H Ford παρουσίασε το ολοκαίνουργιο Puma, το νέο της μικρό SUV που έρχεται με 1.000άρη κινητήρα έως 155 άλογα, ήπια υβριδικό σύστημα και αρκετά τεχνολογικά «καλούδια».
Αν και το όνομα Puma μας φέρνει στο μνήμη μας το εμπροσθιοκίνητο κουπέ που είχε λανσάρει μία φορά και έναν καιρό η Ford, πλέον η αυτοκινητοβιομηχανία «χορεύει» στους ρυθμούς των SUV/Crossover οχημάτων. Έτσι η Ford προχώρησε στη δημιουργία του συγκεκριμένου μοντέλου, το οποίο χαρακτηρίζει ως ένα νέο μικρό crossover εμπνευσμένο από μοντέλα SUV.
Αφήνοντας τα πολλά λόγια και περνώντας στον πρωταγωνιστή της υπόθεσης. Αυτοί που βλέποντας το Puma μήκους 4,19 μέτρων θα το συνδέσουν με το Fiesta δεν θα κάνουν λάθος. Τα δύο οχήματα μοιράζονται την ίδια βάση, ενώ αρκετά κοινά χαρακτηριστικά υπάρχουν και στο κομμάτι του styling. Αν και το εμπρόσθιο μέρος χαρακτηρίζεται από αρκετές καμπύλες, οι δυναμικές γραμμές στο καπό, η ευρεία γρίλια και η αμέσως πιο μικρή ακριβώς από κάτω, δίνουν τα απαραίτητα στοιχεία που χρειάζονται για να προσδώσουμε στο Puma τον χαρακτηρισμό «σπορτίφ». Μάλιστα κατά το λανσάρισμα διαθέσιμη θα είναι και η έκδοση ST-Line που θα τονώσει ακόμα περισσότερο τον προηγούμενο χαρακτηρισμό. Πηγαίνοντας προς τα πίσω οι καμπύλες συνεχίζουν να δίνουν το παρών, όπως και οι ζάντες 18 ή 19 ιντσών (ST-Line),ενώ στην «ουρά» βλέπουμε την υπογραφή των φωτιστικών σωμάτων να διακόπτεται από την πόρτα του χώρου αποσκευών στην κορυφή της οποίας έχει εγκατασταθεί μία μικρή αεροτομή.
Μένοντας στο πίσω μέρος και περνώντας ταυτόχρονα στο εσωτερικό, η Ford αναφέρει ότι το νέο της μοντέλο προσφέρει χωρητικότητα 456 λίτρων στο πορτμπαγκάζ. Σε αυτό βοηθάει το πάτωμα του χώρου αποσκευών το οποίο μπορεί να σηκωθεί και να στερεωθεί στις πλάτες των πίσω καθισμάτων αυξάνοντας έτσι το διαθέσιμο χώρο. Από εκεί και πέρα, ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών βρίσκεται πίσω από το πολυχρηστικό τιμόνι επίπεδης βάσης, ενώ το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης φιλοξενείται σε μία οθόνη αφής 8 ιντσών.
Στο κομμάτι της τεχνολογίας η Ford εκτός από τα αναμενόμενα συστήματα όπως τα: ενεργό cruise control, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, ανίχνευσης πεζών, διατήρησης λωρίδας, έχει εξοπλίσει το νέο της μέλος με το «περιορισμένο» αυτόνομο σύστημα CoPilot360, μία κάμερα 180 μοιρών, αλλά και τις εφαρμογές Andriod Auto και Apple CarPlay. Στην κορυφαία έκδοση το ηχοσύστημα έρχεται με 10 ηχεία, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό μπορεί κανείς να προσθέσει τη δυνατότητα μασάζ στα καθίσματα.
Η ισχύς του Ford Puma θα προέρχεται από έναν τρικύλινδρο EcoBoost κινητήρα 1,0 λίτρου συνδυασμένο με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt. Το εν λόγω μοτέρ θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος με 125 και 155 ίππους αντίστοιχα, με την κίνηση να μεταδίδεται αποκλειστικά στον εμπρόσθιο άξονα. Μία επιλογή ντίζελ 1,5 λτ. Ecoblue λέγεται πως θα ακολουθήσει αργότερα.
Τα νέο Ford Puma θα είναι διαθέσιμο για την ευρωπαϊκή αγορά έως το τέλος του έτους, σύμφωνα με το στρατόπεδο της Ford, ενώ το κόστος απόκτησης αναμένεται να ανακοινωθεί λίγο πριν το εμπορικό του λανσάρισμα.
Ενδιαφέρον εξωτερικός σχεδιασμός, αλλά το εσωτερικό είναι τουλάχιστον παρωχημένο. Από όταν παρουσιάστηκε το fiesta δε μου άρεσε εσωτερικά και από ότι θυμάμαι σκεφτοντουσαν μετά από δύο χρόνια να αλλάξουν το μοντέλο καθώς ο ανταγωνισμός ήταν φανερα μπροστά.
...vwποιήθηκε η bmw... σειρά έχει και η ford; Καμία σέση, συνέχεια, κ.τ.λ. με το puma της πρώτης γενιάς... που στην ουσία ήταν και άλλη κατηγορία οχήματος...
Ακόμα χειρότερα, μπαίνεις και βλέπεις ένα fiesta. Τραγική η ford, έβγαλε ένα καινούργιο ταμπλό στο fiesta και το πέταξε σε όλα τα υπόλοιπα μοντέλα.
Οκ, βλέπεις ΑΥΤΌ το αμάξωμα και στη συνέχεια μπαίνεις, και βλέπεις ένα focus....
Ενδιαφέρον εξωτερικός σχεδιασμός, αλλά το εσωτερικό είναι τουλάχιστον παρωχημένο. Από όταν παρουσιάστηκε το fiesta δε μου άρεσε εσωτερικά και από ότι θυμάμαι σκεφτοντουσαν μετά από δύο χρόνια να αλλάξουν το μοντέλο καθώς ο ανταγωνισμός ήταν φανερα μπροστά.
...vwποιήθηκε η bmw... σειρά έχει και η ford; Καμία σέση, συνέχεια, κ.τ.λ. με το puma της πρώτης γενιάς... που στην ουσία ήταν και άλλη κατηγορία οχήματος...