Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Υβριδικό Honda HR-V ή «ξεχωριστό» Mazda CX-30;

Υβριδικό Honda HR-V ή «ξεχωριστό» Mazda CX-30;

12.179 Επισκέψεις στο άρθρο (28/2/2022)

Το νέο full υβριδικό Honda HR-V καλεί το ξεχωριστό Mazda CX-30 σε μια αντιπαράθεση στυλ, τεχνολογίας και διαφορετικότητας στα οικογενειακά SUV.

Υβριδικό Honda Vs ξεχωριστό Mazda!

Ανάμεσα στα πολλά μικρομεσαία SUV/crossover της αγοράς, υπάρχουν και κάποιες προτάσεις που διαφοροποιούνται με τον έναν ή τον άλλο τρόπο. Σε αυτή την αντιπαράθεση έχουμε το νέο Honda HR-V, που έρχεται αποκλειστικά ως αυτοφορτιζόμενο υβριδικό με αυτόματο κιβώτιο (από 33.350 ευρώ) απέναντι από το ξεχωριστό και ήπια υβριδικό Mazda CX-30, που στην έκδοση των 122 ίππων  με αυτόματο κιβώτιο πλησιάζει το HR-V σε τιμή (από 31.128 ευρώ). Τι κρύβει όμως το κάθε ένα από αυτά τα δύο οικογενειακά SUV;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Εμφάνιση: Ελκυστικό design και για τα δύο

Το Mazda CX-30 σίγουρα είναι ένα από τα πιο όμορφα μοντέλα της κατηγορίας. Αποθεώνει τη σχεδιαστική γλώσσα Kodo της Mazda  και συνδυάζει την κομψότητα  με τον δυναμισμό, έχοντας φυσικά ως highlight  την αλα κουπέ κλίση της οροφής και τις μικρές γυάλινες επιφάνειες. Τον SUV προσανατολισμό τονίζει η απόσταση των 175 χλστ. από το έδαφος, αλλά και η δυνατότητα για τετρακίνηση στην έκδοση των 150 ίππων όμως.

Σε αντίθεση με τη μετριοπάθεια του προηγούμενου HR-V, το νέο είναι αρκετά ελκυστικό. Χωρίς να έχει αυξήσει ουσιαστικά το μήκος του, το HR-V βασίζεται στη GSP (Global Small Platform) και δείχνει αρκετά μεγαλύτερο και φαρδύτερο από το μοντέλο που αντικαθιστά. Την αίσθηση του πλάτους τονίζει η σχεδόν κάθετη και βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος μάσκα, καθώς και τα εμπρός-πίσω φώτα. Ευπρόσδεκτη και η κουπέ διαμόρφωση του πίσω μέρους με το χαμήλωμα της οροφής, και τις κρυμμένες πίσω χειρολαβές να δίνουν την αίσθηση 3θυρου αμαξώματος, που «κάθεται» στα 188 χλστ. από το έδαφος.

Κινητήρες-Κατανάλωση: Δεν παίζεται η οικονομία του HR-V

Εσωτερικό –Χώροι: Με premium υπαινιγμούς

Στο δρόμο: Ευχάριστο το CX-30, εξαιρετική κύλιση από το HR-V

Η γνώμη μας

Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Toyota
Skoda