ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Και όμως τα MINI στην ταινία Italian Job ήταν… με μπαταρίες!
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Και όμως τα MINI στην ταινία Italian Job ήταν… με μπαταρίες!

5.248 Επισκέψεις στο άρθρο (29/11/2022)

Ο σκηνοθέτης ήθελε να γυρίσει πλάνα μέσα στα τούνελ του μετρό και ο δήμος δεν επέτρεπε αυτοκίνητα με εξάτμιση. Αποτέλεσμα; Η πρώτη μετατροπή MINI σε ηλεκτρικό και μάλιστα όχι από κάποιον αρχιμηχανικό αλλά από την ίδια την παραγωγή της ταινίας!

Τα πρώτα ηλεκτρικά MINI Cooper φτιάχτηκαν για ταινία 20 χρόνια πριν

Η διάσημη ταινία του Hollywood Ληστεία α λα Ιταλικά γυρίστηκε το 2003 στο Los Angeles (αποτελεί το sequel της πρώτης ταινίας του 1969), με πρωταγωνιστές διάσημα αστέρια του αμερικανικού σινεμά, όπως ο Jason Statham, Mark Wahlberg και Charlize Theron και όχι μόνο. Όσοι έχουν δει την ταινία σίγουρα θα θυμούνται τα 3 MINI Cooper S να… βασανίζονται στα πλάνα.

Αυτό που όμως λίγοι ξέρουν είναι πώς τα συγκεκριμένα MINI δεν είχαν κανονικό κινητήρα κάτω από το καπό τους!

Στην πλάνα της ταινίας ξεχωρίζουν 3 MINI, ένα κόκκινο, ένα μπλε και ένα λευκό, τα οποία πραγματοποιούν ιδιαίτερους ελιγμούς, ανεβοκατεβαίνουν σκάλες και παίζουν κυνηγητό με τις αρχές μες την πόλη ή ακόμα και στα τούνελ και τις αποβάθρες του μετρό.

Στα γυρίσματα χρησιμοποιήθηκαν συνολικά 32 MINI, όμως 3 MINI δεν ήταν ίδια με τα υπόλοιπα και υπήρχε λόγος.


Καθένα από τα 3 MINI, απέκτησε μια μεγάλη μπαταρία στο χώρο που βρισκόταν το πίσω κάθισμα.

Καθένα από τα 3 MINI, απέκτησε μια μεγάλη μπαταρία στο χώρο που βρισκόταν το πίσω κάθισμα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Γυρίσματα στα τούνελ του μετρό; ΟΚ αλλά χωρίς καυσαέρια!

Οι σκηνές του μετρό που αναφέραμε νωρίτερα δημιούργησαν έναν περιορισμό στους παραγωγούς της ταινίας, καθώς οι αρχές του Los Angeles δεν επέτρεπαν τη χρήση των χώρων του μετρό της πόλης από αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Ποια ήταν η λύση; Σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της ταινίας μόλις ενημερώθηκε για τον περιορισμό, με τη μία σκέφτηκε ότι το πρόβλημα θα λυνόταν με 3 ηλεκτρικά MINI, και αμέσως κάλεσε την BMW για να ενημερωθεί ότι δεν υπήρχε κάτι τέτοιο διαθέσιμο. «Αφού δεν υπήρχαν, έπρεπε να τα φτιάξουμε εμείς» σκέφτηκε και έτσι και έγινε! «Ο αρμόδιος για τα αυτοκίνητα της ταινίας,  John Carpenter, σήκωσε μανίκια και έπιασε δουλειά, μετατρέποντας μαζί με τους βοηθούς του 3 MINI Cooper S σε πλήρως λειτουργικά ηλεκτροκίνητα.

Καθένα από τα 3 MINI, απέκτησε μια μεγάλη μπαταρία στο χώρο που βρισκόταν το πίσω κάθισμα, το οποίο και αφαιρέθηκε. Άλλωστε βάσει σεναρίου, τα αυτοκίνητα έπρεπε να κουβαλήσουν περίπου 830 κιλά χρυσού, οπότε η απουσία του πίσω καθίσματος φαινόταν φυσιολογική. Αντιστοίχως, ο χώρος του κινητήρα είχε πλέον έναν ηλεκτροκινητήρα, ικανό να κινεί τα MINI στις σκάλες και τα τούνελ του μετρό, και από πάνω υπήρχε μια ασφαλειοθήκη με το απαραίτητο διάγραμμα του ηλεκτρικού συστήματος.

Η BMW βασίστηκε στην μετατροπή για το πρώτο ηλεκτρικό MINI

Η συγκεκριμένη μετατροπή μάλιστα, χρησιμοποιήθηκε αργότερα από την ίδια την BMW, σε ένα πρόγραμμα μίσθωσης με συνολικά 450 ηλεκτρικά MINI. Μία μπαταρία μεγέθους 35kWh τροφοδοτούσε με ρεύμα έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 150 kW που βρισκόταν στο μπροστά μέρος του αυτοκινήτου, ο οποίος έδινε κίνηση και στους 4 τροχούς του MINI.

Οι επιδόσεις του συγκεκριμένου concept car ήταν αρκετά ενδιαφέρουσες καθώς χρειαζόταν περίπου 8 δλ. για να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση και η αυτονομία με μια φόρτιση υπολογιζόταν περίπου στα 250 χλμ., όσα περίπου και τα κιλά της μπαταρίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Autotriti.gr
VW