To downsizing πέθανε... το πήρατε είδηση; Διαβάστε τις δηλώσεις του Προέδρου της VW που αποκαλύπτουν τα σχέδια του γερμανικού group όσον αφορά του κινητήρες.
Και το downsizing πέθανε
11.730 Επισκέψεις στο άρθρο (6/2/2017)
Ο πρόεδρος της Volkswagen αποκάλυψε σε συνέντευξή του ότι ήρθε το τέλος του downsizing σε κινητήρες βενζίνης και diesel. Τι οδήγησε τον γερμανικό κολοσσό σε αυτή την απόφαση;
Το κουβάρι των εξελίξεων συνεχίζει να ξετυλίγεται, όσον αφορά τα γεγονότα που αφορούν τις μηχανές εσωτερικής καύσης. Μετά τις πρώτες αποκαλύψεις του Οκτωβρίου του 2016, που ήθελαν το VW Group, την General Motors και την Renault να επιστρέφουν στην κατασκευή κινητήρων μεγαλύτερου κυβισμού, ήρθε η επιβεβαίωση δια στόματος του Προέδρου της VW, κ. Herbert Diess, στην εφημερίδα Telegraph.
Πιο συγκεκριμένα στην συνέντευξή του ο κ. Diess ανέφερε πως το γερμανικό group δεν θα παράγει πλέον βενζινοκινητήρες χωρητικότητας μικρότερης του 1,0 λτ., ενώ όσον αφορά το diesel το κατώτατο όριο θα είναι τα 1.600 κ.εκ.
Χαρακτηριστικές ήταν οι δηλώσεις του κ. Diess τονίζοντας πως, «Η μόδα του downsizing τελείωσε. Όσο οι κινητήρες μικραίνουν, τόσο αυξάνονται οι εκπομπές ρύπων. Οι μικρού κυβισμού diesel κινητήρες απλά δεν είναι οικονομικοί. Το Polo diesel προκειμένου να πιάσει τα νέα όρια εκπομπών ρύπων θα γίνει πιο ακριβό, συνεπώς δεν θα συνεχίσει να είναι τόσο δημοφιλές».
Τελικά ίσως η κίνηση της VW με τον νέο TSI κινητήρα χωρητικότητας 1,5 λτ. του οποίου παρουσιάσαμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά πρό ολίγου, αλλά και της Toyota με την επιστροφή στους κινητήρες μεγαλύτερου κυβισμού, όπως αναλύσαμε και στο σημερινό μας θέμα, να δείχνουν το δρόμο που θα ακολουθήσει η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία τα επόμενα χρόνια.
Μπραβο στη Mazda που δεν μπηκε στο χωρο του downsizing καθως και στην Toyota η οποια εδειξε πολυ γρηγορα αντανακλαστικα και απο το 2015 συνεργαστηκε με τη Mazda για να παρει απο αυτην την Skyactiv τεχνολογια των κινητηρων της!
Για την Toyota γράψατε ότι "Τρελάθηκε". Τώρα για την VW γράφετε "Και το downsizing πέθανε". Δηλαδή η VW μόνο επικυρώνει / επιβεβαιώνει την επικαιρότητα; Ευχαριστώ
Ρε σεις autoτριτηδες,αφου μας λετε οτι το diesel πεθανε,το downsizing χαροπαλευει,στα βενζινοκινητα ατμοσφαιρικα ανω των 1600 κ.εκ. κανουμε εδω και 7 χρονια μνημοσυνα,θα θελατε να μας πειτε τι αμαξια οδηγατε εσεις;και δε σας κανω επιθεση,απλα για να εχουμε και εμεις οι ταλαιπωρημενοι αναγνωστες μια εικονα...
