Ρυθμική... συμφωνία και ακουστική που παρασέρνει υπόσχεται το Golf GTE Skylight, το concept της Volkswagen που με ηχοσύστημα 3.110 Watt και μοναδική εμφάνιση μαγνητίζει και τους πιο απαιτητικούς.
Η Volkswagen συνεχίζει να κινείται στους δρόμους που η ίδια άνοιξε. Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος η γερμανική μάρκα προετοιμάζει ενδιαφέροντα πρωτότυπα μοντέλα που βασίζονται σε εκδόσεις GTI που δημιούργησαν ασκούμενοι της μάρκας στο Φεστιβάλ Lake Wörthersee της Αυστρίας. Γιατί μπορεί η φετινή εκδήλωση να επηρεάστηκε από τον κορωνοϊό, αυτό ωστόσο δεν «έκοψε» την έμπνευση από τους 16 φιλόδοξους σχεδιαστές. Αποτέλεσμα της φετινής τους προσπάθειας είναι το πρωτότυπο Golf GTE Skylight το οποίο έχει Plug-in hybrid σύστημα όπως και το περσινό GTE HyRace.
Όπως αναμενόταν από ένα concept μοντέλο, το Skylight διαφέρει σε αρκετές σχεδιαστικές λεπτομέρειες από το μοντέλο παραγωγής GTE. Πρώτα από όλα ο ειδικός χρωματισμός με γραφικά Lapiz Blue και Catalina Blue πάνω στο λευκό αμάξωμα δεσπόζει, με τις 20άρες ζάντες να ολοκληρώνουν το εντυπωσιακό οπτικό αποτέλεσμα. Φωτισμένες είναι οι χειρολαβές ενώ στα πίσω φωτιστικά σώματα υπάρχουν λευκά LED γραφικά σε σκούρο φόντο. Το μεγαλύτερο πίσω spoiler και τα πλαϊνά μαρσπιέ είναι δανεικά από το Golf R και στρογγυλεύουν το αμάξωμα μαζί με τις εξατμίσεις από ανοξείδωτο ατσάλι, προϊόν 3D έκτύπωσης.
Περνώντας στο εσωτερικό, το εντυπωσιακό ολόγραμμα GTE πάνω στην κεντρική οθόνη αφής δεσπόζει και αναπαριστά λεπτομέρειες για την τελική ταχύτητα και την επιτάχυνση. Το μπλε χρώμα κυριαρχεί στην διακόσμηση της καμπίνας, από την ταπετσαρία των σπορ καθισμάτων μέχρι τις λεπτομέρειες σε ταμπλό, τιμόνι και πόρτας. Εξάλλου με την συγκεκριμένη απόχρωσης το GTE ταυτίζεται αποκλειστικά με μοντέλο GTE (κόκκινο για το GTI, μαύρο για το GTD). Highlight στο νέο concept μοντέλο είναι το εντυπωσιακό ηχοσύστημα για καλύτερη ακουστική στην εκκίνηση του. Με συνολική απόδοση στα 3.110 Watt υπάρχει... ρυθμική συμφωνία κάθε φορά που το Golf GTE Skylight ετοιμάζεται να μαρσάρει. Εξίσου εντυπωσιακό είναι και το ηλεκτρικό skateboard που βρίσκει κανείς στον χώρο αποσκευών για μετακινήσεις που μας γυρίζουν αρκετά χρόνια πίσω.
Αμετάβλητο, πάντως, είναι το μηχανικό σύνολο του πρωτότυπου μοντέλο. Ο 1.400άρης TSI κινητήρας συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ για συνδυαστική από 245 PS και ροπή στα 400 Nm. Η ταχύτητα μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός 6τάχυτου κιβωτίου DSG με τη βοήθεια του ηλεκτρονικού διαφορικού XDS. Η μπαταρία 13 kWh εξασφαλίζει αυτονομία γύρω στα 60 χλμ. ενώ η προσαρμοστική ανάρτηση DCC προσφέρει κορυφαία άνεση και οδηγική απόλαυση.