Οι διευρυμένες ηλεκτρικές δυνατότητες στην κίνησή του ήπια υβριδικού Renegade έχουν μειώσει το θόρυβο στις χαμηλές ταχύτητες, ενώ το set-up των αναρτήσεων από τη μια εξασφαλίζει αποτελεσματική στρογγυλοποίηση των ανωμαλιών του οδοστρώματος και από την άλλη κοντρολάρει σωστά τις κινήσεις του αμαξώματος και την κλίση. Το τιμόνι παραμένει ικανοποιητικό σε αίσθηση και αμεσότητα, ενώ τα φρένα, χωρίς να είναι κορυφαία σε απόδοση και σε αίσθηση του πεντάλ (λόγω της ανάκτησης), προσφέρουν επιδόσεις εντός των προδιαγραφών ασφαλείας του AutoΤρίτη Test Center.
Όπως και στη mild hybrid έκδοση, έτσι και το Plug-in υβριδικό Renegade προσφέρει άνετες μετακινήσεις και μεγάλες δυνατότητες σε εκτός δρόμους διαδρομές, ωστόσο στην έκδοση αυτή, το Renegade έχει 30 χιλιοστά περισσότερα απόσταση από το έδαφος, η οποία σε συνάρτηση με το σύστημα 4κίνησης το κάνει ακόμη πιο ικανό στο χώμα. Το Plug-in υβριδικό Renegade είναι περίπου 300 κιλά πιο βαρύ από το mild hybrid και για αυτό οι μηχανικοί της Jeep του έδωσαν σφιχτότερη σε ρύθμιση ανάρτηση, ώστε να μπορεί αυτή να διαχειρίζεται αποτελεσματικά το βάρος χωρίς να επιτρέπει ανεπιθύμητες τάσεις. Ο οδηγός έχει επιπλέον και 3 επιλογές για το σύστημα 4κίνησης, που είναι ο υποπολλαπλασιασμός των σχέσεων (κοντά) και το κλείδωμα της 4κίνησης σε ποσοστό 50-50, αλλά και το σύστημα ελέγχου σε κατάβαση.