Hybrid εναντίον Diesel: Πού μοιάζουν και πού διαφέρουν;
Τι αγαπήσαμε στο diesel και δε μας αφήνει να ξεκολλήσουμε; Και πόσα από αυτά περνάνε στα υβριδικά, τώρα που είναι αυτά που μας γλιτώνουν χρήματα; Diesel και υβριδικά έχουν πολλά κοινά, αλλά και τεράστιες διαφορές. Ποιες;
Τρία κοινά που έχουν υβριδικά και diesel
Ροπή από χαμηλά
Τα diesel κέρδισαν τις εντυπώσεις παρά τη ρετσινιά της «ταρίφας» και τη φασαρία που κάνουν λόγω λειτουργίας. Ξεκινούσες ακόμα και με τετάρτη. Προσπερνούσες χωρίς κατέβασμα. Ανέβαινες ότι ανηφόρα ήθελες, δεν καταλάβαινες έναν ή πέντε επιβάτες. Τα υβριδικά είναι το ίδιο. Από τη μία υπάρχουν βενζινοκινητήρες που είναι ατμοσφαιρικοί, ή και turbo με έμφαση όμως στην απόδοση ισχύος, και αφήνουν τους ηλεκτροκινητήρες με τα τεράστια αποθέματα ροπής τους, να συμπληρώσουν το σύνολο. Τα υβριδικά όχι μόνο «τραβάνε» σαν diesel, αλλά λόγω βενζίνης, ανεβάζουν στροφές και έχουν δύναμη και ψηλά. Άλλο τα θαμμένα 150 άλογα ενός diesel, άλλο της βενζίνης.
Χαμηλή κατανάλωση
Το diesel αγαπήθηκε γιατί ήθελε λιγότερο καύσιμο ως πιο αποδοτικός κινητήρας σε σχέση με τους βενζίνης. Τα υβριδικά εξακολουθούν να χρησιμοποιούν βενζίνη, όμως μετά από 10 χρόνια σε σχέση με την τελευταία σύγκριση με τα diesel, έχουν σύγχρονα μοτέρ, χαμηλού κυβισμού, με turbo και τον ηλεκτροκινητήρα να προσθέτει χωρίς να καίει τίποτα. Τα hybrid σήμερα καταναλώνουν λιγότερο καύσιμο ανά 100 χλμ. από οτιδήποτε άλλο στη ίδια απόδοση και με το ίδιο μέγεθος.
Γλιτώνουν λεφτά
Όπως έκανε το diesel το 2011, τα υβριδικά σήμερα είναι αυτά που καταφέρνουν να μειώσουν το κόστος κίνησης. Οι μετρήσεις μας δείχνουν μέχρι και 1.800 ευρώ το χρόνο, κάτι που πριν μόνο τα diesel πλησίαζαν σε οικονομία και αυτό με πολύ συγκεκριμένη χρήση. Και εδώ αρχίζουν οι διαφορές.
Οι διαφορές ανάμεσα σε υβριδικά και diesel
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »