Jeep Wrangler 4xe Sahara: Κοιτάς τον κόσμο από ψηλά
Με 24,2 εκατοστά από το έδαφος, το Jeep Wrangler 4xe Sahara είναι ένα τετρακίνητο plug-in υβριδικό χωμάτινο αγρίμι, που δεν κωλώνει πουθενά.
Δεν «κωλώνει» πουθενά
Από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε το 1986 ως «συνεχιστής» του ηρωικού Willys, το Jeep Wrangler αποτελεί σημείο αναφοράς για τις εκτός δρόμου ικανότητές του. Χαράζεις αζιμούθιο, και αυτό απλά σε πηγαίνει στο σημείο του χάρτη που έβαλες κουκίδα. Οι σκληροτράχηλοι άξονες εμπρός και πίσω, η τετρακίνηση και η μεγάλη απόσταση από το έδαφος είναι η μαγική τριάδα που κάνει το Jeep Wrangler τόσο ξεχωριστό. Τα 24,2 εκατοστά του Wrangler 4xe Sahara είναι κορυφαία απόσταση από το έδαφος για SUV μοντέλο χωρίς αερανάρτηση (κάποια πολυτελή SUV αντί για κλασσικά ελατήρια έχουν φούσκες με αέρα και μπορούν να αυξομειώνουν την απόσταση από το έδαφος). Γιατί όμως 4xe και όχι 4Χ4;
Η εργονομία είναι εφιαλτική για τα μοντέρνα δεδομένα, αλλά σε ένα Wrangler σκοπός είναι τα υλικά και η συναρμογή να αντέξουν στο χρόνο και τις καταπονήσεις. Και αυτό, το Wrangler θα το καταφέρει.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Έγινε plug-in!
Το Wrangler είναι πλέον plug-in, γιατί εκτός από την ζούγκλα του Αμαζονίου, πρέπει -αν θέλει να συνεχίσει να υπάρχει- να επιζήσει και στη ζούγκλα των μεγαλουπόλεων της Ευρώπης. Και για να τα καταφέρει τη σήμερον ημέρα εκεί, πρέπει να έχει χαμηλές εκπομπές CO2. Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας ο 2λίτρος turbo 272 ίππων, από τα ράφια της Alfa Romeo, ο οποίος συνδυάζεται με 2 λεκτροκινητήρες, έναν 63 και έναν 146 ίππων (ο 1ος συνδέεται στον στρόφαλο με ιμάντα, ο 2ος βρίσκεται μπροστά από κιβώτιο της ZF αντικαθιστώντας τον μετατροπέα ροπής), οι οποίοι παίρνουν ρεύμα από μία μπαταρία των 17,3 kW κάτω από τα πίσω καθίσματα. Για plug-in, η χωρητικότητα αυτή είναι καλή, για το Wrangler όμως των 2,2 τόνων οι μπαταρίες φτάνουν max για 40 ηλεκτρικά χιλιόμετρα μέσα σε πόλη. Υβριδικά, θα κάνεις παραπάνω χιλιόμετρα (σχεδόν τα διπλάσια) με την κατανάλωση στα 3,5 λτ./100 χλμ., και όταν πια τελειώσουν οι μπαταρίες θα είσαι σταθερά πάνω από τα 10,5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.
Δε σταματάει πουθενά
Ακόμα και αν δεν είσαι φαν της οδήγησης στο χώμα, το Jeep Wrangler θα σε κάνει να την αγαπήσεις, γιατί θα σκαρφαλώσει παντού ενώ δύσκολα θα βρει εμπόδιο να σταματήσει, σε τέτοιο βαθμό μάλιστα που ξεχνάς την άτσαλη συμπεριφορά του στην άσφαλτο, αλλά και τα κακά του φρένα. Αυτό φυσικά το γνωρίζουν οι μύστες του off-roading και έτσι το Wrangler έχει το δικό του κοινό που βρίσκει μια δικαιολογία ακόμα και για την πολύ υψηλή τιμή των 86.700 ευρώ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »