ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Honda e:Ny1: Ηλεκτρικό SUV από τη Honda, που κάνει 480 χλμ. στην πόλη

2.529 Επισκέψεις στο άρθρο (21/4/2025)
Honda e:Ny1: Ηλεκτρικό SUV από τη Honda, που κάνει 480 χλμ. στην πόλη
3 Φωτογραφίες »

Με 204 άλογα & μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 61,9 kWh.
Έχει αυτονομία που στην πόλη πλησιάζει τα 480 χλμ..
Μέτρια η ταχυφόρτισή του (έως 78 kW), δεν έχει σύστημα one-pedal.
Υπερ-πλούσιος εξοπλισμός με θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα & ηλεκτρικές ρυθμίσεις για το κάθισμα του οδηγού.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Honda e:Ny1: Το πρώτο ηλεκτρικό SUV στην ιστορία της Honda

Μετά το φινάλε της εμπορικής ζωής του Honda e, το e:Ny1 είναι προς το παρόν το μοναδικό αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο των Ιαπώνων αφού στην επόμενη 2ετία θα παρουσιάσουν τη σειρά 0. Ουσιαστικά μιλάμε για την ηλεκτρική «εκδοχή» του υβριδικού HR-V, ένα οικογενειακό SUV στο μέσο της κατηγορίας από πλευράς διαστάσεων (μήκος 4.387 χλστ.) και προσφερόμενων χώρων.

Με 204 άλογα & πραγματική αυτονομία 370 χλμ.

Μία είναι η διαθέσιμη έκδοση του Honda e:Ny1, αποτελούμενη από έναν εμπρός τοποθετημένο ηλεκτροκινητήρα σύγχρονου μαγνήτη 204 ίππων (310 Nm ροπής) και μία μπαταρία ιόντων λιθίου με αξιοποιήσιμη χωρητικότητα 61,9 kWh. Στην αναλυτική δοκιμή του πρώτου ηλεκτρικού SUV στην ιστορία της Honda η πραγματική αυτονομία σε πόλη και ταξίδι γυροφέρνει τα 370 χλμ..

Υπερ-πλούσιος εξοπλισμός με θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα & ηλεκτρικές ρυθμίσεις για το κάθισμα του οδηγού

Το Honda e:Ny1 προσφέρεται σε δύο εξοπλιστικές εκδόσεις (Elegance και Advance), που χάρη στο προωθητικό πρόγραμμα «Dream Offers» προσφέρονται με έκπτωση 2.000 ευρώ. Έτσι, οι τιμές διαμορφώνονται στα 28.900 και 33.900 ευρώ, συνυπολογίζοντας την κρατική επιδότηση του «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3».  Από εξοπλιστικής άποψης, βλέπουμε παροχές άνω του μέσου όρου, με στάνταρ θερμαινόμενα καθίσματα, ηλεκτρικές ρυθμίσεις για το κάθισμα του οδηγού και πλήρη σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού (Honda Sensing). Μάλιστα, στη 2η έκδοση Advance προστίθενται ανέσεις όπως θερμαινόμενο τιμόνι, κάμερα πολλαπλών προβολών (360 μοιρών), πρόσθετοι αισθητήρες στάθμευσης x4, Honda Parking Pilot, handsfree ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών, premium σύστημα ήχου και πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή.

Στο Top 5 κατανάλωσης στο Mega Test αυτονομίας, «έκαψε» 12,9 kWh/100 χλμ. - 480 χλμ. αυτονομίας

Στο Mega Test του AutoΤρίτη, «Electric In The City», είχαμε στη διάθεσή μας την έκδοση Elegance με τις παραπάνω βολικές παροχές. Διότι σίγουρα τα θερμαινόμενα καθίσματα τις πρωινές ώρες με το κρύο κάνουν πιο... άνετη τη μετάβαση στο χώρο εργασίας, ενώ και η κάμερα 360 μοιρών μάς βοήθησε πάρα πολύ στα στενά δρομάκια του αθηναϊκού κέντρου, ισορροπώντας την κατάσταση με τον μεγάλο κύκλο στροφής (11,6 μ.). Στα παραπάνω προσθέστε και το αυτόματα ανοιγόμενο πορτ-μπαγκάζ που εξυπηρετεί να βάλεις τα καλώδια φόρτισης. Έστω κι αν θα θέλαμε κάτι καλύτερο σε χρόνο ταχυφόρτισης, διότι το Honda e:Ny1 υποστηρίζει ταχύτητα φόρτισης μέχρι τα 78 kW σε DC φορτιστή. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται περισσότερη ώρα για το 10-80% (45 λεπτά) σε σχέση με ό,τι βλέπουμε στον ανταγωνισμό.
 
Φυσικά, η κατανάλωση/αυτονομία είναι στοιχεία που κοιτάζει περισσότερο ένας υποψήφιος αγοραστής ηλεκτρικού αυτοκινήτου και στην περίπτωση του Honda e:Ny1 μείναμε κάτι παραπάνω από ικανοποιημένοι. Στο Test μας το Honda e:Ny1 σημείωσε μία από τις καλύτερες καταναλώσεις ανάμεσα στα 13 μοντέλα που οδηγήσαμε. Πιο συγκεκριμένα, είχε κατανάλωση 12,9 kWh/100 χλμ., νούμερο που βρέθηκε στο Top 5 της μεγάλης δοκιμής μας. Σε αυτές τις οδηγικές συνθήκες (χαμηλές ταχύτητες πόλης), η αστική αυτονομία πλησιάζει τα 480 χλμ..
 

Honda e:Ny1 204 PS
Αυτονομία στην πόλη στο Mega Test (χλμ.) 480
Αυτονομία στο ταξίδι (χλμ.) Χωρίς μέτρηση
Μπαταρία σε kWh (ωφέλιμη χωρητικότητα) 68,8 (61,9)
Τιμή (έκδοση) 33.900 (Advance)
Τιμή από (έκδοση) 28.900 (Elegance)

Γραμμική επιτάχυνση (όταν τη χρειαστείς), ησυχία κύλισης αλλά άβολο σύστημα ανάκτησης ενέργειας

Από πλευράς εμπειρίας οδήγησης, το Honda e:Ny1 έχει τα χαρακτηριστικά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, όπως έχουμε αναφέρει άλλωστε. Η ησυχία κύλισης και η άνεση είναι βασικά χαρακτηριστικά του γνωρίσματα, ενώ στα (λίγα) κομμάτια που χρειάστηκε να επιταχύνουμε, η όλη διαδικασία ερχόταν με απόλυτα γραμμικό και ομαλό τρόπο, κάτι που είναι επιλογή της Honda μετά από ειδικό προγραμματισμό.
 
Εκείνο που δεν ήταν τόσο βολικό ήταν το σύστημα ανάκτησης ενέργειας, το οποίο δεν είναι «σταθερό». Υπάρχουν μεν τρία επίπεδα έντασης (τα ρυθμίσεις μέσω των paddles του τιμονιού), αλλά οδηγώντας με το ECON πρόγραμμα απενεργοποιούνται σε κάθε επιτάχυνση. Που σημαίνει μία περιττή διαδικασία νέας ρύθμισης, που αν δεν υπήρχε θα βόλευε 100% στις χαμηλές ταχύτητες κίνησης του test μας (στο SPORT πρόγραμμα που δεν χρησιμοποιήσαμε στο test δεν υπάρχει ρύθμιση έντασης ανάκτησης).

ford
Citroen