Το νέο HR-V φέρνει μαζί του μοτέρ βενζίνης, δύο ηλεκτροκινητήρες, μπαταρία και τρία οδηγικά modes για βέλτιστη απόδοση είτε για οδήγηση στην πόλη ή στον αυτοκινητόδρομο.
H Honda συνεχίζει τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της με την προσθήκη ενός ακόμη αποκλειστικά υβριδικού μοντέλου, το νέο Honda HR-V. Το νέας γενιάς οικογενειακό SUV του Ιάπωνα κατασκευαστή αποτελεί το τρίτο μέλος της της Honda που ενσωματώνεται στην οικογένεια e:HEV (hybrid electric vehicle) μετά τα Honda Jazz e:HEV και Honda CR-V e:HEVκαι επιθυμεί να προσελκύσει το ενδιαφέρον του ελληνικού κοινού, όταν ξεκινήσει η εμπορική του πορεία στην χώρα μας, πιθανότατα μέσα στο 2021.
Στο πίσω μέρος, το μάτι πέφτει πάνω στην λεπτή γραμμή που ενώνει τα δύο φωτιστικά σώματα.
Ισχύς 131 ίππων και οικονομικό Οι Ιάπωνες γνωρίζουν πως κλειδί για την επιτυχία ενός αυτοκινήτου είναι αυτό να κινείται με ένα προηγμένο σύστημα κίνησης και για αυτό η Honda εξόπλισε το νέο HR-V με ένα υβριδικό κινητήριο σύνολο που συνδυάζει την αποδοτική λειτουργία και τις δυναμικές επιδόσεις με την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και τις χαμηλές εκπομπές ρύπων. Καρδιά του αυτοκινήτου είναι ένας τετρακύλινδρος κινητήρας βενζίνης 1,5 λίτρων που παίζει τον ρόλο του range extender, δηλαδή μιας γεννήτριας που φορτίζει την μπαταρία όταν αδειάσει. Σε συνεργασία με το μοτέρ, υπάρχουν δύο ηλεκτροκινητήρες, με την συνδυαστική απόδοση του συνόλου ορίζεται στους 131 ίππους με 253 Nm ροπής. Σε επίπεδο κατανάλωσης, το ιαπωνικό στρατόπεδο υπόσχεται 5,4 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με το πρότυπο WLTP με τις εκπομπές ρύπων να βρίσκονται στα 122 γρ./χλμ., ενώ όσον αφορά στις επιδόσεις, το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 10,6 δλ..
Εξελιγμένο κιβώτιο και 48άρα μπαταρία Υπεύθυνο για την μετάδοση της κίνησης στον εμπρόσθιο άξονα είναι ένα εξελιγμένο κιβώτιο μονής σχέσης σε συνδυασμό με μία ευφυή μονάδα ελέγχου ισχύος, του οποίου η λειτουργία θυμίζει CVT κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Το κιβώτιο συνεργάζεται άμεσα με τον ένα ηλεκτροκινητήρα ισχύος 80 kW, ενώ ο δεύτερος ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί και αυτός επικουρικά ως γεννήτρια για την φόρτιση της μπαταρίας. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 48 kWh και αποτελείται από 60 στοιχεία, χάρη στο μεγαλύτερο μέγεθος που έχει το SUV, με την Honda να ξεκαθαρίζει πως η μπαταρία δεν έχει επηρεάσει σε κανένα βαθμό τους διαθέσιμους χώρους στην καμπίνα.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Διαφορετικό πρόγραμμα για κάθε συνθήκη
Τρία προγράμματα οδήγησης (Electric Drive, Hybrid Drive και Engine Drive) εναλλάσσονται, ώστε να διασφαλιστεί η βέλτιστη απόδοση είτε για οδήγηση στην πόλη ή στον αυτοκινητόδρομο. Όταν o οδηγός κινείται με υψηλή ταχύτητα στο ταξίδι, το σύστημα λειτουργεί αξιοποιώντας τη δυναμική του θερμικού κινητήρα. Εάν απαιτείται περαιτέρω επιτάχυνση, η μονάδα ελέγχου θα δώσει εντολή ώστε το σύστημα κίνησης να μεταβεί στο υβριδικό πρόγραμμα: εδώ η ισχύς από τη γεννήτρια που τροφοδοτείται από τον κινητήρα βενζίνης μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την φόρτιση της μπαταρίας, προσφέροντας επιπλέον οφέλη στο τομέα της οικονομίας. Επιπλέον, υπάρχει η λειτουργία Sport, για να γίνει πιο ζωηρό σε απόκριση το γκάζι, αλλά και το πρόγραμμα Econ, το οποίο εστιάζει στην οικονομία κατανάλωσης. Τέλος, η λειτουργία «Β» που επιλέγεται από τον μοχλό του κιβωτίου προσφέρει αυξημένα επίπεδα ανάκτησης ενέργειας σε ελεύθερη κύλιση ή φρενάρισμα.
Μείνετε συντονισμένοι στο autotriti.gr για να μάθετε ποιες θα είναι οι τιμές του.