![Υβριδικά SUV στις κορυφαίες εκδόσεις τους: Hyundai Tucson Vs Nissan Qashqai Vs Toyota C-HR Υβριδικά SUV στις κορυφαίες εκδόσεις τους: Hyundai Tucson Vs Nissan Qashqai Vs Toyota C-HR](/jpg/AUTOTRITI/390/NEWS/sygkrisi-hybrid-suv-chr-tucson-qashqai-1.jpg)
Hyundai & Toyota είναι 4κίνητα, το Nissan έχει την πιο ποιοτική κύλιση στο δρόμο
5+ χιλιάδες ευρώ φθηνότερο είναι το C-HR από το Tucson, που έχει όμως τον καλύτερο εξοπλισμό και από τα 3 (π.χ. με κάμερα 360 μοιρών)
Κάτω από 4 λίτρα «καίει» στην πόλη το 2λίτρο Toyota, που είναι το καλύτερο σε κατανάλωση (κάτω από 1.500 ευρώ/χρόνο σε καύσιμο)
Το Tucson είναι το καλύτερο σε χώρους επιβατών και πορτ-μπαγκάζ, ακολουθεί το Qashqai
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Υβριδικά οικογενειακά SUV: Nissan Qashqai (190 PS), Hyundai Tucson ΑWD (215 PS) ή Toyota C-HR 4x4 (197 PS);
Συγκρίνουμε τρία δημοφιλή οικογενειακά SUV, στις κορυφαίες εκδόσεις κινητήρων τους. Κοινή συνισταμένη και στα τρία μοντέλα είναι πως φέρουν full υβριδική τεχνολογία, για ακόμη μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου. Έχουμε, λοιπόν, το 2κίνητο Nissan Qashqai e-POWER των 190 ίππων, το 4κίνητο Hyundai Tucson με τα 215 άλογα και το επίσης 4κίνητο Toyota C-HR με τα 197 άλογα.
Hyundai & Toyota είναι 4κίνητα, το Nissan έχει την πιο ποιοτική κύλιση στο δρόμο
Μία από τις σημαντικότερες διαφορές των τριών SUV αφορά την κίνησή τους. Hyundai και Toyota έχουν κίνηση σε όλους τους τροχούς, με το full υβριδικό Qashqai να βγαίνει αποκλειστικά προσθιοκίνητο. Πάντως, το Nissan ξεχωρίζει σε σχέση με τους αντιπάλους του στην οδική συμπεριφορά και την ποιότητα κύλισης, αξιοποιώντας στο μέγιστο την ιδιαίτερη τεχνολογία κινητήρα του, που θα δούμε και στη συνέχεια.
5+ χιλιάδες ευρώ φθηνότερο είναι το C-HR από το Tucson, που έχει όμως τον καλύτερο εξοπλισμό και από τα 3 (π.χ. κάμερα 360 μοιρών)
Το κόστος αγοράς σε εκδόσεις που συγκρίνουμε βρίσκεται σε τρία επίπεδα, θα λέγαμε. Φθηνότερο όλων είναι το Toyota C-HR που ξεκινά από τα 37.270 ευρώ, ενώ ακολουθεί το Nissan Qashqai που βρίσκεται στα 38.990 ευρώ. Τέλος, έχουμε το Hyundai Tucson που είναι στα 42.790 ευρώ, δηλαδή υπάρχει μία διαφορά πάνω από 5.000 ευρώ σε σχέση με το Toyota C-HR. Διαφορά, βέβαια, που μεταφράζεται σε εξοπλιστική υπεροχή, με το Tucson να προσφέρει έξτρα κάμερα 360 μοιρών και στάνταρ θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα με ηλεκτρικές ρυθμίσεις, μεταξύ άλλων.
Κάτω από 4 λίτρα «καίει» στην πόλη το 2λίτρο Toyota, που είναι το καλύτερο σε κατανάλωση (κάτω από 1.500 ευρώ/χρόνο σε καύσιμο)
Το χαμηλό κόστος κτήσης του Toyota C-HR συνδυάζεται με το χαμηλό κόστος χρήσης, δηλαδή την μικρή κατανάλωση. Κάτι που ισχύει για κάθε έκδοσή του, με την «μικρή» επιλογή των 140 ίππων να είναι το οικονομικότερο οικογενειακό SUV. Στην περίπτωση του 4κίνητου μοντέλου τώρα, το 2λιτρο σύνολο μπορεί σε πολλές περιστάσεις να κινηθεί μόνο με ρεύμα, σίγουρα για πολύ χρόνο και πολλά μέτρα μέσα στην πόλη, όπου η πραγματική αστική κατανάλωση είναι κάτω από τα 4 λίτρα. Συνδυαστικά σε πόλη και αυτοκινητόδρομο, η μέση πραγματική κατανάλωση του 4κίνητου υβριδικού Toyota C-HR είναι στα 5,2 λτ./100 χλμ., που σημαίνει πως ένας μέσος οδηγός που κάνει 20.000 χλμ./χρόνο θα δώσει λιγότερα από 1.500 ευρώ/χρόνο σε καύσιμο.
Τα αντίστοιχα νούμερα στα άλλα δύο μοντέλα είναι τα εξής:
- Hyundai Tucson Full Hybrid AWD 215 PS: Μέση κατανάλωση 7,3 λτ./100 χλμ. - 2.153 ευρώ/χρόνο
- Nissan Qashqai e-POWER 190 PS: Μέση κατανάλωση 6,1 λτ./100 χλμ. - 1.978 ευρώ/χρόνο
Σελίδα 2 | Εσωτερικό - Χώροι |
Σελίδα 3 | Κινητήρας - Κατανάλωση - Επιδόσεις |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο - Οδική συμπεριφορά |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας |
Σελίδα 6 | Μετρήσεις, τιμές, τεχνικά χαρακτηριστικά & αναλυτικός εξοπλισμός |