Κάναμε τη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Γιάννενα-Πάτρα-Αθήνα με 1 ρεζερβουάρ.
Κάψανε λιγότερο από τα διόδια!
238.646 Επισκέψεις στο άρθρο (12/6/2014)
2 ημέρες, 13 αυτοκίνητα, Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Γιάννενα-Πάτρα-Αθήνα. Και όλα αυτά με λιγότερο από 1 ρεζερβουάρ! To Auto Τρίτη πραγματοποίησε αυτό που κανείς δεν είχε επιχειρήσει να κάνει μέχρι σήμερα. Τα αυτοκίνητα κινήθηκαν με ταχύτητα 90-95 χλμ./ώρα κατά μέσο όρο.
Το συζητούσαμε πολύ καιρό… Από την πρώτη στιγμή που το diesel «απελευθερώθηκε» σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη και τα πρώτα πετρελαιοκίνητα μοντέλα μπήκαν στη ζωή μας... Πόσο μακριά μπορεί να φτάσει κανείς με ένα μόνο γέμισμα στο ρεζερβουάρ του diesel αυτοκινήτου του; Και παρότι όλες οι δοκιμές οικονομίες μας έδειχναν ότι τα 800-900 χιλιόμετρα είναι εφικτά σε ένα σύγχρονο diesel, κανείς δεν είχε τολμήσει έως σήμερα να το επιβεβαιώσει στην πράξη. Εμείς ωστόσο το αποφασίσαμε. Και το κάναμε πράξη. Ο τελικός μας στόχος ήταν να κάνουμε τη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Γιάννενα – Πάτρα – Αθήνα με ένα μόλις ρεζερβουάρ. Δύσκολο ή ακόμη και ακατόρθωτο να συμβεί; Όχι τόσο, όσο σας φαίνεται…
13 αυτοκίνητα από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες
Τα μοντέλα που επιλέξαμε για να πραγματοποιήσουμε το δύσκολο εγχείρημά μας, προήλθαν από τις δύο πιο δημοφιλείς κατηγορίες της χώρας μας: Τα μικρά και μικρομεσαία αυτοκίνητα. Τα πρώτα εκπροσωπήθηκαν από τα Renault Clio 1,5 dCi, Toyota Yaris 1,4 D-4D, Opel Corsa 1,3 DTE, Citroen C3 1,4 HDI και VW Polo 1,2 TDI. Τα δεύτερα, από τα Audi A3 1,6 TDI, BMW 116d, Honda Civic 1,6 i-DTEC, Kia CeeΆd 1,6 diesel, Renault Megane 1,5 dCi, Toyota Auris 1,4 D-4D και VW Golf 1,6 TDI. Όλα τα παραπάνω ήταν μοντέλα με diesel κινητήρες, με το Corsa, το C3, το Polo και τη BMW, να είναι ιδιωτικά αυτοκίνητα με αναγνώστες μας στο τιμόνι, οι οποίοι πήραν μέρος και κέρδισαν στο διαγωνισμό που «έτρεξε» το www.autotriti.gr. Υπήρξε όμως και ένα ακόμη αυτοκίνητο που δεν ήταν diesel. Ο λόγος για το Ford Focus με το 1.000άρη EcoBoost βενζινοκινητήρα των 125 ίππων και για το οποίο, η ίδια η αντιπροσωπεία ισχυρίζεται ότι μπορεί να κινηθεί με τους ίδιους οικονομικούς ρυθμούς ενός diesel αυτοκινήτου.
Αθήνα, Γιάννενα και πάλι Αθήνα…
Η διαδρομή που επιλέξαμε για να πραγματοποιήσουμε τη μεγάλη δοκιμή κατανάλωσης και αυτονομίας, ξεκινούσε από τα γραφεία του περιοδικού στο Κρυονέρι και ύστερα από 660 χιλιόμετρα, κατέληγε μέσω Ε.Ο. Αθηνών-Θεσσαλονίκης και Εγνατία Οδό, στα Γιάννινα. Τη δεύτερη μέρα, από τα Γιάννενα η διαδρομή ακολουθούσε την Ιονία οδό (ή μάλλον, τα λίγα κομμάτια της που έχουν δοθεί στην κυκλοφορία...), ώστε μετά από 200 χιλιόμετρα να καταλήξουμε στο Ρίο της Πάτρας. Από εκεί, το κομβόι των αυτοκινήτων συνέχισε έως την Αθήνα χωρίς να χρειαστεί ανεφοδιασμός.
