Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Είναι τώρα η Hyundai μία από τις κουλ μάρκες;
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Είναι τώρα η Hyundai μία από τις κουλ μάρκες;

6.019 Επισκέψεις στο άρθρο (21/2/2023)

Μπορεί εσύ να σκέφτεσαι Accent όταν μιλάμε για Hyundai, όμως η μάρκα είναι πλέον στη φάση του N Vision 74.

Γιατί είναι η Hyundai cool;

Πόσο εύκολο είναι να φτιάχνεις πανάκριβα αυτοκίνητα; Πόσο εύκολο είναι το κόστος παραγωγής και η τελική τιμή να σου είναι αδιάφορα; Και πόσο δύσκολο είναι να φτιάχνεις καλά αυτοκίνητα με «σφιχτό ζωνάρι»; Και να είναι και κουλ;

Για τη Hyundai o δρόμος που την έβγαλε από την εικόνα του φθηνού (πλην τίμιου) και την έβαλε στα χωράφια των «μεγάλων» ήταν μακρύς και δύσκολος. Αυτό που όμως την απελευθέρωσε, ή καλύτερα της έκοψε το καπίστρι και την άφησε να «εκραγεί», ήταν δύο πράγματα.

Από τη μία η απόφαση της μάρκας να λανσάρει γρήγορες εκδόσεις. Οι εκδόσεις Ν χρειάστηκαν ειδικούς, κάποιοι κατευθείαν μεταγραφές από τον τομέα Μ της BMW, και χρειάστηκαν γερές βάσεις. Μερικά σπασμένα αβγά μετά, και μία πολύ πετυχημένη ομελέτα αργότερα, και η ετικέτα Ν της Hyundai επισκίασε ακόμη και τα μεγαλύτερα ονόματα, σαν την M GmBH. Η Hyundai έγινε μάρκα για όσους γουστάρουν το αυτοκίνητο, όχι απλά γι αυτούς που το χρειάζονται.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
KIA VANS IAA