ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πότε δύο διαφορετικά μοντέλα μπορούν να χαρακτηριστούν ίδια;

Πότε δύο διαφορετικά μοντέλα μπορούν να χαρακτηριστούν ίδια;

Ίδια, διαφορετικά

10.694 Επισκέψεις στο άρθρο (14/7/2016)

Πόσο ίδιο είναι ένα Fiat 500X και ένα Jeep Renegade; Μία ΒΜW X1 και ένα Mini Cooper; Ένα Ford Ka και ένα Fiat 500; Και τελικά πόσο ίδια είναι δύο αυτοκίνητα επειδή μοιράζονται κοινά μηχανικά μέρη;

Αλήθεια, αν δεν σας έλεγε κανείς πως το Fiat 500X και το Jeep Renegade συγγενεύουν, εσείς θα το μαντεύατε; Θα βλέπατε κάτω από τις λαμαρίνες ότι τα αυτοκίνητα αυτά έχουν τις ίδιες διαστάσεις σασί, ώστε να μπορούν να φορτωθούν στην ίδια γραμμή παραγωγής; Θα σκεφτόσασταν ποτέ πως τα μοτέρ που φοράνε φτιάχνονται στο ίδιο εργοστάσιο; Και πως η πλατφόρμα, ο σκελετός αυτός πάνω στον οποίο χτίζονται τα αυτοκίνητα σήμερα είναι ίδιος; 
Μάλλον όχι. Γιατί με εξαίρεση αυτά τα όχι και τόσο εμφανή μέρη, όλα τα υπόλοιπα τμήματα είναι 100% διαφορετικά. Μια ματιά στα δύο αυτοκίνητα εξάλλου αρκεί για να δει κανείς πως δεν έχουν καν την ίδια πρόθεση, την ίδια τοποθέτηση στην αγορά, δεν είναι καν ανταγωνιστές. Και τέτοια «κρυφά» αδέλφια υπάρχουν πολλά. 
Δεν μιλάμε για παραλλαγές στο ίδιο θέμα, όπως είναι το Golf με το Seat Leon και το Audi A3, που όμως ακόμη κι έτσι, αποτελούν τελείως διαφορετικά αυτοκίνητα, αλλά μοντέλα που δεν έχουν καμία απολύτως σχέση. Δες την νέα BMW X1 και το Mini Cooper. Καμία σχέση. Κι όμως πολλά μηχανικά μέρη, από αυτά που δεν φαίνονται, είναι ίδια. 
Θέλεις ακόμη ένα «κουφό» ζευγάρι; To νέο μικρομεσαίο Infiniti κρύβει μηχανικά μέρη της A-Class. Θα έχουν τα αυτοκίνητα αυτά ομοιότητες; Μάλλον λιγότερες απΆότι το Smart Fourfour με το Twingo, που αν δεν ήταν τα πολύ ιδιαίτερα μηχανικά, κανείς δεν θα έλεγε ότι συγγενεύουν. Δεν μιλάμε δηλαδή για Up/Citigo/Mii ή την άλλη τριπλέτα C1/108/Aygo. Μιλάμε για τελείως διαφορετικά αυτοκίνητα.
Ευχή ή κατάρα λοιπόν η κοινή πλατφόρμα; Οι κακεντρεχείς θα πουν «κατάρα» και θα γκρινιάζουν πως όλα τα αυτοκίνητα είναι ίδια. Ισχύει όμως ακριβώς το αντίθετο. Πως επειδή ακριβώς πολλά μέρη μοιράζονται ανάμεσα σε πολλά μοντέλα, είναι τώρα πιο εύκολο από ποτέ να έχεις ότι διαφορετικό μοντέλο θέλεις. Και γι αυτό οι κατασκευαστές αντέχουν να έχουν τόσο πολύπλοκες γκάμες. 
Εσείς τι λέτε; Είναι δύο αυτοκίνητα ίδια επειδή μοιράζονται πάτωμα και κινητήρες; Μήπως το υπόλοιπο είναι αρκετά διαφορετικό για να τα κάνει εντελώς ξεχωριστά το ένα από το άλλο; Και τελικά είναι καλή ή κακή εξέλιξη η χρήση κοινών μηχανικών; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
MINETTA AYTOKINHTO KAI KATOIKIA