Hyundai: H πιο αγαπημένη μάρκα των Ελλήνων!
Αποτελέσματα από δύο ανεξάρτητες μελέτες αναδεικνύουν πως η Hyundai συγκέντρωσε τα περισσότερα θετικά σχόλια από κάθε άλλη μάρκα στο διαδίκτυο το 2021.
Δύο έρευνες αναδεικνύουν την αγάπη των Ελλήνων για τη μάρκα
Η έναρξη του 2022 βρίσκει την Hyundai ψηλά στις προτιμήσεις του ελληνικού κοινού, το οποίο εκδηλώνει τα περισσότερα θετικά συναισθήματα για τη Hyundai στο διαδίκτυο, σύμφωνα με δύο ανεξάρτητες έρευνες.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Πρώτη στις προτιμήσεις των Ελλήνων σε δύο έρευνες η Hyundai
Η πρώτη έρευνα προέρχεται από τον ασφαλιστικό συμβουλευτικό οργανισμό Compare the Market, που ανέλυσε στις χώρες της Ευρώπης, της Βόρειας Αμερικής και της Αυστραλίας τις αναδημοσιεύσεις στα social media οι οποίες σχετίζονται με θετικές ή αρνητικές απόψεις για μάρκες αυτοκινήτου. Στην έρευνα αυτή αναδείχθηκε η Hyundai ως η μάρκα για την οποία οι Έλληνες μιλούν με τα πιο θετικά σχόλια.
Η δεύτερη έρευνα διεξήχθη από την εταιρεία ερευνών NewsRelate που εξειδικεύεται σε αναλύσεις συναισθημάτων στο ελληνικό διαδίκτυο. Στην έρευνα αυτή, η Hyundai κατατάσσεται επίσης ως η πιο αγαπημένη μάρκα, ανάμεσα στις 10 δημοφιλέστερες mainstream μάρκες, καθώς συγκεντρώνει τα πολυπληθέστερα θετικά γραφόμενα στο ελληνικό διαδίκτυο, τόσο σε απόλυτους αριθμούς όσο και αναλογικά με το σύνολο των δημοσιεύσεων που αφορούν στη κάθε μάρκα. Η ίδια κορυφαία κατάταξη της Hyundai συνεχίζεται και στις μετρήσεις συνολικής θετικής απήχησης και αντιδράσεων χρηστών σε αναρτήσεις και δημοσιεύματα.
Α.Χριστοφορίδης, γενικός διευθυντής: «Aνεβάζουμε διαρκώς τον πήχυ»
«Στον ιδιαίτερα απαιτητικό κλάδο του αυτοκινήτου, η εμπειρία του πελάτη από τον κόσμο μίας μάρκας είναι πολυσύνθετη και μακροχρόνια. Στη Hyundai ανεβάζουμε διαρκώς τον πήχυ της θετικής εμπειρίας, κατασκευάζοντας αυτοκίνητα ασφαλή και τεχνολογικά προηγμένα, που ξεχωρίζουν για την αναγνωρισμένη αξιοπιστία και τον σχεδιασμό τους και, επιπλέον, την απολαυστική οδήγηση – και τα προσφέρουμε στο ελληνικό κοινό μέσα από ένα πανελλαδικό Δίκτυο προσανατολισμένο στην ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση. Όλα αυτά είναι πηγές θετικών συναισθημάτων και ο απόηχος είναι έκδηλος.» δήλωσε ο κ. Ανδρέας Χριστοφορίδης, Γενικός Διευθυντής της Hyundai Ελλάς.
Συνέχεια του άρθρου >>>