Στην έκθεση της Φρανκφούρτης θα κάνει ντεμπούτο και η νέα κορυφαία έκδοση του 2ης γενιάς Opel Insignia, η οποία διαθέτει το καινούργιο 2λιτρο biturbo diesel σύνολο των 210 ίππων.
Insignia diesel 210 ίππων
3.617 Επισκέψεις στο άρθρο (5/9/2017)
Ο νέος 2λιτρος biturbo κινητήρας πετρελαίου της Opel έχει ισχύ 210 ίππων και κάνει ντεμπούτο σε λίγες ημέρες στη δεύτερη γενιά του Insignia. Δείτε τα χαρακτηριστικά του μοντέλου που πληροί ήδη τις προδιαγραφές Euro 6.2…
Στην έκθεση της Φρανκφούρτης θα κάνει ντεμπούτο και η νέα κορυφαία έκδοση του 2ης γενιάς Opel Insignia, η οποία διαθέτει το καινούργιο 2λιτρο biturbo diesel σύνολο, το οποίο θα περάσει κάποια στιγμή του χρόνου και στο Insignia GSI.
Χάρη στη διαδοχική υπερτροφοδότηση δύο σταδίων, η ροπή ανέρχεται σε 480 Nm, διαθέσιμα μόλις από τις 1.500 σ.α.λ. Ο 4κύλινδρος κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο, αλλά και με σύστημα 4κίνησης.
Το δίλιτρο diesel μοτέρ έχει ισχύ 210 ίππων στις 4.000 σ.α.λ., ενώ χάρη στη διαδοχική υπερτροφοδότηση δύο σταδίων, η ροπή ανέρχεται σε 480 Nm, διαθέσιμα μόλις από τις 1.500 σ.α.λ. Ο 4κύλινδρος κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο, αλλά και με σύστημα 4κίνησης.
Το κορυφαίο πετρελαιοκίνητο Insignia κάνει το 0-100 σε 7,9 δλ., ενώ έχει τελική ταχύτητα 233 χλμ./ώρα. Η Opel ανακοινώνει κατανάλωση με την πιο ρεαλιστική διαδικασία WLTP (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure) και όχι με τον γνωστό NEDC κύκλο. Σύμφωνα με αυτήν, το νέο μοντέλο χρειάζεται 7,5-8,0 λτ. πετρελαίου ανά 100 χλμ. μικτής διαδρομής.
Το νέας γενιάς πρόσθετο AdBlue βοηθά το νέο Insignia 2.0 BiTurbo να πληροί ήδη τις προδιαγραφές Euro 6.2, οι οποίες θα γίνουν υποχρεωτικές από το φθινόπωρο του 2018. Ο νέος κινητήρας θα είναι διαθέσιμος σε όλες τις εκδόσεις (Insignia Grand Sport, Insignia Sports Tourer και Insignia Country Tourer), με την παραγωγή να ξεκινά αμέσως μετά από την έκθεση της Φρανκφούρτης.