Το ανανεωμένο Ibiza Cupra αποχαιρετά τον 1,4 λτ. με τούρμπο και κομπρέσορα για χάρη του 1,8 λτ. τούρμπο.
Ibiza Cupra: Νέο μοτέρ
6.151 Επισκέψεις στο άρθρο (3/6/2015)
Πριν μερικές εβδομάδες η SEAT παρουσίασε το ανανεωμένο Ibiza με τις αλλαγές τελικά να επηρεάζουν ουσιαστικά και την έκδοση Cupra, η οποία θα αποκτήσει νέο, ισχυρότερο μοτέρ και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Το ανανεωμένο SEAT Ibiza μπορεί να μην έχει να επιδείξει μεγάλες αλλαγές, αλλά αυτό δεν ισχύει και για την έκδοση Cupra. Και αυτό γιατί η τελευταία , εγκαταλείπει τον 1,4 λτ. βενζινοκινητήρα με τούρμπο και κομπρέσορα για χάρη του 1,8 λτ. τούρμπο βενζινοκινητήρα. Μάλιστα το μοτέρ αυτό θα συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.Πρόκειται για το μοτέρ που συναντάμε και στο VW Polo GTI μόνο που στη συγκεκριμένη περίπτωση υπάρχει το ενδεχόμενο να είναι πιο ισχυρό από 192 ίππους που έχει στο γερμανικό μοντέλο. Φυσικά, εκτός από τις μηχανικές αλλαγές, το ανανεωμένο Ibiza Cupra θα έχει και αυτό με τη σειρά του τις αισθητικές αλλαγές που συναντάμε στις υπόλοιπες, ταπεινές εκδόσεις του μοντέλου, ενώ θα παρουσιάσει και αλλαγές στο σετάρισμα της ανάρτησής του.
Θα γίνω μέλος στο site του SEAT club.gr για να έχω έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση.
Γιατί η VW κατάργησε τον 1.8 20V Turbo που τέρας αξιοπιστίας;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Γιατι ηταν απο τους τελευταιους "old school" τουρμπατος κινητηρες και επειδη ηταν ανθεκτικος μαλλον καταντησε" ζημιογόνος" για τα κερδη της εταιριας απο την πωληση ανταλλακτικων
Διαβάζοντας τα προηγούμενα σχόλια νοστάλγησα το 2005 κι ένα δάκρυ κύλησε στο μάγουλο... Τότε που δεν υπήρχε Τρόικα, πρόβλεψη για μείωση στις εκπομπές CO2 και η οικονομία καυσίμου ήταν ακαδημαϊκή έννοια... Μπράβο σας παιδιά που μας θυμίσατε εκείνη την ωραία εποχή!!! Καιρός να ξυπνήσετε στο 2015 όμως...
Θα γίνω μέλος στο site του SEAT club.gr για να έχω έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση. Γιατί η VW κατάργησε τον 1.8 20V Turbo που τέρας αξιοπιστίας;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Γιατι ηταν απο τους τελευταιους "old school" τουρμπατος κινητηρες και επειδη ηταν ανθεκτικος μαλλον καταντησε" ζημιογόνος" για τα κερδη της εταιριας απο την πωληση ανταλλακτικων
Διαβάζοντας τα προηγούμενα σχόλια νοστάλγησα το 2005 κι ένα δάκρυ κύλησε στο μάγουλο... Τότε που δεν υπήρχε Τρόικα, πρόβλεψη για μείωση στις εκπομπές CO2 και η οικονομία καυσίμου ήταν ακαδημαϊκή έννοια... Μπράβο σας παιδιά που μας θυμίσατε εκείνη την ωραία εποχή!!! Καιρός να ξυπνήσετε στο 2015 όμως...