Η νέα γενιά του Toyota RAV4 κάνει το ντεμπούτο της επί ευρωπαϊκού εδάφους στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού έχοντας στη φαρέτρα της νέα σχεδίαση και κινητήρες, όντας βασισμένο μάλιστα σε καινούργια πλατφόρμα.
Ξεκινώντας από το εξωτερικό, το νέο ιαπωνικό SUV έχει υιοθετήσει νέο πιο τραχύ σχεδιασμό, ο οποίος συμπληρώνεται από έντονες γωνίες, θυμίζοντάς μας σε μεγάλο βαθμό το FT-AC concept που είχαμε δει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Αντζελες. Στο εμπρόσθιο μέρος τα LED φωτιστικά σώματα έχουν πάρει θέσει στις άκρες, ενώ λίγο παρακάτω παρατηρούμε την φαρδιά κυψελοειδή γρίλια και τις έντονες γωνίες που έχει ο προφυλακτήρας, οι οποίες περικλείουν τους στρογγυλούς προβολείς ομίχλης.
Πηγαίνοντας προς τα πίσω παρατηρούμε τα προστατευτικά πλαστικά στους θόλους, ενώ το πίσω μέρος θα λέγαμε πως είναι πιο συμβατικό, έχοντας ωστόσο δύο απολήξεις της εξάτμισης, αλλά και μία ενσωματωμένη αεροτομή στο πάνω μέρος του πορτμπαγκάζ.
Στο εσωτερικό παρατηρούμε ένα τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, πίσω από το οποίο εδρεύει ο αναλογικός πινακας οργάνων, όμως την προσοχή τραβάει η επίπεδη οθόνη που δεσπόζει στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας και φιλοξενεί το σύστημα πληροφοριών και ψυχαγωγίας. Ακριβώς από κάτω βλέπουμε ένα ζευγάρι αεραγωγών, όπως και τα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού, ενώ μπροστά από τον επιλογέα ταχυτήτων υπάρχει χώρος για μικροαντικείμενα.
Από ΄κει και πέρα η φίρμα αναφέρει πως όλα τα RAV4 έχουν οκτώ αερόσακους και το Toyota Safety Sense (TSS) ως μέρος του στάνταρ εξοπλισμού, προσφέροντας στον οδηγό αρκετά συστήματα υποστήριξης, ενώ γίνεται λόγος πως μέσω της πλατφόρμας TNGA (Toyota New Global Architecture), οι διαστάσεις του σε σχέση με τον προκάτοχό του έχουν αυξηθεί, μετρώντας 4.600 χλστ μήκος και 1.855 πλάτος. Επιπλέον, το κέντρο βάρους έχει χαμηλώσει με την αναλογία να ορίζεται σε 51:49 εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ενώ αυξημένη είναι η στρεπτική ακαμψία του πλαισίου κατά 57%.
Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, το νέο μοντέλο θα έχει στο δυναμικό του τον 2.0 λίτρων κινητήρα βενζίνης που θα συνδυάζεται με αυτόματο και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ διαθέσιμη θα είναι και μία υβριδική έκδοση που θα συνδυάζει τον νέο 2,5 λίτρων βενζινοκινητήρα με δύο ηλεκτρικά μοτέρ συνολικής ισχύος 222 ίππων και το αναβαθμισμένο, σύμφωνα πάντα με τη μάρκα, κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT).
Τέλος, αξίζει να αναφερθεί πως το νέο Toyota RAV θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη το πρώτο τρίμηνο του 2019.
Μια δεκαετια πριν στην ελλαδα προ κρισης θα ηταν το απολυτο suv με αριθμους πωλησεων που θα κοιτουσαν οι ανταγωνιστες του με το τηλεσκοπιο....σημερα θα το βλεπουμε ολοι εμεις γιατι ειναι απαγορευμενος καρπος στην χωρα λογω μεγεθους κινητηρα και φορων.Με απλα λογια ειναι πανεμορφο ποιοτικο υπερσυγχρονο ασφαλες και φυσικα toyota αυτο που δημιουργησε την κατηγορια παγκοσμιως και αποτελει σημειο αναφορας με τα επιπεδα πωλησεων στην αγορα διεθνως.Αλλα ολα αυτα ακουγονται ομορφα μονο για τας ευρωπας και την αμερικα και οχι για την μικρη μας χωρα δυστυχως....μονο!!
Μια δεκαετια πριν στην ελλαδα προ κρισης θα ηταν το απολυτο suv με αριθμους πωλησεων που θα κοιτουσαν οι ανταγωνιστες του με το τηλεσκοπιο....σημερα θα το βλεπουμε ολοι εμεις γιατι ειναι απαγορευμενος καρπος στην χωρα λογω μεγεθους κινητηρα και φορων.Με απλα λογια ειναι πανεμορφο ποιοτικο υπερσυγχρονο ασφαλες και φυσικα toyota αυτο που δημιουργησε την κατηγορια παγκοσμιως και αποτελει σημειο αναφορας με τα επιπεδα πωλησεων στην αγορα διεθνως.Αλλα ολα αυτα ακουγονται ομορφα μονο για τας ευρωπας και την αμερικα και οχι για την μικρη μας χωρα δυστυχως....μονο!!