Με τιμή εκκίνησης στα 25.950 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της κρατικής απόσυρσης), το νέο JUKE Nismo RS αποτελεί μια σπορ εκδοχή του compact crossover της Nissan.
Ήρθε το JUKE Nismo RS
6.499 Επισκέψεις στο άρθρο (2/3/2015)
Το κορυφαίο Nissan JUKE Nismo RS των 218 ίππων είναι σπορ και …φαίνεται. Η διάθεσή του ξεκίνησε στη χώρα μας, με τιμή εκκίνησης στα 25.950 ευρώ, ενώ η τετρακίνητη έκδοσή του τιμάται από 29.450 ευρώ.
Με τιμή εκκίνησης στα 25.950 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της κρατικής απόσυρσης), το νέο Nissan JUKE Nismo RS αποτελεί μια σπορ εκδοχή του compact crossover. Το νέο μοντέλο ενσωματώνει μια σειρά από σχεδιαστικές και μηχανολογικές βελτιώσεις, όντας το πιο σπορ και ολοκληρωμένο JUKE.Το νέο JUKE Nismo RS έχει ανασχεδιαστεί εκτενώς, ενώ με μεγαλύτερη ιπποδύναμη, ειδικά ρυθμισμένη ανάρτηση, δυνατά φρένα και κορυφαίο εξοπλισμό, το νέο RS αποτελεί την πλέον συναρπαστική εκδοχή του compact crossover της Nissan.Το νέο JUKE Nismo RS κινείται από τον προηγμένο 1,6 λίτρων turbo κινητήρα βενζίνης που μετά τις ειδικές επεμβάσεις, αποδίδει την ιπποδύναμη των 218 ίππων. Επιπλέον η ροπή, στις δικίνητες εκδόσεις με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, έχει αυξηθεί στα 280 Nm. Η ομάδας της Nismo, προκειμένου να διασφαλίσει ότι το σασί του μοντέλου μπορεί να αποδώσει επιτυχώς τη ροπή στους τροχούς, έχει εφοδιάσει τις δικίνητες εκδόσεις με μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στους εμπρός τροχούς.Η τετρακίνητη έκδοση έχει τιμή εκκίνησης από τα 29.450 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της κρατικής απόσυρσης) και εφοδιάζεται με το προηγμένο σύστημα κατανομής της ροπής (Torque Vectoring System), όπου σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο μετάδοσης Xtronic, αποδίδει 250 Nm ροπής. Στην περίπτωση του Xtronic, το JUKE Nismo RS εξοπλίζεται με paddle shifts στο τιμόνι που κάνουν ακόμα πιο εύκολο τον χειρισμό των οκτώ ταχυτήτων στη σειριακή λειτουργία.Για την «αναπνοή» αλλά και για την ακόμα μεγαλύτερη απόδοση του κινητήρα, φροντίζει το σύστημα εξάτμισης της NISMO, με ένα νέο διαχύτη πίσω, παρέχοντας μια αγωνιστική χροιά. Επιπλέον βελτιώσεις συναντώνται στην αυξημένη ακαμψία του πλαισίου, αλλά και στο σύστημα πέδησης που αντέχει στο έπακρο τις σκληρές καταπονήσεις. Χαρακτηριστικά, η διάμετρος των εμπρός δισκόφρενων έχει αυξηθεί από τα 296 στα 320 χλστ., ενώ και τα πίσω δισκόφρενα είναι πλέον αεριζόμενα. Τα νέα ελατήρια και έμβολα της ανάρτησης έρχονται για να συμπληρώσουν με τέλειο τρόπο τις αλλαγές στο σασί του JUKE Nismo RS.Οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων με τα χαρακτηριστικά διακριτικά του RS, το αντίστοιχο λογότυπο στο στροφόμετρο μαζί με τη διακριτική σουέτ επένδυση του πίνακα οργάνων, αποτελούν μερικές μόνο από τις εμφανείς αλλαγές του νέου μοντέλου. Επιπλέον «πινελιά» στο εσωτερικό του μοντέλου, αποτελεί το ανάγλυφο στον λεβιέ του επιλογέα αλλά και στα paddles του κιβωτίου ταχυτήτων. Περαιτέρω επιλογές για τους υποψήφιους ιδιοκτήτες, αποτελούν τα ειδικά bucket καθίσματα της Recaro, τα Xenon φώτα, το σύστημα περιμετρικής θέασης της Nissan Around View Monitor, αλλά και το Safety Shield, που περιλαμβάνει τα συστήματα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας, Προειδοποίησης Τυφλού Σημείου και Ανίχνευσης Κινούμενων Εμποδίων.Το νέο JUKE Nismo RS είναι διαθέσιμο σε τρεις χρωματικές επιλογές : White Pearl, Black Metallic και Silver Grey, συνοδευόμενες από την χαρακτηριστική σπορ, διακριτική επένδυση του εσωτερικού. Το βελτιωμένο αεροδυναμικό πακέτο του JUKE Nismo RS, περιλαμβάνει χαμηλωμένους προφυλακτήρες τόσο εμπρός όσο και πίσω, φαρδύτερα φτερά και ποδιές στα μαρσπιέ, την χαρακτηριστική μάσκα τύπου V από μαύρο χρώμιο, αλλά και πίσω σπόιλερ για καλύτερη κατανομή της αεροδυναμικής αντίστασης.Η φιλοσοφία της NISMO επεκτείνεται ως προς την εξωτερική σχεδίαση με τα κόκκινα καλύμματα των καθρεπτών, καθώς και με την χαρακτηριστική κόκκινη ρίγα που περιβάλλει το κάτω μέρος του αυτοκινήτου. Η εικόνα ολοκληρώνεται με τα νέα φώτα ημέρας LED, ενώ οι ζάντες αλουμινίου είναι 18 ιντσών.Η αλλαγή στο εσωτερικό ολοκληρώνεται με τα καθίσματα σε κόκκινο και μαύρο χρωματικό συνδυασμό και με την προσθήκη Alcantara. Επιπλέον τα πεντάλ, τα χειριστήρια των ταχυτήτων, καθώς και οι επενδύσεις των θυρών διακατέχονται από το ίδιο σπορ πνεύμα, όπως και τα καθίσματα με τις κόκκινες ραφές.