Hyundai: Κάνει συνδρομητικά κάποια χαρακτηριστικά των μοντέλων της
- Ανακοίνωσε τα Features-on-Demand (FODs) η Hyundai.
- Ο ιδιοκτήτης αν θέλει θα πληρώνει για να έχει κάποια χαρακτηριστικά.
- Τα παλαιότερα αυτοκίνητα θα μπορούν να βελτιωθούν σε βασικούς τομείς, λέει η μάρκα.
- Και άλλες μάρκες βαδίζουν στον ίδιο δρόμο.
Ανακοίνωσε τα Features-on-Demand (FODs) η Hyundai
Συνδρομητικές θα γίνουν κάποιες από τις υπηρεσίες που έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν τα αυτοκίνητα της Hyundai στους ιδιοκτήτες τους. Η κορεατική μάρκα ανακοίνωσε την έλευση των Features-on-Demand (FODs), που επί της ουσίας πρόκειται για την ορολογία μάρκετινγκ για λειτουργίες τις οποίες οι οδηγοί θα πρέπει να πληρώσουν εάν θέλουν να τις χρησιμοποιήσουν.
Τα παλαιότερα αυτοκίνητα θα μπορούν να βελτιωθούν σε βασικούς τομείς
Η κίνηση αυτή βρίσκεται στην ατζέντα της νεοϊδρυθείσας εταιρείας Hyundai Connected Mobility. Ιδρύθηκε στην Ευρώπη τον περασμένο μήνα και συγκεντρώνει τα προγράμματα συνδρομής αυτοκινήτου Mocean και συνδεδεμένων υπηρεσιών Bluelink. Η νοτιοκορεάτικη μάρκα δεν αναφέρει λεπτομερώς ποια χαρακτηριστικά θα μπορούσαν να συμπεριληφθούν, αλλά λέει ότι τα FODs θα παρέχουν το πλεονέκτημα της βελτίωσης και των παλαιότερων αυτοκινήτων, αφού θα μπορούν να αποκτήσουν χαρακτηριστικά που δεν είχαν πριν.
Για παράδειγμα, όπως άφησε να εννοηθεί σε δηλώσεις του ο Marcus Welz, Διευθύνων Σύμβουλος της Hyundai Connected Mobility, ένα παλαιότερο ηλεκτρικό Hyundai θα μπορούσε να γίνει πιο αποδοτικό, τροποποιώντας τους ηλεκτρικούς κινητήρες και το πακέτο μπαταριών, χάρη στην κυκλοφορία ενημερώσεων λογισμικού για τη βελτίωση της απόδοσης του υπάρχοντος υλικού. Ανάλογες βελτιώσεις θα μπορούσαν να γίνουν και στον τομέα των συστημάτων ασφάλειας, φυσικά όλα με κάποιο κόστος.
Και άλλες μάρκες βαδίζουν στον ίδιο δρόμο
Η Hyundai δεν είναι η πρώτη μάρκα που προχωρά σε μία τέτοια κίνηση. Στο παρελθόν η BMW είχε δεχθεί έντονη κριτική ζητώντας συνδρομή για τα θερμαινόμενα καθίσματα, ενώ σε μικρότερο βαθμό, το ίδιο κάνει και η Mercedes για την πιο προηγμένη ρύθμιση του συστήματος τετραδιεύθυνσης, όπως και η Audi με το διζωνικό σύστημα κλιματισμού και σε κάποια αυτοκίνητα για το σύστημα high-beam assist και το προσαρμοζόμενο cruise control. Τέλος, στο ίδιο μήκος κύματος η Stellantis εκτιμά ότι δυνατότητες Features-on-Demand (FODs) θα αποτελέσει σημαντική πηγή εσόδων για τις μάρκες, κάνοντας λόγο στο παρελθόν πως θα κερδίζει επιπλέον 4,3 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως έως το 2026.