H ιπποδύναμη στην Porsche 918 Spyder του βενζινοκινητήρα είναι 608 άλογα και μαζί με τα 286 των ηλεκτρικών μοτέρ, παράγεται μια ισχύς 887 ίππων συνολικά και μια μέγιστη ροπή 1.280 Nm.
Ιδού η Porsche 918 Spyder
9.686 Επισκέψεις στο άρθρο (10/9/2013)
Η Porsche δημοσιοποίησε εικόνες από τη νέα 918 Spyder στην τελική μορφή παραγωγής, η οποία θα παραχθεί σε μόλις 918 μονάδες, που θα «καλπάζουν» στο δρόμο με 887 άλογα συνολικής ισχύος.
Επιτέλους, μετά από αρκετό καιρό που φιγουράριζε το concept, η Porsche 918 Spyder αποκαλύφθηκε επίσημα στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης, ως μοντέλο περιορισμένης παραγωγής, μπροστά στους… φακούς των δημοσιογράφων.Η νέα 918 Spyder λοιπόν θα έχει 4.643 χλστ. μήκος, 1.940 χλστ. πλάτος και 2.370 χλστ. ύψος, ενώ οι αποχρώσεις του αμαξώματος θα είναι ή «αγωνιστικές» (όπως στην εικόνα) ή γκρι. Επίσης, θα κάθεται πάνω σε ζάντες μαγνησίου 20άρες μπροστά και 21 ιντσών πίσω για να διατηρηθεί το βάρος χαμηλά, που δεν θα ξεπερνά τα 1.634 κιλά, χάρη και στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος.Στο μηχανικό κομμάτι τώρα, η σπουδαία εφεύρεση ονομάζεται υβριδικό σύνολο plug-in κι αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα V8 4,6 λτ. και δύο ηλεκτροκινητήρες με μπαταρίες λιθίου 6,8 kW. Η κίνηση μέσω ενός 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη PDK θα μεταδίδεται στον μπροστινό άξονα με την αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, φτάνοντας τα 100 σε λιγότερο από 7 δλ., ενώ όταν θα βρίσκεται το supercar σε «hybrid mode», η κίνηση θα μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς, ολοκληρώνοντας τα 0-100 σε μόλις 2,8 δλ., τα 0-200 σε 7,7 δλ. και τα 0-300 χλμ./ώρα σε 22 δεύτερα, αγγίζοντας την τελική ταχύτητα των 345 χλμ./ώρα!Θυμίζουμε ότι η ιπποδύναμη του V8 είναι 608 άλογα και μαζί με τα 286 των ηλεκτρικών μοτέρ, παράγεται μια απίστευτη ισχύς 887 ίππων συνολικά και μια μέγιστη ροπή 1.280 Nm.
Ας σημειώσουμε επίσης ότι μόλις λίγες ώρες μετά την παρουσίασή του ισχυρού supercar της Porsche στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης, η γερμανική φίρμα δημοσίευσε επίσημα στοιχεία που δείχνουν την «ανοιχτή βολίδα» να σπάει το φράγμα των 7 λεπτών στην πίστα του Nurburgring. Συγκεκριμένα, με χρόνο 6:57.00 κατέκτησε τον τίτλο του γρηγορότερου μοντέλου παραγωγής στην «πράσινη κόλαση». Τέλος, δεν έχει ακόμα διευκρινιστεί πότε θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις των 918 μονάδων, αλλά η τιμή τους, τουλάχιστον στις Η.Π.Α., θα ξεκινά από τα 645.000 ευρώ περίπου.