Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τελικά μήπως τα ηλεκτροκίνητα άλογα είναι καλύτερα από τα βενζινοκίνητα;

Τελικά μήπως τα ηλεκτροκίνητα άλογα είναι καλύτερα από τα βενζινοκίνητα;

Ηλεκτρικά vs βενζινοκίνητα

5.965 Επισκέψεις στο άρθρο (16/3/2016)

Είναι τα βενζινοκίνητα άλογα καλύτερα από τα ηλεκτρικά; Ποια υπερισχύουν;

Αν ένα αυτοκίνητο κάνει 0-100 χλμ./ώρα σε 3,0 δλ. αν πιάνει τα 400+ χλμ./ώρα και αν γυρίζει στις πίστες πιο γρήγορα από οτιδήποτε άλλο σε τέσσερις ρόδες, έχει καμία σημασία που βρίσκει την δύναμη; Αν είναι βενζινοκίνητο, ντίζελ ή ηλεκτρικό;
Περίμενε κανείς πως ένα μοντέλο που έχει τα σήματα της Bugatti θα ξεσηκώσει τα πλήθη, θα αλλάξει τα δεδομένα, θα... σκίσει τα μνημόνια; Όμως ο αντικαταστάτης της Veyron, η νέα Chiron, δεν κατάφερε τίποτε από αυτά.Πράγμα περίεργο, αφού με 1.500 άλογα και τελική ταχύτητα περιορισμένη στα 420 χλμ/ώρα, τα νούμερα προκαλούν ίλιγγο. Και για πολλούς η νέα ναυαρχίδα του ομίλου VW αποτελεί το απόλυτο αυτοκίνητο.
Όχι όμως και για αυτούς που θα βρουν τα σχεδόν 2,5 εκατομμύρια ευρώ για να την αγοράσουν. Γιατί βλέπεις υπάρχει ανταγωνισμός. Μόνο στην Γενεύη φέτος είδαμε δύο ακόμη μοντέλα με τέτοια νούμερα. Η Koenigsegg Regera διαθέτει επίσης 1.500 άλογα, ενώ 600 περισσότερα, 2.100 άλογα δηλαδή, έχει η Arash AF10. Ποια είναι η διαφορά; Μόνο η Bugatti είναι συμβατική, τα άλλα δύο είναι υβριδικά. Και λοιπόν;
Πειράζει; Εκεί που η Chiron έχει τον 8λιτρο δεκαεξακύλινδρο σε διάταξη W κινητήρα με τα 4 τούρμπο, τα άλλα δύο την «βγάζουν» με ένα «απλό» V8 και ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 700 και 1200 ίππων για την Regera και AF10 αντίστοιχα. 
Οι πιο σκληροπυρηνικοί θα σπεύσουν να πουν πως «δεν είναι το ίδιο» και πως άλλη η χάρη του κινητήρα εσωτερικής καύσης και άλλη του ηλεκτροκινητήρα. Πιθανώς, φυσικά, να μην έχουν γευθεί τα προσόντα ενός ηλεκτρικού μοτέρ, που τραβάει από μηδέν στροφές με όλη του την άφθονη ροπή. Πιθανώς επίσης να μην έχουν αναλογιστεί την σημασία που έχει αυτό στο πως «τραβάει» ένα τέτοιο αυτοκίνητο.
Ακόμη πιο πιθανό είναι να μην ενδιαφέρεται κανείς για το θέμα της αποδοτικότητας και να μην ασχολείται κανείς πως για τις ίδιες ή και καλύτερες επιδόσεις, οι δύο ανταγωνιστές της Chiron χρειάζονται σημαντικά λιγότερο καύσιμο, όμως αυτό δείχνει και την αξία της υβριδικής τους τεχνολογίας.
Εντάξει, για τα συγκεκριμένα μοντέλα δεν πρόκειται να έρθει κανείς και στα χέρια για το ποιο είναι καλύτερο. Όμως αυτή η αμφισβήτηση έρχεται και στα δικά μας αυτοκίνητα. Είναι τα βενζινοκίνητα άλογα καλύτερα από τα ηλεκτρικά; Είναι πιο χορταστικά; Πιο αξιόλογα; Τι; Εσείς τι γνώμη έχετε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Peugeot - Toyota
NISSAN