Premium και αναγνωρίσιμα: To ανανεωμένο Jeep Compass ρίχνεται εκ νέου στην αρένα των μικρομεσαίων SUV/crossover, συναντώντας εκεί το αντίστοιχο με premium και ξεχωριστό χαρακτήρα 3008 της Peugeot.
Η κατηγορία των μικρομεσαίων SUV/crossover διαθέτει πανσπερμία προτάσεων ικανών να ικανοποιήσουν όλες τις ανάγκες του αγοραστικού κοινού. Για όλους εκείνους που θέλουν όμως κάτι το ιδιαίτερα ξεχωριστό σε εμφάνιση και με premium αύρα, δύο πολύ δυνατοί παίκτες είναι τα Jeep Compass και Peugeot 3008. Το πρώτο δέχθηκε πρόσφατα μια ανανέωση που το έχει αναβαθμίσει ακόμα περισσότερο ενώ το πάντα επίκαιρο 3008 είναι μέσα στα δημοφιλέστερα μοντέλα της κατηγορίας. Ας δούμε την μεταξύ τους σύγκριση σε όλους τους τομείς.
Eμφάνιση: Πιο… Jeep το Compass, κομψό το 3008 Η σχεδιαστική γλώσσα του κάθε κατασκευαστή αντανακλάται με τον καλύτερο τρόπο κοιτάζοντας τα δύο αυτοκίνητα. Το μήκους 4.394 χλστ. Compass είναι επιβλητικό και ξεχωριστό, με στοιχεία που παραπέμπουν στα υπόλοιπα μοντέλα της Jeep. Η χαρακτηριστική εμπρόσθια μάσκα και οι ισορροπημένες αναλογίες τονίζουν τον premium και δυναμικό του χαρακτήρα. Σε αυτά τα δύο στοιχεία «πατάει» σχεδιαστικά και το Peugeot 3008 το οποίο ωστόσο ενσωματώνει στη σχεδίασή του πιο μυώδη χαρακτηριστικά, με έντονες γωνίες και μεγάλες επιφάνειες ενώ είναι και αυτό επιβλητικό σε κάθε σπιθαμή του 4.447 χλστ. μήκος του αμαξώματός του.
Αν θυμάμαι ορθά, είχαμε σχολιάσει το συγκεκριμένο συγκριτικό πριν λίγες εβδομάδες (μπορεί να κάνω κ λάθος).
Αγαπητό autotriti, έχετε πολύ μεγάλη εμπειρία, μη κάνετε «χάρες» σε μοντέλα. Δεν είναι πρεμιουμ το εσωτερικό το Compass, ούτε σε υλικά (τότε του Α3, Q3, GLA τι είναι? στην κατηγορία των exotic cars?), μα ούτε σε σχεδίαση. Και για να είμαστε δίκαιοι, καντράν, ταμπλό, σαλόνι, του 3008 θα τη ζήλευε κ η BMW X1.
Συνολικα μια χαρά το ανανεωμένο Compass, κακό δεν είναι (βέβαια δεν πουλάει), οποίος επιθυμεί Αμερικανικό όνομα, επιθετική γρίλια, κ το υπόλοιπο ΦΙΑΤ, ας τρέξει να το πάρει.
Πάντα καλοπροαίρετα, ευχαριστώ.
Ποσοι ξερουν απο οσους εχουν παρει Jeep οτι αγορασαν FIAT?? Προκειται για εξαπατηση ολο αυτο που συμβαινει με τις συγχωνευσεις των εταιρειων. Ας λεγονται ολα τα αυτοκινητα του ομιλου FCA ή αντιστοιχα VAG.Ποσοι γνωριζουν οτι εχοντας ακριβοπληρωσει ενα Audi εχουν στην ουσια μηχανικα ενα Scoda; Παιρνει καποιος μια mercedes (με τον 1300αρι κινητηρα) θεωρητικα για να χει την αξιοπιστια της μαρκας και εχει αγορασει ενα αμάξι με κινητηρα Renault! Αλλα σε αυτο φταινε και οι ενημερωτικες σελιδες που δεν λενε ποτε κατι αρνητικο κ μονο αποθεωνουν τα αυτοκινητα.
Αν θυμάμαι ορθά, είχαμε σχολιάσει το συγκεκριμένο συγκριτικό πριν λίγες εβδομάδες (μπορεί να κάνω κ λάθος). Αγαπητό autotriti, έχετε πολύ μεγάλη εμπειρία, μη κάνετε «χάρες» σε μοντέλα. Δεν είναι πρεμιουμ το εσωτερικό το Compass, ούτε σε υλικά (τότε του Α3, Q3, GLA τι είναι? στην κατηγορία των exotic cars?), μα ούτε σε σχεδίαση. Και για να είμαστε δίκαιοι, καντράν, ταμπλό, σαλόνι, του 3008 θα τη ζήλευε κ η BMW X1. Συνολικα μια χαρά το ανανεωμένο Compass, κακό δεν είναι (βέβαια δεν πουλάει), οποίος επιθυμεί Αμερικανικό όνομα, επιθετική γρίλια, κ το υπόλοιπο ΦΙΑΤ, ας τρέξει να το πάρει. Πάντα καλοπροαίρετα, ευχαριστώ.
Πού φτάσαμε, να χρειαζονται τουλαχιστον 10. εκατ.δραχμες για ένα 1200 κυβ.αυτοκινητο... (που ειναι σαν παλιο 1.600 +).
Ποσοι ξερουν απο οσους εχουν παρει Jeep οτι αγορασαν FIAT?? Προκειται για εξαπατηση ολο αυτο που συμβαινει με τις συγχωνευσεις των εταιρειων. Ας λεγονται ολα τα αυτοκινητα του ομιλου FCA ή αντιστοιχα VAG.Ποσοι γνωριζουν οτι εχοντας ακριβοπληρωσει ενα Audi εχουν στην ουσια μηχανικα ενα Scoda; Παιρνει καποιος μια mercedes (με τον 1300αρι κινητηρα) θεωρητικα για να χει την αξιοπιστια της μαρκας και εχει αγορασει ενα αμάξι με κινητηρα Renault! Αλλα σε αυτο φταινε και οι ενημερωτικες σελιδες που δεν λενε ποτε κατι αρνητικο κ μονο αποθεωνουν τα αυτοκινητα.