ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ήθελες λιτά αμάξια; Η Fiat σε άκουσε & φέρνει το «βασικό» Grande Panda Red!

1.005 Επισκέψεις στο άρθρο (25/4/2025)
Ήθελες λιτά αμάξια; Η Fiat σε άκουσε & φέρνει το «βασικό» Grande Panda Red!

Το νέο Grande Panda στη βασική του έκδοση κόβει όλα τα περιττά (οθόνες, ζάντες αλουμινίου, έξτρα ηχεία κλπ.).
Η Fiat στο «βασικό» Grande Panda προσφέρει τον εξοπλισμό άνεσης όπως τον ξέραμε πριν δεκαετίες.
Αντίθετα με τον εξοπλισμό άνεση, στον εξοπλισμό ασφαλείας υψηλής τεχνολογίας είναι... full.
Στη «βασική» θα φοράει μοτέρ βενζίνης με «ολίγη» υβριδική τεχνολογία (mild hybrid).

autotriti team

Το νέο Grande Panda στη βασική του έκδοση κόβει όλα τα περιττά

Πάνω που λέγαμε πως ένα αυτοκίνητο χωρίς περιττά και πανάκριβα στοιχεία εξοπλισμού είναι ακριβώς αυτό που θέλει η αγορά, η Fiat το κάνει πράξη με τη βασική έκδοση του Grande Panda. Αρκεί όμως το στυλ και η χαμηλή τιμή για να αντισταθμίσει τον βασικό εξοπλισμό ή μήπως καλομάθαμε και τώρα μας πέφτει λίγος;
 
Σκέψου τι λέγαμε τόσο καιρό, για το πόσο ακριβαίνουν τα αυτοκίνητα επειδή ο βασικός εξοπλισμός είναι τόσο «τίγκα». Πέρα από την τιμή υπάρχει και η λογική ότι η πολλή τεχνολογία δίνει στα αυτοκίνητα ημερομηνία λήξης. Όπως για παράδειγμα μια μεγάλη οθόνη που «περιέργως» δεν καλύπτεται από τις μεγάλες εγγυήσεις και εξαιρείται, και θα χρειαστεί 1.000+ ευρώ για να αλλάξει όταν χαλάσει.

Η Fiat στο «βασικό» Grande Panda προσφέρει τον εξοπλισμό άνεσης όπως τον ξέραμε πριν δεκαετίες

Το νέο Grande Panda στη βασική του έκδοση κόβει τα πάντα. Οθόνη στο κέντρο; όχι. Μια απλή βάση κινητού και Bluetooth σύνδεση για να ελέγχεις τη μουσική από το τιμόνι. Δύο μόνο ηχεία εμπρός, και δύο εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα. Χώρος αποσκευών χωρίς φως, απλός κλιματισμός, ρύθμιση ύψους μόνο στο κάθισμα του οδηγού και σιδερένιες ζάντες. Είναι μια ιδιαίτερη λίστα απουσιών, όμως αντίθετα με το τι κάνουν άλλοι όταν η βασική έκδοση είναι λιτή, η Fiat τη διαφημίζει, και τη διαφημίζει έντονα.

Αντίθετα με τον εξοπλισμό άνεση, στον εξοπλισμό ασφαλείας υψηλής τεχνολογίας είναι... full

Για τους πολύ φανατικούς κατά της τεχνολογίας, υπάρχουν και τα κακά νέα, αν και για όλους τους άλλους είναι μάλλον καλά. Με δεδομένο ότι η Ε.Ε υποχρεώνει πλέον να υπάρχουν συστήματα ασφαλείας σε όλα τα αυτοκίνητα, ο εξοπλισμός σε αυτόν τον τομέα είναι ιδιαίτερα πλούσιος και όλες οι εκδόσεις έχουν ακριβώς τον ίδιο, πολύ υψηλής τεχνολογίας. Η λίστα είναι μεγάλη, από αισθητήρα αλλαγής λωρίδας μέχρι αναγνώριση πινακίδων (και ορίων ταχύτητας), και το κόστος που προσθέτει σημαντικό. Γι` αυτό και η προσπάθεια της Fiat να κόψει τα περιττά, για να πιάσει τον παλμό της αγοράς.

Στη «βασική» θα φοράει μοτέρ βενζίνης με «ολίγη» υβριδική τεχνολογία

Και φυσικά η βασική έκδοση δεν έχει ηλεκτροκίνηση. Τα ηλεκτρικά Grande Panda ξεκινούν από τη μεσαία έκδοση. Στη βασική κάτω από το καπώ είναι το 1.200άρι τρικύλινδρο του ομίλου Stellantis, τώρα με καδένα αντί για λιπαινόμενο ιμάντα, και 100 άλογα. Επειδή έχουμε 2025 και όχι 1980, υπάρχει και ένα ηλεκτρικό μοτέρ στη μετάδοση που τροφοδοτείται από τη 48βολτη μπαταρία για να βοηθάει στο ξεκίνημα, την επιτάχυνση και τους αργούς ελιγμούς. Πιο λιτό από αυτό σήμερα δεν γίνεται, καθότι έχουμε και ρύπους που πρέπει να προσέξουμε.
 
Εσένα σου φτάνει; Απαντάει στις «προσευχές» σου η Fiat με αυτό το Grande Panda; Ή μήπως από τη θεωρία στην πράξη την θες τελικά αυτή την οθόνη, και ας γκρινιάζεις; Τι λες;

Autotriti.gr
FORD RANDER PHEV