Με απόσταση από το έδαφος 170 χλστ. σε συνδυασμό με την άνετη και με ικανή διαδρομή ανάρτηση, το νέο Tucson μπορεί να κινηθεί απροβλημάτιστα και σε εκτός δρόμου πατημένες διαδρομές.
Hyundai Tucson Vs Volkswagen Tiguan: Αξιολόγηση σε ποιότητα, άνεση, τεχνολογία, ασφάλεια, οδική συμπεριφορά, value for money και πολλά άλλα.
Η οδική συμπεριφορά των Tucson και Tiguan χαρακτηρίζεται από την άνεση και την ποιότητα κύλισης, στην πόλη και τον αυτοκινητόδρομο. Ο άξονας πολλαπλών συνδέσμων φροντίζει για αυτό φιλτράροντας τις κακοτεχνίες πριν περάσουν στην καμπίνα, ενώ η πολύ καλή ηχομόνωση καθιστά τα ταξίδια αρκετά ξεκούραστα (γύρω στα 67 dB στα 120 χλμ../ώρα).
Αναλύοντας περισσότερο την οδηγική αίσθηση κάθε μοντέλου, αφού συνηθίσεις το συμπλέκτη του Hyundai Tucson θα εκτιμήσεις το στιβαρό του πάτημα, παρά τη σχετικά μέτρια αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης στα Eco και Normal drive modes. Επιλέγοντας το Sport, η πληροφόρηση είναι καλύτερη, με το Tucson να έχει κρεμαγιέρα Rack-mount Motor Driven Power Steering (R-MDPS), η οποία παίρνει κίνηση από ιμάντα και ρυθμίστηκε έτσι ώστε να ταιριάζει με τον άνετο χαρακτήρα και την ανάρτηση του αυτοκινήτου. Ειδική αναφορά, τέλος, αξίζουν τα φρένα του Tucson, που με 34,4 μ. στο 100-0 χλμ./ώρα είναι μέσα στα κορυφαία μοντέλα, από κάθε (!) κατηγορία.
Στο Tiguan, η οδική συμπεριφορά εντάσσεται και αυτή στο «premium πλαίσιο βελτιώσεων» που συνοδεύουν το γερμανικό οικογενειακό SUV. Μπορεί στην έκδοση Life να μην έχει τις ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις DCC Pro (κάθε αμορτισέρ εφοδιάζεται με δύο βαλβίδες, ώστε τα στάδια επαναφοράς και συμπίεσης να ελέγχονται ξεχωριστά), και πάλι, όμως, απορροφά εξαιρετικά τους κραδασμούς και τις περισσότερες κακοτεχνίες του δρόμου, ενώ παράλληλα προσφέρει αρκετά καλό κράτημα.