Όταν τα λέμε κάποιοι ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΡΕΛΛΟΙ, ΓΡΑΦΙΚΟΙ, Κ.Τ.Λ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ VETTEL ΤΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ Κ.Τ.Λ. ΕΝΩ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ "ΕΞΥΠΝΟΙ" ΣΤΑ ΤΡΙΤΑ ΡΕΥΜΑΤΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΜΕ 80 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ... ΞΕΡΩ ΔΕΝ ΠΑΘΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΡΕΧΟΥΝ... ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΑΛΛΑ;;;
Οικονομία με μικρούς κινητήρες turbo είτε βενζίνης, είτε πετρελαίου ΣΥΝΟΛΙΚΑ στον κινητήρα... ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.-
Οι νόμοι της φυσικής... κ.τ.λ. και από κατασκευαστικής γνώμης είναι ΑΝΙΚΗΤΟΙ με αυτού του είδους τις τεχνολογίες οι οποίες ακολουθούνται!!! Αν πάμε σε άλλες μορφές τεχνολογίας που ΑΚΟΜΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΠΙΣΗΜΑ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΤΟΤΕ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!
Οι μικροί κινητήρες είναι μονόδρομος να είναι ατμοσφαιρικοί!!! Γίνεται κατασκευαστικά να υπάρχει 1000cc μοτέρ με 140 ΑΛΟΓΑ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ!!! Ανεβαίνει όμως το κόστος ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!
Οπότε πάμε στις ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ, ιπποδύναμης, σασί, κ.τ.λ. και καθείς βάση αναγκών, οικονομικών, κ.τ.λ. προβαίνει στην όποια αγορά προϊόντος.-
Μπραβο στη Mazda που δεν μπηκε στο χωρο του downsizing καθως και στην Toyota η οποια εδειξε πολυ γρηγορα αντανακλαστικα και απο το 2015 συνεργαστηκε με τη Mazda για να παρει απο αυτην την Skyactiv τεχνολογια των κινητηρων της!
Για την Toyota γράψατε ότι "Τρελάθηκε". Τώρα για την VW γράφετε "Και το downsizing πέθανε". Δηλαδή η VW μόνο επικυρώνει / επιβεβαιώνει την επικαιρότητα; Ευχαριστώ
Παλι δευτερο το group. Η Toyota ξεκινησε το χωρο και ακολουθει το group. Οπως παντα!
Ρε σεις autoτριτηδες,αφου μας λετε οτι το diesel πεθανε,το downsizing χαροπαλευει,στα βενζινοκινητα ατμοσφαιρικα ανω των 1600 κ.εκ. κανουμε εδω και 7 χρονια μνημοσυνα,θα θελατε να μας πειτε τι αμαξια οδηγατε εσεις;και δε σας κανω επιθεση,απλα για να εχουμε και εμεις οι ταλαιπωρημενοι αναγνωστες μια εικονα...
Όταν τα λέμε κάποιοι ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΡΕΛΛΟΙ, ΓΡΑΦΙΚΟΙ, Κ.Τ.Λ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ VETTEL ΤΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ Κ.Τ.Λ. ΕΝΩ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ "ΕΞΥΠΝΟΙ" ΣΤΑ ΤΡΙΤΑ ΡΕΥΜΑΤΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΜΕ 80 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ... ΞΕΡΩ ΔΕΝ ΠΑΘΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΡΕΧΟΥΝ... ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΑΛΛΑ;;; Οικονομία με μικρούς κινητήρες turbo είτε βενζίνης, είτε πετρελαίου ΣΥΝΟΛΙΚΑ στον κινητήρα... ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.- Οι νόμοι της φυσικής... κ.τ.λ. και από κατασκευαστικής γνώμης είναι ΑΝΙΚΗΤΟΙ με αυτού του είδους τις τεχνολογίες οι οποίες ακολουθούνται!!! Αν πάμε σε άλλες μορφές τεχνολογίας που ΑΚΟΜΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΠΙΣΗΜΑ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΤΟΤΕ ΓΙΝΕΤΑΙ!!! Οι μικροί κινητήρες είναι μονόδρομος να είναι ατμοσφαιρικοί!!! Γίνεται κατασκευαστικά να υπάρχει 1000cc μοτέρ με 140 ΑΛΟΓΑ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ!!! Ανεβαίνει όμως το κόστος ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!! Οπότε πάμε στις ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ, ιπποδύναμης, σασί, κ.τ.λ. και καθείς βάση αναγκών, οικονομικών, κ.τ.λ. προβαίνει στην όποια αγορά προϊόντος.-