Βασισμένο στο Hyundai i20 δεύτερης γενιάς, το i20 Sport έχει μία σειρά από αλλαγές, ενώ εφοδιάζεται με τον 1,0 λτ. τούρμπο βενζινοκινητήρα ο οποίος αποδίδει 120 ίππους και 170 Nm ροπής.
Ο 3κύλινδρος κινητήρας της Hyundai ο οποίος έχει εξελιχθεί στο ευρωπαϊκό τεχνικό κέντρο της μάρκας, συνεργάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Είναι Τοποθετείται για πρώτη φορά στο i20 ενώ μας είναι γνώριμος από το crossover Hyundai i20 Active. Επιδόσεις ακόμη δεν έχουν ανακοινωθεί, με τη Hyundai να κάνει λόγο για μέση κατανάλωση 4,8 λτ./100 χλμ. και 112 γρ./χλμ εκπομπές CO2.
Το Hyundai i20 Sport το οποίο η γερμανική μάρκα θα διαθέσει αρχικά στην αγορά της Γερμανίας, διαφέρει αισθητικά από τις απλές εκδόσεις, όπως φαίνεται και από τις εικόνες.
Συγκεκριμένα, θα είναι βαμμένο σε λευκό χρώμα, το οποίο είναι κατάλληλο για να κάνει έντονη αντίθεση με τα αυτοκόλλητα σε μπλε και γκρι χρώμα. Παράλληλα διαθέτει πλευρικά σπόιλερ, νέο προφυλακτήρα εμπρός με μεγαλύτερους αεραγωγούς και ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα πίσω με αεροδυναμικό διαχύτη.
Νέα είναι και η απόληξη της εξάτμισης, ενώ οι ζάντες αλουμινίου είναι 18 ιντσών της OZ. Τέλος, ο εξοπλισμός άνεσης είναι πλουσιότερος και το εσωτερικό του διαθέτει μπλε λεπτομέρειες.
Άρα θα διατείθεται σε άλλα χρώματα και χωρίς τα γύφτικα 80's αυτοκόλλητα και τις τεράστιες ζάντες; Κρίμα, γιατί το περίμενα.