ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ηλεκτρικό με γεννήτρια γίνεται; Γίνεται! Και μάλιστα, καλά!

Ηλεκτρικό με γεννήτρια γίνεται; Γίνεται! Και μάλιστα, καλά!

15.848 Επισκέψεις στο άρθρο (18/12/2022)

Σκέψου να έχεις ηλεκτρικό, που όμως αντί για μια μεγάλη μπαταρία που φορτίζει από την πρίζα, έχει μαζί του μια γεννήτρια που το φορτίζει συνέχεια και παντού.

Φουλ ηλεκτρικό χωρίς πρίζες & άγχος μην μείνεις από ρεύμα! Γίνεται!

Ηλεκτρικό που φορτίζει από την πρίζα ξέρουμε. Βενζινοκίνητο που το βοηθάει ηλεκτροκινητήρας, επίσης ξέρουμε. Ηλεκτρικό που να το φορτίζει βενζινοκινητήρας όμως; Και όμως, το νέο υβριδικό Qashqai είναι ακριβώς αυτό. Πως;
 
Το Qashqai είναι σε όλα του ένα συμβατικό αυτοκίνητο. Μοτέρ κάτω από το καπό, τάπα βενζίνης, κανονικά όλα. Όμως το αυτοκίνητο είναι ηλεκτρικό. Και εδώ αρχίζει το μπέρδεμα. Ένα ηλεκτρικό που όμως δεν φορτίζει από την πρίζα, γιατί το μοτέρ του Qashqai δεν κινεί τους τροχούς. Είναι μια γεννήτρια που παράγει ρεύμα για τον ηλεκτροκινητήρα.
 
Η Nissan θα μπορούσε το υβριδικό της μοντέλο να το κάνει σαν τα άλλα. Ένα συμβατικό που με ένα εξελιγμένο σύστημα μετάδοσης, παντρεύει το θερμικό μοτέρ με έναν ηλεκτροκινητήρα και μια μικρή μπαταρία. Όμως η Nissan έχει χρόνια στα ηλεκτρικά, και ξέρει πως αν είναι σήμερα να λανσάρεις ένα υβριδικό, καλύτερα να αντιστρέψεις του ρόλους.
 
Έτσι το Qasqhai είναι πραγματικά ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Εκεί που διαφέρει είναι ο τρόπος που φορτίζει. Και αυτό φαίνεται και στην οδήγηση. Εκεί που τα υβριδικά είναι βασικά συμβατικά, οδηγούνται σαν συμβατικά, ακούγονται σαν συμβατικά και συμπεριφέρονται σαν συμβατικά, το Qashqai τα κάνει όλα σαν ηλεκτρικό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Δηλαδή έχει την αμεσότητα του ηλεκτρικού, τη μία σχέση στο κιβώτιου του ηλεκτρικού, και τις περισσότερες φορές έχει και την ησυχία του ηλεκτρικού. Ο κινητήρας δουλεύει μόνο για να φορτίζει την (σχετικά μικρή) μπαταρία ή να στέλνει ρεύμα απευθείας στο μοτέρ, όταν υπάρχει μεγάλη απαίτηση. Η Nissan έχει μπει στον κόπο οι στροφές του μοτέρ να αναλογούν στην ταχύτητα του αυτοκινήτου ώστε να μην ακούγεται σαν τρόλεϊ χωρίς ρεύμα, με τη γεννήτρια σε σταθερές στροφές ασχέτως πως κινείται.
 
Η Nissan έχει κάνει ακόμη μία μαγκιά για να το πετύχει αυτό. Με μεταβλητή συμπίεση, το μοτέρ δουλεύει και οικονομικά, και με σωστό ήχο, και με χαμηλό θόρυβο. Το νέο Qashqai είναι σίγουρα το πιο ενδιαφέρον τεχνολογικά αυτοκίνητο της «ενδιάμεσης» γενιάς πριν τα αμιγώς ηλεκτρικά, παντρεύοντας με τον καλύτερο τρόπο τις δύο γενιές. Ηλεκτρικό σε όλα του, χωρίς όμως θα θέλεις πρίζα ή να αγχώνεσαι για την αυτονομία, αφού «φορτίζεις» στο βενζινάδικο.
 
Τι λες; Μήπως αυτή είναι σήμερα η καλύτερη λύση για την (σημαντική) μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων, πριν τον πλήρη εξηλεκτρισμό; Είναι τελικά το Qashqai το ηλεκτρικό που όλοι θέλουμε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
POIO BRIDGESTONE