Η Mercedes μας δίνει μια πρώτη γεύση της πρωτότυπης C350 Plug-in hybrid, η οποία θα ξεκινήσει την εμπορική της «σταδιοδρομία» από τις αρχές του επόμενου έτους.
«Καίει» κάτω από 2,8 λτ./100 χλμ. η υβριδική Mercedes C350
7.137 Επισκέψεις στο άρθρο (22/9/2014)
Στις αρχές του 2015 θα ξεκινήσει η διάθεση της Mercedes C350 Plug-in hybrid, η οποία χρησιμοποιεί ένα 2λιτρο μοτέρ 211 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 81 ίππων, ώστε να «καίει» λιγότερο από 2,8 λτ./100 χλμ.
Η Mercedes μας δίνει μια πρώτη γεύση της πρωτότυπης C350 Plug-in hybrid, η οποία θα ξεκινήσει την εμπορική της «σταδιοδρομία» από τις αρχές του επόμενου έτους. Είναι το 2ο plug- in hybrid μοντέλο της εταιρείας, μετά από την υβριδική ναυαρχίδα S500 Plug-in hybrid και αποτελεί το 1ο από τα 10 σχετικά μοντέλα που ετοιμάζει η εταιρεία μέχρι το 2017. Όλα θα διαθέτουν μοτέρ βενζίνης ως μέρος του υβριδικού τους συστήματος, ενώ μετά από τότε, η εταιρεία προγραμματίζει να φτιάξει και υβριδικά μοντέλα με κινητήρες πετρελαίου, ώστε οι εκπομπές CO2 να πέσουν κάτω από τα 50 γρ./χλμ.Οι τεχνικές πληροφορίες είναι προς το παρόν περιορισμένες, αλλά από αυτά που ξέρουμε είναι πως θα χρησιμοποιεί ένα 2λιτρο μοτέρ βενζίνης απόδοσης 211 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 81 ίππων, ο οποίος είναι τοποθετημένος στο 7άρι αυτόματο κιβώτιο. Αναμένεται να υπάρχει η δυνατότητα για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για ένα εύρος 32 χλμ., ενώ –προφανώς- η κατανάλωση θα είναι χαμηλότερη από τα 2,8 λτ./100 χλμ. που επιδεικνύει η S500 Plug-in, αλλά και οι εκπομπές CO2 θα βρίσκονται κάτω από τα 65 γρ./χλμ. που έχει η γερμανική ναυαρχίδα. Για λόγους κόστους, αλλά και επίσπευσης της διαδικασίας εξέλιξης, ο ηλεκτρικός κινητήρας, το κιβώτιο ταχυτήτων και η μπαταρία, είναι κοινά ανάμεσα στις S500 Plug-in και C350 Plug-in.
Η κατανάλωση της C350 Plug-in hybrid θα είναι χαμηλότερη από τα 2,8 λτ./100 χλμ. που επιδεικνύει η S500 Plug-in, αλλά και οι εκπομπές CO2 θα βρίσκονται κάτω από τα 65 γρ./χλμ. που έχει η γερμανική ναυαρχίδα.