ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Honda e:Ny1 Vs HR-V: Ηλεκτρικό ή υβριδικό στα ίδια λεφτά;

1.070 Επισκέψεις στο άρθρο (15/2/2025)
Honda e:Ny1 Vs HR-V: Ηλεκτρικό ή υβριδικό στα ίδια λεφτά;
3 Φωτογραφίες »

Πάει 450 χλμ. στην πόλη το e:Ny1 με μία φόρτιση, το πιο οικονομικό C-SUV σε βενζίνη μέσα στην πόλη το HR-V
Ξεχωρίζει η κάθετη 15,1 ιντσών οθόνη αφής του ηλεκτρικού e:Ny1
Κάθεσαι σαν βασιλιάς αλλά έχουν μικρό πορτ-μπαγκάζ
Μοιάζουν εξωτερικά αλλά έχουν διαφορετικές διαστάσεις

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Μοιάζουν εξωτερικά αλλά έχουν διαφορετικές διαστάσεις

Οι τιμές των ηλεκτρικών εδώ και λίγο χρονικό διάστημα έχουν αρχίσει να είναι αντίστοιχες (μερικές φορές ακόμη και μικρότερες) των αυτοκινήτων βενζίνης. Μια τέτοια περίπτωση είναι το Honda e:Ny1, αφού το αμιγώς ηλεκτρικό οικογενειακό SUV των Ιαπώνων προσφέρεται στα ίδια λεφτά με το υβριδικό HR-V. Πιο συγκεκριμένα, από τα 35.900 ευρώ ξεκινάει το e-Ny1 στην έκδοση Advance, όταν το υβριδικό HR-V κοστίζει 600 ευρώ λιγότερα στα 35.300 ευρώ. Αμφότερα μπορούν να αποκτηθούν εύκολα μέσω του χρηματοδοτικού προγράμματος Honda Dream Offers που περιλαμβάνει προνομιακό επιτόκιο 5,5%, προκαταβολή από 0 ευρώ και διάρκεια εξόφλησης έως 84 μήνες.

Το e:Νy1 (διαβάστε εδώ την δοκιμή του), το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Honda και το μόνο μοντέλο της μάρκας αυτή την στιγμή που κινείται αποκλειστικά με ρεύμα, θα μπορούσε κάλλιστα να θεωρηθεί η ηλεκτρική έκδοση του HR-V λόγω των ομοιοτήτων που έχουν στην εξωτερική τους εμφάνιση. Βέβαια, αυτό δεν ισχύει απόλυτα, αφού όπως λένε και οι Ιάπωνες τεχνικοί, το μεν e:Νy1 βασίζεται στην πλατφόρμα e:N Architecture F, όταν το HR-V (διαβάστε εδώ την δοκιμή του) χρησιμοποιεί την GSP (Global Small Platform).

Το e:Νy1 είναι επίσης σχεδόν 5 εκατοστά μακρύτερο από το υβριδικό HR-V (4,38 μέτρα αντί 4,34 μ. του HR-V) και ξεχωρίζει από αυτό μέσω της «κλειστής» μάσκας με το λευκό «H» και τη θύρα φόρτισης, τη φωτεινή λωρίδα στο πίσω μέρος και τα πεζοκεφαλαία στη γραμματοσειρά της μάρκας (τα κεφαλαία θα τα βρίσκουμε σε άλλα μοντέλα και όχι στα ηλεκτρικά της Honda). Αμφότερα, πάντως ξεχωρίζουν για την κουπέ διαμόρφωση του πίσω μέρους με το χαμήλωμα της οροφής και τις κρυμμένες πίσω χειρολαβές να δίνουν την αίσθηση 3θυρου αμαξώματος. 

Ξεχωρίζει η κάθετη 15,1 ιντσών οθόνη αφής του ηλεκτρικού e-Ny1

Ομοιότητες μεταξύ των δύο μοντέλων υπάρχουν στο εσωτερικό, όπου τόσο το e:Νy1 όσο και το HR-V δηλώνουν πιστά στην φιλοσοφία «less is more». Η καμπίνα τους είναι λιτή αισθητικά και χαρακτηρίζεται από ευθείες «καθαρές» σχεδιαστικές γραμμές, με το φινίρισμα και η συναρμογή να παίρνουν άριστα. Πίσω από το κοινό πολυλειτουργικό τους τιμόνι βρίσκεται ένας πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων αλλά στην κονσόλα βρίσκουμε την πρώτη μεγάλη διαφορά. Ενώ το HR-V έχει μια 9 ιντσών οθόνη αφής και αρκετούς φυσικούς διακόπτες, το e:Νy1 εξοπλίζεται με μια μεγάλη, κάθετη οθόνη αφής 15,1 ιντσών, μέσα στην οποία γίνονται πλέον όλες οι ρυθμίσεις που αφορούν το αυτοκίνητο.


Honda e:Ny1 Vs HR-V: Ηλεκτρικό ή υβριδικό στα ίδια λεφτά;
3 Φωτογραφίες »

Honda e:Ny1 Vs HR-V: Ηλεκτρικό ή υβριδικό στα ίδια λεφτά;

Κάθεσαι σαν βασιλιάς αλλά έχουν μικρό πορτ-μπαγκάζ

Στο κομμάτι της ευρυχωρίας, τα δύο μοντέλα μπορούν να φιλοξενήσουν 3 ενήλικες επιβάτες στο πίσω κάθισμα των 1,35 μέτρων και πιο εύκολα 2 ενήλικες και ένα παιδί. Όλοι τους πάντως θα έχουν αυτοκρατορικό χώρο για τα γόνατά τους: το e:Νy1 προσφέρει 22 εκ. (1ο στην κατηγορία του), ενώ το HR-V ακολουθεί από κοντά με 21 εκ.. Όσον αφορά τα κεφάλια, το e:Νy1 προσφέρει 7 εκ. «αέρα», δηλαδή μπορεί να μεταφέρει επιβάτες έως 1,89 ύψος, ενώ το αντίστοιχο νούμερο στο HR-V είναι 2,5 εκ., το οποίο πάντως έρχεται με τα περίφημα Magic Seats με τις πολλαπλές δυνατότητες αναδίπλωσης που απογειώνουν την πρακτικότητα της καμπίνας. Λίγο μεγαλύτερο θα θέλαμε τον χώρο αποσκευών, αφού τα 361 λτ. του e:Νy1 και τα 335 λτ. του HR-V είναι αμφότερα κάτω από το μέσο όρο.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Η γνώμη μας & Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
LEASING TRANSIT CUSTOM