Κινητήρες-Επιδόσεις: Υπερτερεί το Jukeλόγω βάρους & κλιμάκωσης Κοινό χαρακτηριστικό και των δύο μοντέλων είναι το γεγονός πως εφοδιάζονται με 3κύλινδρους κινητήρες του 1,0 λίτρου προσφέροντας συνολικά καλές τιμές επιδόσεων και οικονομία καυσίμου. O 1.000άρης T-GDI κινητήρας του Kona έχει ελάχιστα μεγαλύτερη απόδοση έναντι του 1.0 DIG-T της Nissan (120 vs 114 PS), όμως οι διαφορές στο χρονόμετρο είναι μικρές και κατά βάθος πηγάζουν από τις διαφορές σε βάρος και κλιμάκωση κιβωτίου. Σε γενικές γραμμές το Juke είναι λίγο πιο γρήγορο, όμως επί της ουσίας, δηλαδή τον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα, και για δύο μοντέλα δεν έχουμε παράπονο. Η 3κύλινδρη φύση τους αποκαλύπτεται στις υψηλές στροφές, πιο ήσυχος είναι ο T-GDi της Hyundai στις χαμηλές και με μεγάλο εύρος, πιο οικονομικός σε βενζίνη όμως είναι από την άλλη ο DIG-T της Nissan.
Στο δρόμο: Ανετο το Kona, οδηγοκεντρικό το Juke Οδηγικά και τα δύο αυτοκίνητα έχουν πολλά να πουν στον οδηγό τους προσφέροντας άνεση και μια ευχάριστη οδική συμπεριφορά. Η οδική συμπεριφορά του Hyundai Kona είναι εστιασμένη περισσότερο ως προς την άνεση κερδίζοντας στον τομέα αυτόν, ενώ εκμεταλλευόμενο τον γεμάτο κινητήρα του είναι ευχάριστο και σε εκτός πόλης σβέλτες διαδρομές. Το Nissan Juke πρoβάλλει ένα πιο ενδιαφέρον οδηγικά προφίλ και ξεχωρίζει γιΆαυτό στην κατηγορία. Η ανάρτησή του έχει σφιχτή σχετικά ρύθμιση όμως παρουσιάζει ραφιναρισμένα χαρακτηριστικά, με αποτέλεσμα να φιλτράρει ικανοποιητικά τις ανωμαλίες αλλά να διακρίνεται για την ρυθμίσιμη συμπεριφορά του και την αίσθηση που προσφέρει.
Η γνώμη μας Στην τιμή των 18.000 ευρώ, τόσο το Kona όσο και το Juke αποτελούν δύο πολύ καλές προτάσεις για να τα επιλέξει κανείς έναντι δυο μικρών μοντέλων και να μπει έτσι στην κατηγορία των compact SUV. Και τα δύο ικανοποιούν με τις επιδόσεις και τους χώρους τους, είναι ξεχωριστά αισθητικά και προβάλλουν καλό οδηγικό προφίλ. Από τις περιπτώσεις που ο νικητής μπορεί να κριθεί και με υποκειμενικά κριτήρια, όπως η εμφάνιση ή παρουσία μιας οθόνης αφής.