ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ηλεκτρικό Nissan GT-R το 2030 με βάση το Hyper Force concept
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ηλεκτρικό Nissan GT-R το 2030 με βάση το Hyper Force concept

2.294 Επισκέψεις στο άρθρο (8/1/2024)

- Το GT-R ψάχνει τον ηλεκτρικό αντικαταστάτη του στο Hyper Force concept
- Το Hyper Force είναι ένα απτό όνειρο, σύμφωνα με τον διευθυντή σχεδιασμού της μάρκας
- Πιθανό να διατεθεί με αμιγώς ηλεκτρικό κινητήρα

Η σειρά GT-R ψάχνει τον ηλεκτρικό αντικαταστάτη της στο Hyper Force concept

Το GT-R έχει μεγάλη ιστορία, καθώς ξεκίνησε την παραγωγή του στα τέλη του 2007 και για την ακρίβεια, ο σχεδιασμός του Godzilla έχει τις ρίζες του στο 2001, όταν παρουσιάστηκε το Skyline GT-R concept. Στο Japan Mobility Show τον περασμένο Οκτώβριο, η Nissan υπαινίχθηκε την προοπτική ενός αυτοκινήτου επόμενης γενιάς, στα πλαίσια εύρεσης αντικαταστάτη για την γενιά R35. Το Hyper Force έκλεψε την παράσταση στο Τόκιο με τον εντυπωσιακό σχεδιασμό του και την υπόσχεση για απόδοση 1.341 ίππων. Είχε κινητήρες εμπρός και πίσω, τετρακίνηση, πόρτες πεταλούδα και ένα λογότυπο GT-R σχεδιασμένο σε στυλ πίξελ.

Το Hyper Force είναι ένα απτό όνειρο, σύμφωνα με τον διευθυντή σχεδιασμού της μάρκας

Ο Giovanny Arroba, διευθυντής σχεδιασμού του προγράμματος της εταιρείας, θεωρεί ότι το concept έχει πιθανότητες να εξελιχθεί σε μοντέλο παραγωγής μέχρι το 2030. Ο Arroba αναφέρθηκε στο Hyper Force ως ένα «τολμηρό αλλά απτό όνειρο που πρέπει να επιτευχθεί μέχρι το τέλος της δεκαετίας». Συνέχισε υποστηρίζοντας πως «τα σχήματα, οι αναλογίες και η στάση δεν βασίζονται σε καθαρή φαντασία».

Πιθανό να διατεθεί με αμιγώς ηλεκτρικό κινητήρα

Όσον αφορά στα σχόλια που έλαβε η Nissan μετά την αποκάλυψη του concept, οι απόψεις ήταν ανάμεικτες. Ορισμένοι πρότειναν ότι το επόμενο supercar θα πρέπει να διατηρήσει τον κινητήρα βενζίνης, ενώ άλλοι αντέδρασαν θετικά σε έναν αμιγώς ηλεκτρικό κινητήρα. Προηγουμένως, ο επικεφαλής του παγκόσμιου τμήματος προϊόντων της Nissan, Ivan Espinosa, αποκάλυψε ότι ο στόχος είναι να περιμένουν να ωριμάσουν οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης πριν λανσάρουν ένα ηλεκτρικό GT-R. Αν και το Hyper Force concept διέθετε δύο κινητήρες, ο Espinosa δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να τοποθετήσει έναν τρίτο ή ακόμα και έναν τέταρτο κινητήρα στο R36. Ανέφερε μάλιστα εν συντομία μια παραλλαγή του Nismo που θα έχει μικρότερη μπαταρία για να μειώσει το βάρος.

Autotriti.gr
VW