Ένας Γερμανός έφτιαξε για την Hyundai «τα γκάζια του λαού»
37.502 Επισκέψεις στο άρθρο
Ποια Μ; Ήρθαν τα Ν! Ήταν να μην πάρει φόρα η Hyundai στα σπορ μοντέλα. Τι σημαίνει Ν; Που βρήκαν το know-how οι Κορεάτες και από τον πεζοδρομιοκυνηγό S Coupe έφτασαν στο καυτό i30 N;
Είναι τα Hyundai Ν το γκάζι του λαού;
Ο ΆΑλμπερτ Μπίερμαν είναι Γερμανός. Και επί 32 χρόνια εργαζόταν στο M Division της BMW, το παρακλάδι της που είναι υπεύθυνο για τα θρυλικά Μ μοντέλα και την αγωνιστική δραστηριότητα της γερμανικής φίρμας. Έφτασε να γίνει επικεφαλής του, όταν το 2015 σε ηλικία 58 ετών αποφάσισε να κάνει το μεγάλο άλμα: Να πάει από το Μ στο Ν, το αντίστοιχο τμήμα που δημιούργησε η Hyundai. Μεγάλο άλμα για τον Μπίερμαν που πήρε τη Hyundai από το χέρι για να την εντάξει στον οδηγικό παράδεισο των σπορ κατασκευών βασισμένων πάντα σε μοντέλα της καθημερινότητας.
Η αρχή έγινε με το i30N, που ήρθε στην top έκδοση Performance με 275 άλογα, μπλοκέ, αγωνιστικές εξατμίσεις και πραγματικά σπορ συμπεριφορά και τιμή-σοκ: 28 χιλιάρικα, όταν ο ανταγωνισμός ξεκινούσε από τα 35 και ξεπερνούσε τα 50 χιλιάρικα! Best Value for γκάζι και μάλιστα με διαφορά. Σήμερα η Ν γκάμα της Hyundai στην ελληνική αγορά (το «Ν» αποτελεί φόρο τιμής στη θρυλική γερμανική πίστα του Νύρμπουργκρινγκ, όπου η Hyundai έχει το κέντρο εξέλιξης των νέων της μοντέλων) βρέθηκε να αποτελείται από 3 μοντέλα.
Εσείς τι λέτε; Μπορούν τα προσιτά Ν μοντέλα της Hyundai να προσφέρουν ανάλογη οδηγική απόλαυση με τα πανάκριβα M μοντέλα της BMW; Είναι τα Ν μοντέλα το γκάζι του λαού;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Η αρχή έγινε με το i30N, που ήρθε στην top έκδοση Performance με 275 άλογα, μπλοκέ, αγωνιστικές εξατμίσεις και πραγματικά σπορ συμπεριφορά και τιμή-σοκ: 28 χιλιάρικα, όταν ο ανταγωνισμός ξεκινούσε από τα 35 και ξεπερνούσε τα 50 χιλιάρικα! Best Value for γκάζι και μάλιστα με διαφορά. Σήμερα η Ν γκάμα της Hyundai στην ελληνική αγορά (το «Ν» αποτελεί φόρο τιμής στη θρυλική γερμανική πίστα του Νύρμπουργκρινγκ, όπου η Hyundai έχει το κέντρο εξέλιξης των νέων της μοντέλων) βρέθηκε να αποτελείται από 3 μοντέλα.
Εσείς τι λέτε; Μπορούν τα προσιτά Ν μοντέλα της Hyundai να προσφέρουν ανάλογη οδηγική απόλαυση με τα πανάκριβα M μοντέλα της BMW; Είναι τα Ν μοντέλα το γκάζι του λαού;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »