ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Honda CR-V e:HEV: Με κατανάλωση που θυμίζει μικρό SUV & WOW εσωτερικό
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Honda CR-V e:HEV: Με κατανάλωση που θυμίζει μικρό SUV & WOW εσωτερικό

10.563 Επισκέψεις στο άρθρο (25/1/2022)

Έχοντας πάνω από 11,5 εκατομμύρια πωλήσεις από το 1996 μέχρι και σήμερα, δικαίως θεωρείται παγκόσμιο best-seller για την ιαπωνική μάρκα. Το ανανεωμένο Honda CR-V με την εξελιγμένη υβριδική τεχνολογία e:HEV προτάσσει ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που δεν πρέπει να περάσουν απαρατήρητα.

Το παγκόσμιο best-seller της Honda

Το ξέρετε πως στις ΗΠΑ πιάνει βάθρο στις SUV πωλήσεις; Με πέντε γενιές στο παλμαρέ του, το Honda CR-V αποτελεί μία διαχρονική επιλογή και στην ευρωπαϊκή αγορά, απευθυνόμενη σε οικογενειάρχες που αναζητούν ένα ευρύχωρο SUV με ευχάριστη οδική συμπεριφορά. Μπαίνοντας στην «οικογένεια» e:HEV των υβριδικών μοντέλων της Honda (Jazz & HR-V), το ανανεωμένο CR-V έχει και super κατανάλωση που θυμίζει μοντέλο άλλης κλάσης. Πάμε να δούμε τα 5 βασικά «όπλα» του.

Παρά τον μεγάλο όγκο του, το 4κίνητο Honda CR-V e:HEV εντυπωσιάζει σε οικονομία καυσίμου, έχοντας κατανάλωση 7,1 λτ./100 χλμ.

Παρά τον μεγάλο όγκο του, το 4κίνητο Honda CR-V e:HEV εντυπωσιάζει σε οικονομία καυσίμου, έχοντας κατανάλωση 7,1 λτ./100 χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

1. Η κατανάλωση είναι σαν ενός μικρού crossover

Οι διαστάσεις και ο όγκος του δεν σε προϊδεάζουν αλλά... Το Honda CR-V e:HEV έχει μία εξαιρετική τιμή κατανάλωσης, καθώς στο Test Center του AutoΤρίτη μετρήσαμε 7,1 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες κίνησης (Honda CR-V 2,0 i-MMD E-CVT AWD). Ένα νούμερο που ακόμη και δύο κλάσεις κάτω, στην κατηγορία των B-SUV, θα θεωρούσε κανείς αξιοπρόσεκτο, πόσω μάλλον όταν πρόκειται για αυτοκίνητο με βάρος που ξεπερνά τα 1.600 κιλά.
 
Για πετύχει τέτοια οικονομία καυσίμου, το Honda CR-V ενσωμάτωσε την full υβριδική τεχνολογία e:HEV. Εδώ έχουμε το γνώριμο σύστημα Intelligent Multi-Mode Drive (i-MMD) της Honda, στο οποίο συνεργάζονται ο 2λιτρος i-VTEC βενζινοκινητήρας που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson και ένας ηλεκτροκινητήρας, αποδίδοντας συνδυαστικά 184 ίππους και 315 Nm ροπής. Παράλληλα, υπάρχει ένα σοφιστικέ σύστημα μετάδοσης, χωρίς κιβώτιο με γρανάζια, για την πιο ομαλή μεταφορά της ροπής. Διαθέτει τρία modes οδήγησης (EV, Hybrid, Energy), με το πρώτο να επιτρέπει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση έως 2 χιλιόμετρα περίπου χάρη στην μπαταρία ιόντων λιθίου. Αρκετά καλές και οι επιδόσεις του, με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται στον αξιοσημείωτο χρόνο των 8,9``.

2. «Καταπίνει» τις λακκούβες ανεξαρτήτως εδάφους

3. Ευρύχωρο εσωτερικό που αγγίζει επίπεδα premium

4. Με κεντρική κονσόλα τριών διατάξεων που χωράει... laptop

5. Hi-tech ως ιαπωνικό, ασφαλές με Honda SENSING

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
EURONCAR ASFALH FORTIGA