Καμπάνια σαν της Nike ετοιμάζει η Fiat για το ηλεκτρικό 500
- Είναι το σχέδιο του επικεφαλής της Fiat για τις αμερικάνικες αγορές
- Θέλει να διαφημίσει το Fiat 500e όπως διαφημίζουν οι εταιρίες μόδας
- Εστιάζει στον ψηφιακό κόσμο για να αναδείξει το όχημα
Είναι το σχέδιο του επικεφαλής της Fiat για την αμερικανική αγορά
Η Nike ξέρει πως να ενθουσιάζει το αγοραστικό της κοινό με κάθε νέα κυκλοφορία ενός παπουτσιού της. Όποιος θυμάται τον «πανικό» γύρο από τα Air Jordan ξέρει τι εννοούμε. Μπορεί όμως η τεχνική που χρησιμοποιεί η Nike να χρησιμοποιηθεί και στην αγορά αυτοκινήτων; Ο επικεφαλής της Fiat στην Αμερική, Aamir Ahmed, πιστεύει πως μπορεί. Αυτό, μάλιστα, ετοιμάζεται να κάνει, για το Fiat 500e, ένα προϊόν που δεν θα κοστίζει μερικά κατοστάρικα, αλλά δεκάδες χιλιάδες ευρώ.
Θέλει να διαφημίσει το Fiat 500e όπως το διαφημίζουν οι εταιρίες μόδας
Ο κ. Ahmed λέει ότι το 500e δεν είναι ένα κλασικό όχημα για να ακολουθήσει τις κλασικές διαφημιστικές μεθόδους των τηλεοπτικών διαφημίσεων. Ο επικεφαλής, θέλει να αξιοποιήσει την μοντέρνα και στιλάτη σχεδίαση που έχουν τα μοντέλα της Fiat για να ξανακάνει την μάρκα ανταγωνιστική στην αμερικανική αγορά, δέκα χρόνια αφότου η ιταλική φίρμα επέστρεψε εκεί. «Θα ευθυγραμμιστούμε περισσότερο με τον τρόπο που η μόδα και οι εταιρίες ένδυσης [λειτουργούν] όταν παρουσιάζουμε τα οχήματά μας» δήλωσε ο κ. Ahmed σε ειδησεογραφικά μέσα του εξωτερικού.
Εστιάζει στον ψηφιακό κόσμο για να αναδείξει το όχημα
Η Fiat έχει ήδη επενδύσει πολλά στον ψηφιακό κόσμο με το νέο της Fiat Live Store. Οι καταναλωτές μπορούν να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο της Fiat χωρίς να πατήσουν το πόδι τους σε μια αντιπροσωπεία. O κ. Ahmed δήλωσε ότι στόχος του δεν είναι να αναδείξει την ιταλική προέλευση και φινέτσα του 500e, αλλά να αναδείξει πράγματι πόσο καλό αυτοκίνητο είναι το 500e.