Τα 9 δημοσιογραφικά αυτοκίνητα που πήραν μέρος προήλθαν από τη μικρή και μικρομεσαία κατηγορία. Όλα ήταν με κινητήρα πετρελαίου, εκτός του Ford Focus με το 1.000άρη EcoBoost βενζινοκινητήρα.
Καλό το τεστ, μπράβο στο autotriti.... αλλά καλό θα ήταν όμως να δοκιμάζατε και κάποιο αυτοκίνητο με ιταλικό diesel (FIAT BRAVO 1,6 MULTIJET, FIAT PUNTO & FIAT PANDA 1,3 MULTIJET). Είναι γνωστό ότι οι Ιταλικοί multijet είναι από τους κορυφαίους και τους πιο οικονομικούς στο είδος τους...
“Ανταποκρίνεται και με το παραπάνω στις απαιτήσεις μου”. Πολύ καλό το τεστ και ωραίο το άρθρο. Πραγματικά μπορείς να βγάλεις κάποια χρήσιμα συμπεράσματα.
ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΤΕΣΤ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΔΩ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΤΕΣΤ ΜΕ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΙΝΙ ΚΑΙ ΣΟΥΠΕΡΜΙΝΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΑΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ.
Παρα πολυ ενδιαφερον το ολο τεστ! Θα μπορουσατε να μας πληροφορησετε την μεση ωριαια ταχυτητα τοσο στην εθνικη οσο και στο υπολοιπο επαρχιακο οδικο δικτυο;;
Πολύ ωραίο το δοκιμαστικό που πραγματοποιήσατε!! Ελπίζω να το συνεχίσετε και με αλλές παρόμοιες εκδρομές δοκιμάζοντας όσο το δυνατόν μεγαλύτερη γκάμα αυτοκινήτων γίνεται.. Επίσης καθιερώστε να αναφέρεται τις καταναλώσεις δοκιμής!!!!
Καλό το τεστ, μπράβο στο autotriti.... αλλά καλό θα ήταν όμως να δοκιμάζατε και κάποιο αυτοκίνητο με ιταλικό diesel (FIAT BRAVO 1,6 MULTIJET, FIAT PUNTO & FIAT PANDA 1,3 MULTIJET). Είναι γνωστό ότι οι Ιταλικοί multijet είναι από τους κορυφαίους και τους πιο οικονομικούς στο είδος τους...
ΕΠΙ ΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΚΑΝΤΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΣΙΚΟΔΡΟΜΟ ΓΙΑΝΝΕΝΑ-ΑΝΤΙΡΙΟ-ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Σωστή η παρατήρησή σας. Το προσθέσαμε και στον υπότιτλο του θέματος. Τα αυτοκίνητα κινήθηκαν με ταχύτητα 90-95 χλμ./ώρα κατά μέσο όρο.
“Ανταποκρίνεται και με το παραπάνω στις απαιτήσεις μου”. Πολύ καλό το τεστ και ωραίο το άρθρο. Πραγματικά μπορείς να βγάλεις κάποια χρήσιμα συμπεράσματα.
ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΤΕΣΤ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΔΩ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΤΕΣΤ ΜΕ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΙΝΙ ΚΑΙ ΣΟΥΠΕΡΜΙΝΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΑΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ.
μπορείτε να μας πείτε τη μέση και την ανώτατη ταχύτητα κατα τη διαδρομή;
ευχαριστώ
Επειδη η καταναλωση σχετιζεται με την ταχυτητα, θα βοηθουσε πολυ αν μας λεγατε και την μεση ωριαια ταχυτητα που ειχατε.
Πολύ ενδιαφέρον το άρθρο πραγματικά!
μπορείτε να μας πείτε την μέση ταχύτητα της διαδρομής; ίσως και την μέγιστη
ευχαριστώ
Παρα πολυ ενδιαφερον το ολο τεστ! Θα μπορουσατε να μας πληροφορησετε την μεση ωριαια ταχυτητα τοσο στην εθνικη οσο και στο υπολοιπο επαρχιακο οδικο δικτυο;;
ενα μπραβο για το τεστ και απο μενα, θα πρότεινα να κάνετε κ ένα αντίστοιχο και με τα suv δικινητα και 4χ4 diesel
Πολύ ωραίο το δοκιμαστικό που πραγματοποιήσατε!! Ελπίζω να το συνεχίσετε και με αλλές παρόμοιες εκδρομές δοκιμάζοντας όσο το δυνατόν μεγαλύτερη γκάμα αυτοκινήτων γίνεται.. Επίσης καθιερώστε να αναφέρεται τις καταναλώσεις δοκιμής!!!!
πολύ ωραία έρευνα. συνεχίστε με τέτοιες ενδιαφέρουσες έρευνες & άρθρα