Τα σχέδια είναι ανεξάρτητα της Peugeot και προέρχονται από την ιστοσελίδα autoexpress.
«Ηλεκτρισμένο» και σπορτίφ το νέο Peugeot 308
20.345 Επισκέψεις στο άρθρο (4/1/2021)
Η τρίτη γενιά του Peugeot 308 ετοιμάζεται, με το νέο μοντέλο να έρχεται έχοντας υιοθετήσει τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της γαλλικής μάρκας, το νέο λογότυπο και μία μεγάλη ηλεκτροκίνητη γκάμα εκδόσεων.
Η έλευση του 2021 μας φέρνει ακόμα πιο κοντά στο ολοκαίνουργιο Peugeot 308. Η τρίτη γενιά του γαλλικού μικρομεσαίου αναμένεται να αποκαλυφθεί στα τέλη του έτους πριν το μοντέλο κάνει την παρουσία του στους δρόμους το 2022. Η εξέλιξή του συνεχίζεται με τα πρωτότυπα να φορούν ολόσωμο καμουφλάζ, όμως ανεξάρτητα σχέδια δηλώνουν πάρων και μας προσφέρουν μία πρώτη ιδέα για την εμφάνιση που πρόκειται να έχει το νέο 308 όταν θα αποκαλυφθεί.
Τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά από τα νεότερα 208 και 508 θεωρείται σίγουρο ότι θα υιοθετηθούν και από το 308, όπως άλλωστε φαίνεται και στις εικόνες με πρώτα και καλύτερα τα LED φώτα ημέρας που θυμίζουν χαυλιόδοντες. Παράλληλα κοιτώντας το εμπρόσθιο μέρος είναι εμφανές πως η γρίλια φιλοξενεί το νέο λογότυπο του λιονταριού. Το πίσω μέρος θα ακολουθήσει και αυτό με τη σειρά του τη λογική των προαναφερόμενων 208 και 508 όπου τα φωτιστικά σώματα θα ενώνονται μέσω μίας φάσας που θα διατρέχει την πόρτα του χώρου αποσκευών. Ταυτόχρονα το σπορ στοιχείο θα τονίζεται με την εγκατάσταση μία αεροτομής ψηλά στην πόρτα του χώρου αποσκευών.
Η καμπίνα θα γίνει πολύ πιο hi-tech, με την ενσωμάτωση της νεότερης εκδοχής του i-Cockpit της Peugeot που έχει ως κυρίαρχα στοιχεία τον τρισδιάστατο πίνακα οργάνων, ο οποίος εδρεύει πάνω από το μικρό τετραγωνισμένο τιμόνι, και την wide οθόνη αφής του συστήματος infotainment να θεωρείται δεδομένη. Ευκολίες όπως η βάση ασύρματης φόρτισης και η βάση κάθετης στήριξης του smartphone, οι δυνατότητες ενσύρματης και ασύρματης διασυνδεσιμότητας (USB Type-C, Bluetooth, Apple CarPlay & Android Auto κ.λπ.) θεωρούνται δεδομένες.
Στο πεδίο των κινητήρων, το νέο 308 αναμένεται να βάλει στην φαρέτρα του Plug-in υβριδικές εκδόσεις αλλά και μία σπορ έκδοση PSE (Peugeot Sport Engineered) και πάλι με plug-in υβριδική τεχνολογία ισχύος κοντά στα 300 περίπου άλογα. Παράλληλα, πρέπει να περιμένουμε πως η παλέτα των μηχανικών συνόλων θα περιλαμβάνει και άλλους ήπια υβριδικούς κινητήρες, καθώς επίσης και τους γνώριμους PureTech και BlueHDi κινητήρες βενζίνης και diesel. Τέλος δεν αποκλείεται να κυκλοφορήσει και μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, αφού η γαλλική μάρκα προχωρά ταχέως προς το εξηλεκτρισμό της.