- Πέντε πάνελ πλαστικού αμαξώματος που κουμπώνουν σαν Lego!
- Αφαιρούμενες μπαταρίες με 24ώρη αυτονομία.
- 2.100 λίτρα αποθηκευτικός χώρος.
- Συνδρομή με 0,25 cents ανά ώρα.
Το ηλεκτρικό βανάκι της Helixx που θα συζητηθεί
Ένα βανάκι το οποίο θα αποτελέσει θέμα συζήτησης αποκάλυψε η βρετανική εταιρεία Helixx, η οποία ανακοίνωσε ότι κατασκεύασε το πρώτο παράδειγμα ενός μικροσκοπικού ηλεκτρικού οχήματος παράδοσης. Σκοπός της εταιρείας είναι να δείξει έναν νέο τρόπο κατασκευής που θα κάνει τα οχήματα σε όλο τον κόσμο φθηνά και εύκολα στην κατασκευή τους και το πρώτο αυτό μοντέλο αποδεικνύει πως η νέα τεχνοτροπία είναι αποτελεσματική, σύμφωνα με όσα αναφέρει.
Η Helixx αναφέρει πως το χαριτωμένο μικρό βαν, Helixx Cargo είναι βασισμένο στην πλατφόρμα της. Το σώμα είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανακυκλώσιμο πολυμερές, το οποίο αποφεύγει τη χρήση του πιο ακριβού αλλά και ρυπογόνου στην κατασκευή του χάλυβα. Ολόκληρο το αμάξωμα αποτελείται από μόλις πέντε μέρη που «κουμπώνουν» με κλιπς μεταξύ τους, θυμίζοντας κάπως τα Legο! Με τη μέθοδο αυτή η διαδικασία κατασκευής απλοποιείται έως και 50%, λέει η Helixx, ενώ παράλληλα την κάνει και πολύ πιο οικονομική.
Αφαιρούμενες μπαταρίες με 24ώρη λειτουργία
Το βανάκι είναι δομημένο γύρω από ένα αλουμινένιο πλαίσιο και προσφέρει 2.100 λίτρα αποθηκευτικό χώρο, 500 κιλά έλξης και 140 εκατοστά χώρο φόρτωσης. Για την τροφοδοσία του θα υπάρχουν αφαιρούμενες μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου που η Helixx λέει ότι έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν στους χρήστες αδιάκοπη χρήση 24 ωρών. Αξίζει να σημειωθεί πως το τιμόνι βρίσκεται στο κέντρο του οχήματος για να το κάνει συμβατό σε όλες τις αγορές οχημάτων με αριστερό ή δεξί τιμόνι.
Συνδρομή με 0,25 cents ανά ώρα
Η Helixx μόλις κατασκευάσει επιπλέον οχήματα θα τα προσφέρει στους χρήστες με συνδρομή 0,25 cents για κάθε ώρα λειτουργίας. Εκτός από το βανάκι σχεδιάζει επίσης να δημιουργήσει ένα pick-up, καθώς και επιβατικές εκδόσεις του βαν. Τα πρώτα 100 βανάκια θα κατασκευαστούν σε μία πιλοτική εγκατάσταση στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ στη συνέχεια η παραγωγή θα μεταφερθεί σε εργοστάσια στη Νοτιοανατολική Ασία.