Το hatchback δεν ξεφεύγει από τα υπόλοιπα μοντέλα της μάρκας και μοιράζεται το ίδιο σύστημα κίνησης που βρίσκουμε και στα XV e-Boxer και Forester e-Boxer που κυκλοφόρησαν πρόσφατα. Παράλληλα έχουν υπάρξει και κάποιες μικρές αισθητικές αλλαγές, οι οποίες εντοπίζονται στους αναθεωρημένους προβολείς και στα οπίσθια φωτιστικά σώματα, νέους προφυλακτήρες (μπροστά και πίσω), αλλά και νέες ζάντες αλουμινίου και δέκα ακτίνες.
Aναβαθμισμένα είναι και τα συστήματα ασφαλείας που θα έχει πλέον στη διάθεσή του ο οδηγός. Πλέον μαζί με το σύστημα Eyesight, το Impreza αποκτά τώρα μια νέα κάμερα η οποία «κοιτάει» προς τα μπροστά και προκειμένου να ενεργοποιήσει το σύστημα αυτόματης πέδησης, όπου και όταν αυτό κριθεί αναγκαίο.
Στο κομμάτι των τεχνικών προδιαγραφών, όπως προαναφέραμε το Impreza e-Boxer hybrid διαθέτει αμετάβλητο το ίδιο σύστημα των XV e-Boxer και Forester e-Boxer. Αυτό συνδυάζει τον γνώριμο ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 2,0 λτ. που αποδίδει 150 ίππους στις 5.600-6.000 σ.α.λ. με 194 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ., με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 16,7 ίππων και 66 Nm ροπής. Το υβριδικό σύστημα συνδυάζεται με ένα CVT κιβώτιο ταχυτήτων χωρίς να επηρεαστεί η βασική δομική διάταξη της συμμετρικής τετρακίνησης S-AWD, που χαρακτηρίζει άλλωστε τα ιαπωνικά μοντέλα.
Κλείνοντας να πούμε πως το Impreza γίνεται το τρίτο υβριδικό μοντέλο της Subaru και αποτελεί μία ακόμα δήλωση προθέσεων για την ιαπωνική εταιρεία στην Ευρώπη, προς τους λιγότερους ρύπους. Το παγκόσμιο σχέδιο της Subaru περιλαμβάνει μείωση των συνολικών εκπομπών CO2 κατά 20.000 τόνους ανά έτος, οδηγώντας σε μείωση κατά 90% του εταιρικού CO2 μέχρι το 2050.