Στην φουτουριστική καμπίνα του Kia EV3 κλέβει την παράσταση η υπερ-ευρυγώνια ενιαία οθόνη των 30 ιντσών, η οποία αποτελείται από 3 επιμέρους μικρότερες οθόνες.
Περνώντας στο εσωτερικό, οι διαφορές είναι ακόμη μεγαλύτερες, με κοινό χαρακτηριστικό ότι σε αμφότερα τα αυτοκίνητα βλέπουμε βιώσιμα-ανακυκλωμένα υλικά. Πιο συμβατή με όσα ξέρουμε και έχουμε συνηθίσει είναι η εικόνα στο Kia EV3. Η τάση της εποχής θέλει μεγάλες οθόνες και το Kia την ικανοποιεί με τον πιο φουτουριστικό τρόπο. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει μία 3πλή υπερ-ευρυγώνια οθόνη, συνολικής επιφάνειας 30 ιντσών. Μπροστά από τον οδηγό βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων (12,3''), ακριβώς δίπλα του είναι μία 5άρα touchscreen, αποκλειστικά για την χρήση του κλιματισμού. Τέλος, σε πιο κεντρικό σημείο του ταμπλό έχει τοποθετηθεί η οθόνη αφής (AVN = Audio - Video - Navigation), στην οποία έχει πρόσβαση και ο συνοδηγός.
Στη minimal φιλοσοφίας καμπίνα του Volvo EX30 παίζει μπάλα μόνη της η οθόνη των 12,3 ιντσών που ακολουθεί λογική Tesla, αλλά έχει κατακόρυφο προσανατολισμό (όχι οριζόντια).
Αντίθετα, το Volvo EX30 ακολουθεί μία απόλυτα minimal προσέγγιση. Στη δική του καμπίνα τα φυσικά κουμπιά είναι ελάχιστα, ενώ απουσιάζει και το κλασικό καντράν, πίσω από το τιμόνι. Τι υπάρχει; Μία κάθετη, αλά Tesla λογική, οθόνη 12,3 ιντσών στην οποία βλέπεις τα πάντα. Η αλήθεια είναι ότι χρειάζεται μία εξοικείωση με τη συγκεκριμένη διαμόρφωση, καθώς αν θέλεις να βλέπεις την ταχύτητα κίνησης ή την αυτονομία θα πρέπει να γείρεις το βλέμμα προς τα δεξιά.
Από εκεί και πέρα, το Kia EV3 κερδίζει και στο κομμάτι της πρακτικότητας χάρη στο συρόμενο τραπεζάκι, στο υποβραχιόνιο της κεντρικής κονσόλας. Το πάνω μέρος του είναι συρόμενο για να ακουμπάς το χέρι σου στην οδήγηση ή να τοποθετείς το tablet ή τον προσωπικό υπολογιστή σου (όταν το όχημα είναι σταματημένο). Και φυσικά μπορείς να βάζεις άλλα αντικείμενα στο εσωτερικό της κονσόλας. Αυτό το εξοπλιστικό στοιχείο σε συνδυασμό με την ούτως ή άλλως ευρύχωρη καμπίνα του Kia (θυμίζουμε ότι το EV3 έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο και μεγαλύτερο πλάτος και ύψος, με ό,τι αυτό συνεπάγεται) εξασφαλίζουν στο μικρό SUV της Kia μία γενικότερη αίσθηση άνεσης, που περιμένουμε να επιβεβαιώσουμε και στο πεδίο των μετρήσεων.
Σελίδα 1 | Ηλεκτρικά SUVάκια (με leasing): Το Kia EV3 απέναντι στο Volvo EX30 |
Σελίδα 2 | Σχεδίαση - Design: Πιο επιβλητικό το Kia, μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος για το Volvo |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό: Minimal καμπίνα με μόνο μία οθόνη για το Volvo, hi-tech (3πλή οθόνη) & πρακτικό εσωτερικό για το Kia |
Σελίδα 4 | Κινητήρες - Φόρτιση: Ισοπαλία στους χρόνους φόρτισης, αλλά με το EV3 φορτίζεις laptop ή ψυγειάκι |
Σελίδα 5 | Τεχνικά χαρακτηριστικά: Kia EV3 Standard Range Vs Volvo EX30 Single Motor |