
Βγαίνει σε βενζίνη και hybrid με 136 άλογα όπως και πριν, το ηλεκτρικό όμως πήρε 20 άλογα.
Έχει 2 οθόνες 10 ιντσών αντί 7 ιντσών και πιο σύγχρονο infotainment.
Έχει περισσότερους διακόπτες στην κονσόλα & μπουτόν, σαν το μεγαλύτερο Grandland.
To ηλεκτρικό Mokka έχει ειδικές ζάντες και προφυλακτήρα για καλύτερη αεροδυναμική.
autotriti team
Ίδια σχεδόν εμφάνιση, καλύτερη τιμή από 19.900 ευρώ
To Mokka, το trendy μικρό SUV της Opel, στην ανανεωμένη του έκδοση ξεχωρίζει διακριτικά με τις νέες σχεδιαστικές πινελιές που αναδεικνύουν λίγο περισσότερο το νεανικό του χαρακτήρα, απέκτησε τεχνολογίες αυτοκινήτων μεγαλύτερης κατηγορίας και έγινε πιο «πράσινο». Επιπλέον, συνεχίζει να προσφέρεται με πλήρη γκάμα κινητήρων και τιμές που ξεκινούν από 19.900 ευρώ.
Πιο αναλυτικά, το ανανεωμένο Opel Mokka δεν έχει αλλάξει ριζικά σε εμφάνιση σε σχέση με το προ-ανανέωσης μοντέλο, αφού οι Γερμανοί προτίμησαν να τονίσoυν τα ήδη μοναδικά χαρακτηριστικά του. Έτσι, το Opel Vizor, η χαρακτηριστική σχεδιαστική υπογραφή της Opel παραμένει, όπως και το Blitz στο κέντρο της μάρκας που πλέον ενσωματώνει και τους προβολείς, οι οποίοι έχουν τώρα διαφορετικά γραφικά. Από εκεί και πέρα, στην έκδοση GS, το Mokka έρχεται με μαύρες επενδύσεις μπροστά, πίσω και στους θόλους των τροχών που το κάνουν πιο σπορτίφ, ενώ στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση (Mokka Elecric), το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με ειδικές ζάντες και ανασχεδιασμένο μπροστινό προφυλακτήρα για καλύτερη αεροδυναμική.
Έχει περισσότερους διακόπτες στην κονσόλα & μπουτόν από το μεγαλύτερο Grandland
Μικρές, αλλά σημαντικές από την άλλη είναι οι αλλαγές που έχουν γίνει στο εσωτερικό του Mokka, το οποίο έχει σχεδιαστεί με βάση την προσέγγιση «detox» δηλαδή την εστίαση στα πιο σημαντικά πράγματα που χρειάζεται να έχει άμεση πρόσβαση ο οδηγός. Αυτό σημαίνει πως το νέο και πιο σπορτίφ τιμόνι συνοδεύεται από μια πιο εργονομική κονσόλα μεταξύ των εμπρός καθισμάτων, σε ασημί ματ απόχρωση που πλέον περιλαμβάνει πλήκτρα για τον έλεγχο ορισμένων ρυθμίσεων που πριν εκτελούνταν μόνο μέσω της κεντρικής οθόνης αφής. Σημαντική διαφορά σε σχέση με πριν είναι επίσης ότι η Opel έχει κάνει μικρές αλλαγές στο cockpit οι οποίες είναι εμπνευσμένες από το ολοκαίνουριο και μεγαλύτερο Grandland. Συγκεκριμένα, από αυτό είναι δάνειο τα μπουτόν για το ηλεκτρικό χειρόφρενο και για την επιλογή του προγράμματος οδήγησης.
Τέλος, το εσωτερικό του Mokka δεν θα μπορούσε επίσης να μην συμβαδίζει με το οικολογικό πνεύμα της εποχής. Αυτό σημαίνει ότι όλα τα υφάσματα και οι επενδύσεις προέρχονται από ανακυκλωμένα υλικά.
Έχει 2 οθόνες 10 ιντσών αντί 7 ιντσών και πιο σύγχρονο infotainment
Σημαντική διαφορά σε σχέση με το προηγούμενο είναι το υψηλότερο τεχνολογικό επίπεδο του Opel Mokka που εκφράζεται από το νέο σύστημα ψυχαγωγίας multimedia και πλοήγησης. Η ανανεωμένη έκδοση διαθέτει από την εισαγωγική έκδοση ψηφιακό πίνακα οργάνων αλλά και δεύτερη έγχρωμη οθόνη αφής μεγέθους 10 ιντσών (είχε δύο 7 ιντσών πριν), με την τελευταία να μπορεί να χρησιμοποιηθεί εύκολα σαν ένα smartphone. Ακόμη, ο οδηγός μπορεί να δώσει οδηγίες στο σύστημα infotainment λέγοντας απλά ένα “Hey, Opel”, ενώ όσον αφορά το σύστημα πλοήγησης, αυτό ενημερώνεται αυτόματα μέσω over-the-air αναβαθμίσεων.
Επίσης, στο ηλεκτρικό Mokka, το σύστημα infotainment μπορεί να προτείνει διαδρομές λαμβάνοντας υπόψη τους σταθμούς φόρτισης που υπάρχουν στην διαδρομή. Τέλος, όσον αφορά την συνδεσιμότητα, είναι δυνατή η ασύρματη φόρτιση των smartphones, ενώ υπάρχει και θύρα USB-C στην κεντρική κονσόλα.
Βγαίνει σε βενζίνη και hybrid με 136 άλογα όπως και πριν, το ηλεκτρικό όμως πήρε 20 άλογα.
Το ανανεωμένο Mokka συνεχίζει να προσφέρεται σε βενζίνη, ως ήπια υβριδικό αλλά και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση αλλά δεν λείπουν οι διαφορές σε σχέση με πριν. Στην βάση της γκάμας βρίσκεται ο 1.200άρης PureTech των 136 ίππων από 19.900 ευρώ, ο οποίος αποδίδει +6 άλογα σε σχέση με πριν και σύμφωνα με το AutoΤρίτη Test Center είναι ένα από τα πιο οικονομικά σε κατανάλωση μικρά SUV στο ταξίδι, αφού καίει μόνο 5 λίτρα.
Εναλλακτικά, η Opel προσφέρει το Mokka Hybrid με 48V τεχνολογία από 24.650 ευρώ, όπου ο turbo βενζινοκινητήρας συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 21 kW (28 hp) και ένα 6-τάχυτο ηλεκτρικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το υβριδικό σύστημα συμβάλλει στη σημαντική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2, ενώ σε χαμηλές ταχύτητες, το Mokka Hybrid μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για έως 1 χλμ. ή στο 50% του χρόνου που θα κινηθεί εντός πόλης σε πολλή κίνηση. Στην δοκιμή μας είδαμε συγκεκριμένα, πως το Mokka Hybrid καίει 6 λίτρα/100 χλμ. μέσα στην πόλη, ενώ στο ταξίδι, ο οδηγός θα δει τιμές κοντά στα 4,8 λτ./100 χλμ. χωρίς μεγάλη προσπάθεια.
Η γκάμα ολοκληρώνεται με την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, η οποία πλέον διαθέτει μπαταρία 54 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία έως 403 χλμ. (WLTP) και ισχύ 156 ίππων, 20 άλογα περισσότερα σε σχέση με πριν. Οι τιμές ξεκινούν από 24.410 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης των 9.000 ευρώ.