Hyundai: Νο. 1 προτεραιότητα ένα προσιτό ηλεκτρικό για την σειρά «Ν»
Hyundai: Νο. 1 προτεραιότητα ένα προσιτό ηλεκτρικό για την σειρά «Ν»
- Τέλος τα βενζινοκίνητα «N», πλέον μόνο ηλεκτρικά
- Νο. 1 προτεραιότητα ένα μικρό, προσιτό ηλεκτρικό N, λέει στέλεχος
- Η νέα πλατφόρμα «ΙΜΑ» θα συμβάλει στην ανάπτυξη του
Τέλος τα βενζινοκίνητα «N», πλέον μόνο ηλεκτρικά
Πρόσφατα η Hyundai ανακοίνωσε το τέλος των βενζινοκίνητων εκδόσεων «N». Από τώρα και στο εξής η σειρά επιδόσεων θα έχει μόνο ηλεκτρικά με το Ioniq 5 N να είναι το πρώτο. Ένα νέο ερώτημα γεννιέται λοιπόν: Είναι πιθανό να δούμε ένα πιο προσιτό για την «τσέπη» ηλεκτρικό από την κορεάτικη εταιρία με έμβλημα «N»; Ο τεχνικός σύμβουλος, Albert Biermann, απαντάει καταφατικά.
Νο. 1 προτεραιότητα ένα μικρό, προσιτό ηλεκτρικό N, λέει στέλεχος
«Ψάχνουνε σοβαρά να δούμε τι έχουμε στις τσέπες μας και τι μπορούμε να κάνουμε δεδομένου των συνθηκών», είπε ο κ. Biermann. «Η διαδικασία αυτή μας απασχολεί εδώ και καιρό επειδή για εμένα το πιο σημαντικό είναι να δημιουργήσουμε αυτό το μικρό, πιο προσιτό ηλεκτρικό «Ν» αυτοκίνητο. Χρειαζόμαστε ένα «Ν» μικρότερης κατηγορίας και για στην υπόλοιπη θητεία μου στην Hyundai Motor Group αυτή είναι η Νούμερο 1 προτεραιότητα μου. Να καταλήξουμε σε ένα concept για ένα ή δύο αυτοκίνητα, όπου θα μπορέσουμε να παραδώσουμε ένα πραγματικό «N» μοντέλο σε μια πιο προσιτή κατηγορία, αλλά με το ίδιο επίπεδο οδηγικής απόλαυσης, ή και υψηλότερο», συνέχισε.
Η νέα πλατφόρμα «ΙΜΑ» θα συμβάλει στην ανάπτυξη του
Η επόμενη γενιά ηλεκτρικών οχημάτων της Hyundai θα χρησιμοποιεί την Integrated Modular Architecture (IMA), η οποία σύμφωνα με την εταιρία αποτελεί «σημαντική πρόοδο» σε σχέση με την πλατφόρμα Ε-GMP. Η Hyundai τονίζει ότι η IMA είναι αρκετά ευέλικτη για να βασίσει «σχεδόν όλες τις κατηγορίες οχημάτων» και να ενσωματώσει τις νέες μπαταρίες κοβαλτίου, νικελίου μαγγανίου (NCM). Η δυνατότητες της νέας αυτής πλατφόρμας ίσως είναι το κλειδί για ένα πιο προσιτό, μικρότερο ηλεκτρικό μοντέλο με έμβλημα «N».