άλλες από το υδρογόνο. Χρειαζόμαστε και τις δύο αυτές τεχνολογίες.»
Ο ίδιος συνέχισε θέλοντας να εξηγήσει τον συλλογισμό του: «Η ηλεκτρική ενέργεια και το υδρογόνο συμπληρώνουν το ένα το άλλο. Μπορείς να παράγεις ηλεκτρική ενέργεια πιο αποτελεσματικά από ορισμένες πηγές και το ίδιο συμβαίνει με το υδρογόνο. Για παράδειγμα, η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από τον άνεμο είναι πολύ πιο αποδοτική από το υδρογόνο. Αλλά όταν υπάρχει υπερβολικός άνεμος, δεν μπορείς να αποθηκεύσεις ηλεκτρική ενέργεια, αλλά μπορείς να αποθηκεύσεις υδρογόνο. Από την άλλη πλευρά, το υδρογόνο παράγεται πιο αποτελεσματικά από το βιοαέριο παρά από την ηλεκτρική ενέργεια. Υπάρχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα και στα δύο. Οι κυψέλες υδρογόνου δίνουν μεγαλύτερη σημασία στα οχήματα με αυτοκίνητα μεγαλύτερης εμβέλειας ή εμπορικά οχήματα, ενώ τα BEV έχουν μεγαλύτερη εφαρμογή στα οχήματα μικρής εμβέλειας.»
Φήμες κάνουν λόγο πως πολλοί κατασκευαστές εργάζονται σε οχήματα που χρησιμοποιούν κυψέλες υδρογόνου παρόλο που η ηλεκτροδότηση είναι μια πιο άμεση προτεραιότητα. Η Helen Lees, υπεύθυνη ηλεκτρικών στον όμιλο PSA, μιλώντας στην ίδια εκδήλωση Auto Futures, πρόσθεσε: «Στην τελική, οι πλατφόρμες μας έχουν σχεδιαστεί για να υιοθετήσουν μακροπρόθεσμα και τεχνολογία κυψελών υδρογόνου.» Πρόσθεσε επίσης ότι η αντίληψη για τα αυτοκίνητα με κυψέλες υδρογόνου παραμένει μαζί με την έλλειψη υποδομών ένα φράγμα για την καλή εμπορική τους πορεία και ότι το PSA πιστεύει ότι το υδρογόνο είναι πολύ καλύτερη επιλογή για τα ελαφρά εμπορικά οχήματα.