Το αυτόματο Multi Mode κιβώτιο του υβριδικού Nissan Juke προέρχεται από την Renault. Στην πλήρη επιτάχυνση δεν βουίζει και γενικά η λειτουργία του είναι ευχάριστη.
Αυτοφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία φέρει και το Nissan Juke, το μικρό SUV των Ιαπώνων. Εδώ έχουμε έναν 1.600άρη βενζινοκινητήρα απόδοσης 94 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με 2 ηλεκτροκινητήρες. Ο κύριος έχει ισχύ 49 ίππων, είναι τοποθετημένος στο κιβώτιο και μπορεί να κινήσει αυτόνομα το όχημα. Ο δευτερεύων (20 PS) ελέγχει το συγχρονισμό των στροφών του κινητήρα με το κιβώτιο, την εκκίνηση του βενζινοκινητήρα και τη διατήρηση του επιπέδου φόρτισης σε ένα επαρκές ποσοστό, ώστε να εκκινεί ο βενζινοκινητήρας.
Ειδικά για το κιβώτιο, να πούμε ότι είναι «καταγωγής» Renault και δανείζεται πολλά στοιχεία από εκείνα που χρησιμοποιεί η γαλλική μάρκα στα μονοθέσιά της στο πρωτάθλημα της Formula 1. Από την παρουσία του εξασφαλίζεται αποδοτικότερη ανάκτηση ενέργειας και καλή «επαφή» με το θερμικό μοτέρ. Επί του πρακτέου, το υβριδικό Juke θέλει 5,5 λτ./100 χλμ. κατά μέσο, τιμή που με ECO λειτουργία μέσα στην πόλη πέφτει και γύρω στα 4 λτ./100 χλμ. χάρη στη δυνατότητα για ηλεκτρική κίνηση μέχρι τα 55 χλμ./ώρα. Μία τιμή που είναι η κορυφαία ανάμεσα σε όλα τα full υβριδικά μικρά SUV.