Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Porsche φέρει προς το παρόν την κωδική ονομασία «J1». Αναμένεται μέχρι το τέλος της δεκαετίας και θα στηριχθεί στο Mission E Concept (φωτό).
Ηλεκτρική Porsche
2.134 Επισκέψεις στο άρθρο (9/2/2016)
Μέχρι το 2020 θα είναι έτοιμη η πρώτη ηλεκτρική Porsche. Θα στηρίζεται στο Mission E Concept, θα ανταγωνιστεί το Tesla Model S και θα πατά σε μία νέα -αποκλειστικά δική της- πλατφόρμα.
Νέες πληροφορίες καταφθάνουν γύρω από την αμιγώς ηλεκτρική Porsche, που ετοιμάζεται ήδη στο στρατηγείο της φίρμας, για να είναι έτοιμη να λανσαριστεί πριν το τέλος της δεκαετίας. Θυμίζουμε πως η εταιρεία μας σύστησε πέρσι με το Mission E Concept, το πρωτότυπο μοντέλο δηλαδή στο οποίο θα στηρίζεται και το εν λόγω όχημα παραγωγής. Κοιτώντας το Mission E, εύκολα συμπεραίνει κανείς πως η Porsche κάνει το προφανές, ετοιμάζει τον ανταγωνιστή του πρώτου διδάξαντα Tesla Model S.Μαθαίνουμε τώρα πως η ηλεκτρική Porsche φέρει την κωδική ονομασία «J1» και ότι –το σημαντικότερο- θα πατάει σε μία νέα δική της πλατφόρμα, την οποία ετοιμάζουν οι άνθρωποι της Porsche. Δηλαδή, δε θα κάνει χρήση του νέου πατώματος MEB (Modular Electric Platform) που εξελίσσει η VW για τα επερχόμενα ηλεκτρικά της μοντέλα. Με άλλα λόγια, η ηλεκτρική Porsche δεν θα μοιράζεται τα μηχανικά μέρη με το μελλοντικό ηλεκτρικό VW Phaeton.Περισσότερα νέα στο Auto ΤρίτηΕπικεφαλής της εξέλιξης του ηλεκτρικού μοντέλου της Porsche είναι ο κος Stefan Weckbach, ο οποίος στο παρελθόν ήταν υπεύθυνος για την ανάπτυξη της Boxster. Η μηδενικών εκπομπών (zero-emissions) Porsche θα δημιουργήσει 1.000 νέες θέσεις εργασίας, ως μέρος της συνολικής επένδυσης -ύψους 700 εκ. ευρώ- στο εργοστάσιο της εταιρείας στη Στουτγάρδη. Λεφτά αναμένεται να πέσουν και στα εργοστάσια κινητήρων και αμαξωμάτων, ενώ η Porsche πρέπει να επενδύσει περαιτέρω και στο κέντρο ανάπτυξης του οχήματος στο Weissach της Γερμανίας.Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Porsche αναμένεται να υιοθετεί τη λογική του Mission E Concept, προσφέροντας αυτονομία πάνω από 530 χλμ. Το πρωτότυπο, θυμίζουμε, πως έφερε δύο ηλεκτρικούς κινητήρες συνολικής ισχύος άνω των 600 ίππων. Ήταν σε θέση μάλιστα να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,5 δλ. Τέλος, μένει να δούμε αν το μοντέλο παραγωγής θα υιοθετήσει και το σύστημα φόρτισης Porsche Turbo Charging, το οποίο στο πρωτότυπο επέτρεπε 80% φόρτιση σε μόλις 15 λεπτά, χαρίζοντας αυτονομία 400 χλμ.
Η ηλεκτρική Porsche θα πατάει σε μία νέα δική της πλατφόρμα, την οποία ετοιμάζουν οι άνθρωποι της Porsche. Δηλαδή, δε θα κάνει χρήση του νέου πατώματος MEB για τα ηλεκτρικά VW.