Στέλεχος της VW είπε: «Θα δείτε ένα αυτοκίνητο που μοιάζει πολύ με αυτό (το εικονιζόμενο BUDD-e) και το οποίο στηρίζεται στην πλατφόρμα MEB, να βρίσκει το δρόμο του για την παραγωγή».
Ηλεκτρικό Microbus το 2020
2.937 Επισκέψεις στο άρθρο (1/2/2016)
Το 1ο μοντέλο που θα φέρει τη νέα πλατφόρμα της VW για ηλεκτρικά – υβριδικά οχήματα, θα μοιάζει στο BUDD-e, αποτελώντας το σύγχρονο Microbus.
Δεν πάνε πολλές μέρες από τότε που η VW παρουσίασε το ηλεκτρικό πρωτότυπο BUDD-e, τον πνευματικό διάδοχο δηλαδή, του ιστορικού VW Microbus. Ένα βαν που είναι γνωστό ως Type 2, ακριβώς γιατί το 1950 που παρουσιάστηκε, αποτελούσε το δεύτερο μοντέλο της εταιρείας, μετά τον θρυλικό Σκαραβαίο.Δεν πρόλαβαν τα φλας να φύγουν πάνω από το εκθεσιακό πρωτότυπο και σε συνέντευξή του ο επικεφαλής εξέλιξης των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών της VW, Dr Volkmar Tanneberger, είπε σχετικά: «Θα δείτε ένα αυτοκίνητο που μοιάζει πολύ με αυτό (το BUDD-e) και το οποίο στηρίζεται στην πλατφόρμα MEB, να βρίσκει το δρόμο του για την παραγωγή». Στη συνέχεια το στέλεχος της εταιρείας αποκάλυψε πως θα μπορούσε να λανσαριστεί γύρω στο 2020.Περισσότερα νέα στο Auto ΤρίτηΗ πλατφόρμα MEB (Modular Electric Platform), για την οποία μίλησε ο Dr Volkmar Tanneberger, είναι το νέο μεταβλητό πάτωμα που ετοιμάζει η VW αποκλειστικά για plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Είναι σχεδιασμένη έτσι για να χωράνε οι μπαταρίες και τα ηλεκτρικά μέρη των εν λόγω οχημάτων. Το πρώτο μοντέλο που θα φέρει την πλατφόρμα ΜΕΒ θα είναι το VW BUDD-e, ενώ ενδιαφέρον έχει η πληροφορία πως σε αυτή θα στηριχθεί και ο ηλεκτρικός απόγονος του Audi A2.Υπενθυμίζουμε, κλείνοντας, πως το BUDD-e διαθέτει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, μια αρχιτεκτονική που το καθιστά 4κίνητο. Στο πάτωμά του βρίσκονται ευμεγέθεις μπαταρίες 101 kWh, οι οποίες φορτίζουν σε ποσοστό 80% σε 15 μόλις λεπτά και του χαρίζουν μέγιστη αυτονομία 600 χλμ. Η τελική ταχύτητα του BUDD-e είναι 150 χλμ./ώρα.
Το πρώτο μοντέλο που θα φέρει την πλατφόρμα ΜΕΒ θα είναι το VW BUDD-e το 2020, ενώ σε αυτή θα στηριχθεί και ο ηλεκτρικός απόγονος του Audi A2.