![Jeep Avenger: Σε βενζίνη, υβριδικό και ηλεκτρικό Jeep Avenger: Σε βενζίνη, υβριδικό και ηλεκτρικό](/jpg/AUTOTRITI/390/NEWS/AVENGER_jeep-gia-oles-anagkes.jpg)
To βενζινοκίνητο είναι το πιο προσιτό Jeep και έχει σούπερ φρένα (100-0 σε 35,1 μέτρα)
Το υβριδικό έχει ηλεκτρικό μοτεράκι 29 ίππων που, για λίγο, κινεί το Avenger μόνο ηλεκτρικά
Κάνει 400 χλμ. με μία φόρτιση και «στρίβει» πολύ καλά για ηλεκτρικό
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
To βενζινοκίνητο είναι το πιο προσιτό Jeep και έχει σούπερ φρένα (100-0 σε 35,1 μέτρα)
To Jeep Avenger, το πιο μικρό «Jeep-άκι» στην γκάμα της μάρκας έγινε ταυτόχρονα το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας στην ιστορία αλλά και το πρώτο προσθιοκίνητο Jeep που εφοδιάζεται με το σύστημα Selec-Terrain (διάβασε εδώ τι κάνει), όταν πρωτοεμφανίστηκε στην ελληνική αγορά. Ακολούθησε ο ερχομός δύο ακόμα εκδόσεων, μία αποκλειστικά με έναν βενζινοκινητήρα και μια ήπια υβριδική με βάση το ίδιο 1.200άρι μοτέρ, δίνοντας περισσότερες επιλογές στους υποψήφιους αγοραστές, ώστε να διαλέξουν αυτό που καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες τους.
Ξεκινάμε από την πιο προσιτή έκδοση του Avenger, αυτή με τον βενζινοκινητήρα των 100 ίππων (δείτε την δοκιμή μας) με κόστος από 23.990 ευρώ. Το μοτέρ είναι εύρωστο από χαμηλά και ροπάτο με αποτέλεσμα το Avenger να προσπερνά ικανοποιητικά (60-100 χλμ./ώρα με 4η σε 7,9 χλμ./ώρα) αλλά με λίγο τσιμπημένη μέση κατανάλωση (7,8 λτ./100 χλμ.). Το αμιγώς βενζινοκίνητο Avenger διακρίνεται και τα εντυπωσιακά του φρένα καθώς μπορεί να σταματήσει από τα 100 χλμ./ώρα σε 35,1 μέτρα, επίδοση από τις κορυφαίες στην κατηγορία του, ενώ πληρέστατος είναι ο εξοπλισμός του στην εισαγωγική έκδοση Longitude, αφού περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: θερμαινόμενους καθρέπτες, αισθητήρες παρκαρίσματος, προβολείς ομίχλης, αυτόματα φώτα, cruise control, ζάντες 16 ιντσών και μια μεγάλη οθόνη 10,25 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό για την υποστήριξη του συστήματος infotainment.
Το υβριδικό έχει ηλεκτρικό μοτεράκι 29 ίππων που, για λίγο, κινεί το Avenger μόνο ηλεκτρικά
Η ήπια υβριδική έκδοση χρησιμοποιεί το 48-βολτο σύστημα του ομίλου Stellantis (δες εδώ πως λειτουργεί) που επιτρέπει στο Avenger να κάνει ηλεκτρικές εκκινήσεις στα φανάρια και στην κίνηση, ενώ ακόμα και το παρκάρισμα μπορεί να γίνει χωρίς να δουλεύει ο κινητήρας βενζίνης. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, η μέση κατανάλωση να φτάνει τα 7,1 λτ./100 χλμ., σύμφωνα με τις μετρήσεις μας κατά την διάρκεια της δοκιμής μας. Η ήπια υβριδική έκδοση συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο που προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις, αφού το 60-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 6,3 δλ. με με kickdown. Το κόστος αγοράς ξεκινάει από 26.490 ευρώ στην Longitude και δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση του ιδιοκτήτη όσον αφορά τα τέλη κυκλοφορίας.
Κάνει 400 χλμ. με μία φόρτιση και «στρίβει» πολύ καλά για ηλεκτρικό
Το ηλεκτρικό Avenger είναι το ίδιο σκληροτράχηλο καθώς εξοπλίζεται επίσης με τα συστήματα Selec-Terrain και Hill Descent Control, και έχει το ίδιο καλές γωνίες εισόδου, αναχώρησης και ράμπας. Επίσης έχει 56 άλογα παραπάνω (156 άλογα δηλαδή) σε σχέση με την έκδοση βενζίνης και την ήπια υβριδική και χάρη στην άμεσα διαθέσιμη ροπή του ηλεκτροκινητήρα, πετυχαίνει εξαιρετικές ενδιάμεσες επιταχύνσεις (60-100 σε 4,1 δλ. και 80-120 σε 5,4 δλ.), ενώ όσον αφορά την οδηγική του συμπεριφορά, αξίζει να σημειώσουμε ότι το ηλεκτρικό Avenger κατάφερε να περάσει το τεστ αποφυγής κινδύνου με 74,7 χλμ./ώρα, καταρρίπτοντας το μύθο ότι τα ηλεκτρικά δεν μπορούν να περάσουν το τεστ με πάνω από 79-74 χλμ./ώρα.
Ηλεκτρικό γαρ, πρέπει να εστιάσουμε στην αυτονομία του, η οποία δεν απέχει πολύ από αυτήν που υπόσχεται η μάρκα. Πιο συγκεκριμένα, ενώ η Jeep υπόσχεται πως η μπαταρία των 54 kWh έχει αρκετή ενέργεια για 400 χλμ. σε μεικτές συνθήκες, στην δοκιμή μας είδαμε πως μπορείς εύκολα να κάνεις 370 χλμ. Μέσα στην πόλη, η αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες ξεπερνάει εύκολα τα 400 χλμ., με την αστική κατανάλωση να είναι γύρω στις 15 kWh/100 χλμ.. Χάρη στον στάνταρ on board φορτιστή 11 kW, η διαδικασία φόρτισης 0-100% διαρκεί 5 ώρες και 30 λεπτά σε Wall box φυσικά, ενώ σε φορτιστή ταχύτητας 100 kW, η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί από το 20% στο 80% σε 24 λεπτά.